Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #41 Del Skrevet 17. januar 2005 såg på tv her om dagen en som va norgesmester i stein-saks-papir! og d va ikke tøv heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 23. januar 2005 #42 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg drev med kaninhopping før! Det er vel temmelig uvanlig. Har også prøvd meg litt på mounted games/gymkhana (bare på hobby-nivå vel og merke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fabel Skrevet 21. februar 2005 #43 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg drev med fektning tidligere, var faktisk veldig morro :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. februar 2005 #44 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg drev med fektning tidligere, var faktisk veldig morro :-) Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #45 Del Skrevet 22. februar 2005 Lenge siden eller? Jeg holdt på tidlig på 90-tallet, og vet vel om de andre som holdt på påden tiden 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. februar 2005 #46 Del Skrevet 23. februar 2005 Er nok etter det jeg har fusket litt i faget. Gitt meg nå, ble litt mye utover selve treningene - som var det jeg var på jakt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. februar 2005 #47 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg holder på med bueskyting, ikke en ukjent idrett, men ikke så veldig omtalt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 17. mars 2005 #48 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg kjente en som var mester i fryseboks-kasting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 31. mars 2005 #49 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg kjente en som var mester i fryseboks-kasting. :o Det var da også noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå