Gå til innhold

T-town - Trondheim eller Tønsberg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bor også i Tønsberg og har hørt både "TBG" og "T-town". Tror "T-town" brukes mest på tull av folk som har sett klippet til Morten Ramm da. :P

Har også hørt "Cocaine City", og må si jeg er tilhenger av det kallenavnet selv! Søren meg narkisser over alt i hele byen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim!!! Helt klart!

Anonym poster: 1151cd2652146f30e76e1950c4161baf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud. Det er jo bare en forkortelse folk bruker. Blir som å si at man bare kan kalle de som heter "Malin", for "M".

Har flere kamerater som kaller Stavanger for S-town, eller Oslo for O-town.

Det går sikkert bra å skjønne at T-town kan bety både Tønsberg/Trondheim/Tromsø, alt ettersom hvor personen kommer fra, uten å måtte lage et innlegg om det på Kvinneguiden :P

Anonym poster: e4777e2f7af8db1fa44c8737c8f03ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Haha. Alle byer som starter med bokstaven T kan være T-town for min del :) Det er jo bare en frase eller et kallenavn, så er ingen som har enerett på å være en spesifikk bokstav-by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tønsberg er jo tbg! T-town har jeg faktisk aldri hørt før, men så prater jeg ikket stort med verken folk fra tønsberg eller trøndere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor også i Tønsberg og har hørt både "TBG" og "T-town". Tror "T-town" brukes mest på tull av folk som har sett klippet til Morten Ramm da. :P

Har også hørt "Cocaine City", og må si jeg er tilhenger av det kallenavnet selv! Søren meg narkisser over alt i hele byen.

Haha si meg enig! Er faktisk sykt Mye narko her i tønsberg ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...