Gjest MrsL Skrevet 17. mars 2004 #21 Del Skrevet 17. mars 2004 Takk for svar :-) Jeg hadde lenge bestemt meg for nr. 1, men så fant jeg de to andre :oops: Jeg er vel ikke noe "porselensdukke." Jobber i barnehage og blir både skitten og svett Ikke er jeg noe pyntedukke heller, men liker å være damete når jeg har fri fra jobb. Litt rufsete i stil kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 17. mars 2004 #22 Del Skrevet 17. mars 2004 Da jeg giftet meg hadde jeg en frisyre tilsvarende nr. 1 (veldig klassisk brud), og var veldig fornøyd. Men hadde jeg hatt lengre hår hadde jeg nå i ettertid valgt nr 2. Den synes jeg er renere og enklere i stilen, men allikevel utrolig lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 17. mars 2004 #23 Del Skrevet 17. mars 2004 Definitivt nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 18. mars 2004 #24 Del Skrevet 18. mars 2004 Nr 3. Nr 2 er fryktelig standarfrisyre, ca annenhver brud med langt hår og slør har den srisyren eller en som er veldig lik. (sa frisøren min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 18. mars 2004 #25 Del Skrevet 18. mars 2004 Nummer en syns jeg var grusom. Så ut som ett kråkereir! :-) Nr 2 var finast ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 18. mars 2004 #26 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg likte best nr. 1. Jeg har et ganske rufsete hår selv, og liker definitivt ikke strøkne, glatte og stramme frisyrer. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *nurket* Skrevet 18. mars 2004 #27 Del Skrevet 18. mars 2004 Helt klart nr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå