Gjest Nimmel Skrevet 24. januar 2013 #21 Del Skrevet 24. januar 2013 "Wetsex"? Jeg trodde det het "golden shower" eller "urolagnia" jeg... <.< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 24. januar 2013 #22 Del Skrevet 24. januar 2013 Watersport, wetsex, golden shower osv osv samme tingen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #23 Del Skrevet 24. januar 2013 Sykt........bra dette kommer frem etter kun 1 år.......jeg ville kvittet meg med en som tenner på å urinere og bæsje på meg.........og jeg er ikke prippen Anonym poster: 6ffee0ddda39a0bcbab53306fae4fbba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 24. januar 2013 #24 Del Skrevet 24. januar 2013 Det er en fetisj og det er vanlig. Ja, du har rett. Som "fetisj" er dette vanlig. D.v.s. det er jo ingen fetisj i ordets rette forstand. En fetisj relaterer seg til en ting. Mulig preferanse er et bedre ord her. Blant dem som føler at de oppfyller kravene til å kalle seg "normale" så ansees vel dette som en heller sær preferanse, vil jeg tro. Det er ikke noe farlig, og hvis du, TS, føler at du vil prøve, ja, så prøv da vel! Ingen av dere kommer til å dø av det. Føler du at det ikke er riktig for deg så lar du det være, men prat med kjæresten din om det. Ikke bare avvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 24. januar 2013 #25 Del Skrevet 24. januar 2013 ..... og jeg er ikke prippen Anonym poster: 6ffee0ddda39a0bcbab53306fae4fbba Det er det jo tydelig at du er, så det blir litt rart å hevde det motsatte. Er da slettes ikke uvanlig å tenne på wetsex! Men så er det helt opp til TS å vurdere om hun vil prøve eller ei. Om hun ikke er prippen, selvfølgelig... da sliter fyren litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. januar 2013 #26 Del Skrevet 24. januar 2013 Hehehe, dette drev eksen min og spurte om også. Og jeg gikk faktisk med på å prøve en gang.. i dusjen. Hahahaha, det gikk ikke i det hele tatt. Har aldri hatt det tenningsmønsteret der, og klarte hvertfall ikke tisse på han. Det blir jo helt feil. Hele kroppen satte seg inn i kjempesperremodus, og det ble en latterlig opplevelse. Det at han tar det opp viser jo at han har tillit til deg da, og at han kan betro deg tanker han har langt inne. Det er jo bra. Om du ikke vil, og ikke har noen form for lyst, så skal du ikke gjøre det. På den annen side, det er ingen som dør om du prøver. Klarer du ikke, har dere prøvd, og da er dere ferdig med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunheart Skrevet 24. januar 2013 #27 Del Skrevet 24. januar 2013 Sykt........bra dette kommer frem etter kun 1 år.......jeg ville kvittet meg med en som tenner på å urinere og bæsje på meg.........og jeg er ikke prippen Anonym poster: 6ffee0ddda39a0bcbab53306fae4fbba Og du tror en mann vil si noe til deg i fortrolighet om hva han tenner på? Med den holdningen vil du garantert ikke få vite hva som tenner kjæresten din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 24. januar 2013 #28 Del Skrevet 24. januar 2013 Synes det at han forteller deg om dette vinter om at han har stor tillit til deg! Selv om dette ikke er noe du i utgangspunktet tenner på så går det kanskje ann å prøve? Kanskje er det greit for deg å gjøre dette i ny og ne; for å glede ham? Og om du synes at dette er helt forferdelig, så la vær. Verre er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 24. januar 2013 #29 Del Skrevet 24. januar 2013 Klarer knapt å tisse om det står noen utenfor dodøren jeg - helt klikk i kroppen om jeg tror noen kan høre meg. Tror ikke jeg hadde fått til wetsex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå