B.A. Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #61 Skrevet 5. mai 2013 Har hatt en super helg! Idag har jeg og gutten vært ute på tur og grillet og kost oss i det fine været. Helt fantastisk med slike dager Føler vi mangler så masse til babyen kommer at jeg blir helt stressa. Har ordnet med vogn, bilsete og stol, men mangler så masse annet. Begynner å få endel klær også men ikke alle de kjedelige klærne jeg trenger, som strømpebukser og sånt. Blir veldig stresset av å ikke ha alt jeg trenger og ikke helt vite hva jeg trenger og hvor en skal kjøpe det en trenger. Ååååhh, så utrolig lei av babyshopping!
B.A. Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #62 Skrevet 9. juni 2013 Er nå kommet langt over 20 uker på vei og begynner å bli mer vant til å bære den lille gutten i magen min. Han beveger seg hele tiden og tumler rundt inni der så tror han trives godt Har vært masse drama i det siste og har dermed ikke fått slappet av i det hele tatt på endel uker, noe jeg merker veldig godt på kroppen nå. Er litt typisk meg når det skjer ting, da blir jeg stresset og klarer ikke sitte stille uten å gjøre noe. Heldigvis er ting mye bedre nå og jeg ser at alt kommer til å løse seg etterhvert. Noe som plager meg endel om dagen er kroppen min og hvordan jeg føler meg som gravid. Folk jeg ikke treffer så ofte kan ikke se at jeg er gravid enda og må jo bare tro at jeg har lagt på meg og blitt lat. Selv føler jeg med sååå gravid og stor allerede og skjønner ikke hvordan det er mulig å bli større enn dette! Skal begynne å trene litt mer fremover slik at jeg kan føle meg mer vel i min egen kropp. Er veldig slitsomt å føle seg så lite vel hele tiden. Ellers er formen veldig bra og jeg forsøker så godt jeg kan å kose meg med graviditeten. Blir lettere for hver dag.
Gjest Tekola Skrevet 10. juni 2013 #63 Skrevet 10. juni 2013 Godt å høre at det går bedre med deg! Husker den perioden der, magen har blitt større, men ikke utpreget gravid, så jeg følte meg bare feit! Tenk, du er over halvveis nå!
Yesterday Skrevet 11. juni 2013 #64 Skrevet 11. juni 2013 Jeg vet hvordan du har det, jeg ser magen men ingen andre, knapt så samboer ser det. Jeg har lagt merke til at folk ser litt på magen min, regner med at de ikke tør spørre om jeg er gravid, i tilfelle de tar feil. Ikke så gøy å tenke på at de trur at det kan være flesk. Artig at du og skal ha en gutt! syns at alle her inne skal ha/har fått jenter.
B.A. Skrevet 2. august 2013 Forfatter #65 Skrevet 2. august 2013 Oi davar det plutselig veeeldig lenge siden jeg hadde oppdatert her. Har bare ikke orket. Skjer masse og har ikke akkurat prioritert dette. Jeg er nå langt på vei og teller ned dager igjen til termin i stedet for hvor langt jeg er på vei Er bestemt at jeg skal føde vaginalt og gruer meg ekstremt til det, men forsøket etter beste evne å ta det med fatning. Har handlet inn det meste babyen trenger av store ting og klær, men føler det mangler sååå masse fremdeles. Blir jo aldri ferdig her! Har fått beskjed av legen at jeg enten tar det med ro, ikke løfter og ikke bærer og bøyer meg for mye eller så får jeg babyen for tidlig. Utrolig kjedelig! Liker ikke å være så avhengig av at andre må hjelpe meg, men vil ikke sykemeldes så da blir det slik.. Har masse å gjøre med huset som jeg vil ha ferdig før vi får en baby her. Stresser endel med alt som skal bli ferdig kan du si, men forsøker å ta det litt etter litt. Bare dumt at jeg kan gjøre så lite selv nå og så mye mer faller på gutten. Har også begynt å pakke denne sykehusbagen alle prater så masse om. Vil jo ha den klar til det ksjer så må jo snart bli ferdig her. Åhhh! Håper ikke alle er så stresset som meg nå.
*Frida* Skrevet 2. oktober 2013 #66 Skrevet 2. oktober 2013 Hei Ser at du har termin omtrent nuh, har babyen kome ennå?
Felicity Skrevet 6. desember 2013 #68 Skrevet 6. desember 2013 Kjære B.A Gratulerer som gravid og gratulere med baby. Den har vel kommer nå hvordan går det med deg. Sååååå hyggelig å se ❤️ Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå