sommerbrud04 Skrevet 16. mars 2004 #1 Del Skrevet 16. mars 2004 hvor mye betaler dere for frisør på bryllupsdagen, og er det inkludert prøvetime da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. mars 2004 #2 Del Skrevet 16. mars 2004 1.500,- inkl. prøvetime og sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 16. mars 2004 #3 Del Skrevet 16. mars 2004 1500 for to timer frisør + en time sminkør på selve dagen, samt prøvetimer både hos frisør og sminkør noen dager før. Syntes det var billig for så mange timers arbeid. Hadde nok ikke fått de prisene på et større sted. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerbrud04 Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 16. mars 2004 takk for svar! ser jo ut for at dere har fått god pris begge to! Jeg prøver å skrive budsjett, så hvis jeg skriver 2000 på det, så burde jeg vel kanskje være på den sikre siden? Nå gjelder det bare å finne en frisyre jeg vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 17. mars 2004 #5 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg og betaler 1500,- for en prøvetime og oppsett og sminke bryllupsdagen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå