Gå til innhold

Seat Cordoba?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Lurte bare på om det er noen som har erfaring med Seat Cordoba stasjonsvogn. Er det noen spesielle deler som pleier å ryke etter en viss tid? Andre NB'er?

Prøver å kjøpe bil, men det er ikke så lett egentlig....

Vet jo ingenting om de forskjellige merkene :roll: .

Setter pris på svar!

"snart-bil-eier-håper-jeg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Seat cordoba er akkurat samme bilen som passat det er bare en list på døren som er forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du er redd for at ting på bilen ryker, bør du ikke kjøpe seat eller VW for den saks skyld. Det mest økonomiske og tryggeste bilkjøpet er i så måte Toyota, og skal du ha stasjonsvogn bør Corolla eller Avensis vurderes. Har selv en problemfri 98-modell Avensis 1.8 bensin stasjonsvogn, går fint på under 0.7 på mila på blandet kjøring og er svært driftssikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Min svigerfar har hatt en seat cordoba stasjonsvogn i 6 år og det eneste problemet han har hatt med den var at frontruta røk da han rygget i veggen med en stige inni bilen.

Han har kun ellers fulgt vanlig sevice og ikke hatt noen problemer med bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt at Seat ligger ganske høyt på klagestatistikken.

Er enig i at du heller bør gå for en Toyota, driftssikre som juling.

Selv kikker vi på Volvo V40, V70. Kanskje det kunne vært noe? Har også begynt å tenke på Mercedes A-klasse, der får man utrolig mye bil for pengene, de er proppa fulle av ekstrautstyr etter den uheldige velteepisoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes nå i allefall at Seat Cordoba er en M***ABIL... men det er jo min mening... jag har en og den er det bare trøbbel med... Seat er jo delebil deluxe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chica

Er litt forsjell i pris på en cordoba og en V70 og da...

Hvilken modell er det? Jeg har kjørt litt nye seater, og de har iallfall vært bra. Er stor forsjell på gammel og ny Seat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man finner ikke ut om en bil er driftssikker ved å kjøre litt i den.

V70 er mye dyrere ja, men det var bare et forslag.

I en tysk bilundersøkelse basert på 7 millioner biler, har seat en modell i nesten hver årsklasse i statistikken over biler med flest feil.

Toyota hadde en i hver i statistikken over de med færrest feil.

Du får en veldig bra Toyota til overkommelig pris. Skaffer man en Seat som er mer på verksted enn på veien kan den fort koste like mye som en V70 tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Det var jeg som startet tråden.

Tusen takk for alle svarene :)

Har ikke så mye erfaring med bilmerker, derfor er det greit å høre fra noen som har. Det blir ikke Seat vi går for. Så vi får lete litt til før vi kjøper noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica
Anbefaler Toyota Yaris! Det er gode biler det!

Men såååå kjedelig... Dvs, bilene ser helt greie ut, men jeg er en av de som styrer langt unna topp-ti listene over bilsalg, da jeg ikke vil ha en bil som det er 10 til av i gata...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min har en, som jeg bruker så ofte som mulig. Syns den er kjekk, jeg. Liten bil, med ikke så stor motor, men jaggu klatrer den for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...