Gå til innhold

P-plaster - erfaringer og spørsmål

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som har erfaringer med p-plaster? Ang. bivirkninger osv? Jeg begynte på det for nøyaktig fire minutter siden, og med en gang jeg satt det på gjorde det faktisk litt vondt... Hm. Er det meningen?...

Videoannonse
Annonse
Gjest barista
Skrevet

Hei! Er det noen som har erfaringer med p-plaster? Ang. bivirkninger osv? Jeg begynte på det for nøyaktig fire minutter siden, og med en gang jeg satt det på gjorde det faktisk litt vondt... Hm. Er det meningen?...

Jeg fikk aldri vondt, ingen bivirkninger. Men jeg sleit med at plasteret skulle holde seg på plass i hele perioden. Ble fort løst i kantene, og plaget meg..

Skrevet

Jeg ble veldig hormonell. Grein for alt. Fikk er nytt liv når jeg slutta med det. Ellers har det fungert bra:) litt kløe rundt plasteret innimellom

Skrevet

Plasteret klødde som et helvete, og det ble utslett under det - derfor var det viktig for meg å bytte plass for hver uke. Ble også løst i kantene, men datt aldri av. Får veldige bivirkninger av P-piller, blir hormonell, mister sexlyst osv., men P-plaster ga aldri bivirkninger hos meg. :)

Anonym poster: d4e9be112b67bf1661c5653878dd30ee

Skrevet

Brukt den i 10 år, aldri bivirkninger. Ikke falt av eller løsnet ( tross mye trening og bading) . Ble gal av p - piller, så for meg fungerer dette veldig bra. Kledd kanskje to ganger rundt plaster området i disse årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...