Lunalille Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #41 Skrevet 29. januar 2013 Da har jeg vært hos legen! Fikk forklart bekymringene mine, og legen fikk beroliget meg med at sånne småblødninger er helt normalt. Hun sendte henvisning til sykehuset, så hun regnet med at jeg ville få innkallelse i UKE 9 til vurdering av tidlig UL. Betyr dette at jeg kanskje ikke får tidlig UL når det bare er vurdering?
Gjest roseduft Skrevet 29. januar 2013 #42 Skrevet 29. januar 2013 Godt å høre Hvis hun forklarte deg om at du vil bli vurdert til tidlig UL, så betyr jo det ja at du kanskje ikke får det.. Men da har du valg om å gå til privat gynekolog dersom du ønsker det
Lunalille Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #43 Skrevet 29. januar 2013 Godt å høre Hvis hun forklarte deg om at du vil bli vurdert til tidlig UL, så betyr jo det ja at du kanskje ikke får det.. Men da har du valg om å gå til privat gynekolog dersom du ønsker det Men hvorfor ikke bare ta en UL når jeg likevel skal dit? Skjønner meg ikke helt på detta jeg hehe!
Lunalille Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #44 Skrevet 30. januar 2013 Idag 5+5 har jeg hatt skikkelig menssmerter! Helt gåen i korsryggen av det Regner med at det bare er livmora som vokser Har også vært hos ei venninne å mata hennes 7 uker gamle baby. De er så utrolig små Gulpa på meg gjorde den også! hehe.
Lunalille Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #45 Skrevet 31. januar 2013 Dårlig følelse! Brunt og rødt blod
Lunalille Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #46 Skrevet 31. januar 2013 Da blir det tur på legevakta!
Lunalille Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #48 Skrevet 31. januar 2013 Da kan denne dagboka avsluttes! Hjemme fra legevakta etter innvendig UL. Status: SA 5+6
missdior Skrevet 31. januar 2013 #49 Skrevet 31. januar 2013 Åh, jeg vet ikke hva jeg skal skrive jeg.... Håper det går bra med deg, selv om jeg vet at det ikke gjør det.... Håper dere kommer dere gjennom dette, og er klare for videre prøving om noen måneder. Jeg unner dere alt godt!
Lunalille Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #50 Skrevet 31. januar 2013 Er så fordelig lei meg 2 SA på rad tar på :/
missdior Skrevet 31. januar 2013 #51 Skrevet 31. januar 2013 Er så fordelig lei meg 2 SA på rad tar på :/ Jeg er veldig lei meg på deres vegner! Jeg kan ikke sie noe annet enn stoor klem til dere fra meg
Lunalille Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #52 Skrevet 1. februar 2013 Tusen takk <3 Har fått lagt meg nå, utstyrt med et nytt nattbind. Vi skal ihvertfall prøve igjen så fort som mulig
Gjest roseduft Skrevet 1. februar 2013 #53 Skrevet 1. februar 2013 så leit å lese Lunalille. Sender deg en klem og varmeste tanker. Håper det går greit med deg, og at du holder motet oppe til å prøve igjen - og har troen på at spira vil sitte til slutt Alt skjer for en grunn, men det er sårt alikevel.
Lunalille Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #54 Skrevet 1. februar 2013 Tusen takk for alle tanker Vært på sykehuset igjen idag da jeg begynte å blø masse! Tok ny ultralyd, og innholdet i livmora var akkurat som igår. Så denne legen kunne ikke utelukke at jeg fortsatt er gravid, men han antok at det var en spontanabort. Han så ikke det han forventet å se ved 6 uker. Så har tatt HCG prøve idag + at jeg skal ta ny prøve på Mandag. Dette for å få 100% korrekt svar. Står igjen som et spørsmålstegn :/
boks Skrevet 1. februar 2013 #55 Skrevet 1. februar 2013 Så utrolig leit å lese Lunalille Sender deg masse tanker og en gooood klem
B.A. Skrevet 1. februar 2013 #56 Skrevet 1. februar 2013 Klemmer til dere Lunalille! Føler så med deg.
Drømmeren Skrevet 1. februar 2013 #57 Skrevet 1. februar 2013 Da kan denne dagboka avsluttes! Hjemme fra legevakta etter innvendig UL. Status: SA 5+6 NEEEI! så utrolig urettferdig!
Lunalille Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #58 Skrevet 1. februar 2013 Tusen takk! Dere er så gode alle sammen <3 Vil bare at det skal bli over så jeg kan starte på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå