kaktusfruen Skrevet 22. januar 2013 #1 Del Skrevet 22. januar 2013 Hei! Er det noen KGere som har lyst å finne på noe sosialt i Bergen, f.eks jentequiz på wave en mandag? Quiz er alltid gøy, og en fin måte å bli kjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 23. januar 2013 #2 Del Skrevet 23. januar 2013 Gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nikki85 Skrevet 24. januar 2013 #3 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg blir gjerne med:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaktusfruen Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 26. januar 2013 Så bra Flere som er med? Kan finne på andre ting også altså Har lyst å utvide nettverket mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaktusfruen Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 26. januar 2013 Hvor gamle er dere forresten? Ikke at det har så stor betydning altså jeg er 24. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 26. januar 2013 #6 Del Skrevet 26. januar 2013 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nikki85 Skrevet 29. januar 2013 #7 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg er 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2013 #8 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg meldte meg akuratt inn på forumet da jeg fant tråden på google når jeg søkte etter muligheter for nye venner her i Bergen. Er gjerne med på quiz eller andre ting, om du/dere fortsatt søker jenter til å være med dere så bare ta kontakt. Selv er jeg 25 år, student og bor i sentrum:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 6. februar 2013 #9 Del Skrevet 6. februar 2013 dette høres gøy ut greit å utvide det sosiale nettverket litt. Er forresten 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 6. februar 2013 #10 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg meldte meg akuratt inn på forumet da jeg fant tråden på google når jeg søkte etter muligheter for nye venner her i Bergen. Er gjerne med på quiz eller andre ting, om du/dere fortsatt søker jenter til å være med dere så bare ta kontakt. Selv er jeg 25 år, student og bor i sentrum:) Velkommen til KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2013 #11 Del Skrevet 6. februar 2013 Velkommen til KG takk:) Har dere møttes for quiz eller noe annet enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå