Gå til innhold

Lunalille's dagbok.


Lunalille

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg må stresse for mye, for min største skrekk har hendt! Både igår kveld og idag har jeg hatt lyserosa slim på papiret. Nervøs :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

:klem: det går nokk bra kjære deg.

Prøv så godt du kan å slappe av.. Selv om det er lettere sagt enn gjort. En liten blødning rundt ikm er helt normalt. Kroppen renser opp etter sisste el har jeg lest :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord Roseduft! :)

Jeg ringte jo legevakta igår da, hysterisk som jeg har blitt.

De anbefalte meg å bare slappe av, ikke løfte tungt, avstå fra samleie. Og at jeg skulle ringe fastlegen imorra for henvisning til gynekolog.

Går det fort tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok til å gå helt fin Lunalille :) Som hun over her sier, det er vanlig at kroppen renser seg litt rundt ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok til å gå helt fin Lunalille :) Som hun over her sier, det er vanlig at kroppen renser seg litt rundt ikm :)

Håper virkelig det :) Tror dere det uansett er lurt å ringe legekontoret imorgen å høre med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Håper virkelig det :) Tror dere det uansett er lurt å ringe legekontoret imorgen å høre med de?

Hvis du fremdeles blør imorgen, eller går å bekymrer deg for mye, så ville jeg tatt en tlf ja, og be om å få komme inn og måle hcg nivået.. Slik du får bekreftet at det stiger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig det :) Tror dere det uansett er lurt å ringe legekontoret imorgen å høre med de?

Ja det ville jeg nok gjort uansett ja, du kommer til å gå å bekymre deg litt til du vet, det er jeg sikker på :) bedre å bli beroliget da :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fremdeles blør imorgen, eller går å bekymrer deg for mye, så ville jeg tatt en tlf ja, og be om å få komme inn og måle hcg nivået.. Slik du får bekreftet at det stiger :)

Ja, det var lurt! Tusen takk :) HCG nivået bør vel gi en sikker indikator på om alt står bra til?

Ja det ville jeg nok gjort uansett ja, du kommer til å gå å bekymre deg litt til du vet, det er jeg sikker på :) bedre å bli beroliget da :) :)

Huff, ja jeg går å bekymrer meg for mye! Er så redd for å miste :/ Men da ringer jeg legekontoret imorgen tidlig å hører hva de sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var lurt! Tusen takk :) HCG nivået bør vel gi en sikker indikator på om alt står bra til?

Huff, ja jeg går å bekymrer meg for mye! Er så redd for å miste :/ Men da ringer jeg legekontoret imorgen tidlig å hører hva de sier :)

Gjør det :) Og lykke til :) Dette går nok helt helt fint!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Ja, dersom du måler to ganger, tror med en dags mellomrom, så får du ett klart svar på om hcg stiger eller ikke.. Det skal vel fordobbles - om ikke mer slik i starten :)

Har du blødd noe mer idag?

Lykke til hvertfall :klem:

Endret av roseduft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dersom du måler to ganger, tror med en dags mellomrom, så får du ett klart svar på om hcg stiger eller ikke.. Det skal vel fordobbles - om ikke mer slik i starten :)

Har du blødd noe mer idag?

Lykke til hvertfall :klem:

Okay, får høre med legekontoret om det da :) Var på do akkurat. Ikke noe mere rosa foreløpig :D

Tusen takk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kjenner jeg at jeg slapper mer av :) Fortsatt ikke antydning til blod på papiret. Jeg våkna inatt av halsbrann, og når jeg skulle stå opp så hosta jeg så jeg var nær ved å spy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg at jeg slapper mer av :) Fortsatt ikke antydning til blod på papiret. Jeg våkna inatt av halsbrann, og når jeg skulle stå opp så hosta jeg så jeg var nær ved å spy :P

:fnise: :fnise: så godt med symptomer! Det varmer å høeat du endelig slapper litt mer av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: :fnise: så godt med symptomer! Det varmer å høeat du endelig slapper litt mer av :D

Glad i symptomene mine jeg :fnise:

Kunne riktignok ønsket at puppene mine ikke var så sinnsykt ømme, men men.. Det følger vel med!

Ååh, kunne ikke dagene bare flydd avgårde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest roseduft

God kveld :)

Godt å lese at det ikke har komt mer blod, og at symptomene står i :ler:

Det er vel bedre det å ha symptom som en bekreftelse på at kroppen bærer på noe, fremfor småblødninger og ingen symptomer i det hele tatt :)

Fikk du ringt legekontoret idag for å måle hcg? Eller vil du vente til du kan bestille ul ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :)

Godt å lese at det ikke har komt mer blod, og at symptomene står i :ler:

Det er vel bedre det å ha symptom som en bekreftelse på at kroppen bærer på noe, fremfor småblødninger og ingen symptomer i det hele tatt :)

Fikk du ringt legekontoret idag for å måle hcg? Eller vil du vente til du kan bestille ul ? :)

Symptomene er der for å si det sånn :P Igår kjente jeg at det strakk til i lysken på en måte. Hørte at dette var livmorbåndene som strakk seg?

Har ikke ringt legekontoret enda, for jeg føler meg tryggere nå :) For å sjekke HCG nivå tok jeg en strimmeltest, og testa på omtrent blank urin. Tørst om dagen :P Hehe. Streken ble veldig sterk :)

Men om jeg ringer legekontoret og forklarer bekymringen min for den lille blødningen + bekymringen for at det har gått galt en gang før. Kan de henvise til tidlig UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Symptomene er der for å si det sånn :P Igår kjente jeg at det strakk til i lysken på en måte. Hørte at dette var livmorbåndene som strakk seg?

Har ikke ringt legekontoret enda, for jeg føler meg tryggere nå :) For å sjekke HCG nivå tok jeg en strimmeltest, og testa på omtrent blank urin. Tørst om dagen :P Hehe. Streken ble veldig sterk :)

Men om jeg ringer legekontoret og forklarer bekymringen min for den lille blødningen + bekymringen for at det har gått galt en gang før. Kan de henvise til tidlig UL?

Du kan ta kontakt og forhøre deg dersom du er bekymret :)

Hvis ikke går det fint å bestille time selv til privat gynekolog :klem:

Bra du ikke blør mer og at testen var sterk selv på utvannet urin :jepp: vil anta det som ett fodt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta kontakt og forhøre deg dersom du er bekymret :)

Hvis ikke går det fint å bestille time selv til privat gynekolog :klem:

Bra du ikke blør mer og at testen var sterk selv på utvannet urin :jepp: vil anta det som ett fodt tegn :)

Ja, var jo hos privat gynekolog for en stund siden. Veldig fornøyd med hu, men huff så dyrt :P hehe!

Ja, regner med at alt er iorden i magen :) Har ihvertfall ingen smerter! Kjenner egentlig så godt som ingenting i magen nå, men det er vel sikkert normalt?

Skal ringe legen etterpå og forhøre meg litt :) Syns liksom det er så fælt å måtte vente helt til uke 10 før jeg i det hele tatt skal på ny kontroll. Så redd for å gå med et dødt foster i magen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...