Gå til innhold

Flere som ikke passer inn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg minner nok egentlig mest om Rajesh, for å holde oss til den serien. Men alkohol hjelper ikke så veldig mye egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Crazycatlady

Løsningen på kjæresteproblematikken kan jo være å finne noen som er like sær som en selv. Jeg har funnet en som er like eller kanskje mer introvert som meg selv.

Men tror jeg var veldig heldig med den. Ikke så mange som har tålmodighet til å holde ut at det tar flere måneder før jeg prater med dem og enda lenger tid før jeg er helt komfortabel med dem.

Jeg syns den første fasen når man treffer noen er utrolig slitsom. Ikke lett å slippe noen så tett innpå meg, men det gikk det også.

Tror man må være litt heldig, men det spørs vel litt også. Jeg syns det er lettere å finne seg kjæreste enn det er å finne venner. Ikke det at jeg har hatt mange kjærester, men det er enklere å finne en mann som er genuint interessert i meg enn det er å finne en venninne som er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjæreste er mye enklere enn venner. Man trenger ikke nødvendigvis å finne noen som er lik en selv. Kjæresten min er veldig utadvendt og ganske normal, men vi passer godt sammen likevel. Skal sies at han er veldig tålmodig med meg.

Endret av taco1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Jeg syns mange virker skeptiske til å få seg nye venner når de allerede har det. Det å finne seg gode venner er i hvert fall vanskelig. Mine erfaringer er at folk ikke er trofaste, holder ikke på hemmeligheter, baksnakker deg gjerne og finner de noen bedre så bytter de deg ut.

Så jeg stoler ikke på folk etter flere erfaringer der folk ikke er til å stole på. Vil gjerne ha venner, men vet ikke om jeg hadde klart å stole helt på dem. Kanskje det bare er jeg som er rar eller noe.

Endret av Crazycatlady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke engang hvordan jeg får venner. De få gode vennene jeg har hatt har bare dukket opp av seg selv, på en måte. Og de fleste har da kommet via skole. Ikke så lett lenger i en alder av 30, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg minner nok egentlig mest om Rajesh, for å holde oss til den serien. Men alkohol hjelper ikke så veldig mye egentlig.

Alkohol er en gud for å overleve sosiale situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alkohol er en gud for å overleve sosiale situasjoner.

Hjelper dessverre ikke like bra for meg som for Rajesh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke engang hvordan jeg får venner. De få gode vennene jeg har hatt har bare dukket opp av seg selv, på en måte. Og de fleste har da kommet via skole. Ikke så lett lenger i en alder av 30, altså.

Hvordan funker det med de vennene du har, er du flink til å holde kontakten, eller er det for det meste de som tar initiativ? Hvis en jente viser interesse for deg, hva gjør du for å holde på henne? La merke til at du skrev at du trodde du aldri kom til å få kjæreste/familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan funker det med de vennene du har, er du flink til å holde kontakten, eller er det for det meste de som tar initiativ? Hvis en jente viser interesse for deg, hva gjør du for å holde på henne? La merke til at du skrev at du trodde du aldri kom til å få kjæreste/familie.

Jente viser interesse? Lol. :)

Jeg har akkurat nå en veldig god venn. Vi er omtrent like flinke til å holde kontakten, men jeg er redd for at vennskapet kommer til å dabbe av i det han får seg kjæreste igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...