Gå til innhold

Båttur mellom kirke og fest.

Marie H

Anbefalte innlegg

Vi har kommet på noe vi synes høres litt anderledes ut, og som vi håper vil falle i smak. (Bryllupet er i midten av september):

Etter vielsen transporteres alle gjestene direkte med buss til brygga i sentrum (Oslo). Og mens vi er hos fptpgrafen blir de med en charterbåt i ca en til halvannen time.Ombord skal vi servere litt musserende og noen kanapeer tenker vi. Båtturen ender ved festlokalet som ligger ved sjøen.

Ideen vår er selvfølgelig væravhengig, men det er jo god sjangs for at det er en akseptabel temperatur i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lmari

Synes det høres helt supert ut, jeg!

Er det mange tilreisende gjester, går det jo an å høre om noen vil ta på seg å fortelle litt om hva de reiser forbi og sånn også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en kjempeide. Vi hadde tenkt å finne på noe lignende for våre gjester hvis de ikke kunne dra rett til selkskapslokalene etter vielsen. Siden de kunne det dropper di det, men synes fortsatt det er en god ide. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirken vi skal gifte oss i ligger i sentrum, bare 5 min gåtur fra kaien. Etter vielsen drar jeg og min elskede, sammen med forloverene til fotografen, mens de øvrige gjestene går til kaien hvor båten venter på dem. Båtturen tar i overkant av en time, og det serveres noe godt å drikke underveis. Vi håper på å være på selskapsstedet litt etter at gjestene er ankommet, slik at de vente på oss, og ikke omvedt :oops: Er det vår dag, så er det vår dag !!

Min kommende svoger har bursdag denne dagen, og i løpet av 30 år har det ikke vært en eneste regndråpe på bursdagen hans. Satser derfor at dette er bankers! :P

Klemmer fra Fortunateangel

Gifter meg med mannen i mitt liv, 7.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut! Synes alltid det er så kjedelig å vente på brudeparet, så det å aktivisere folk med en båttur er jo kjempefint!

Men sørg for at alle er informert om det på forhånd, så man kan ha med seg en ekstra jakke og et sjal til å holde frisyren ruskefri med! Det kal være kaldt og vind på sjøen i september, og ingen ting er kjipere enn å være frossen resten av bryllupsfesten og har rufsete hår uten å ha stylet det sånn selv...

Hvor skal festen være, foresten? Hvalstrand bad??

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...