marigull Skrevet 21. mars 2004 #21 Del Skrevet 21. mars 2004 1) Maldivene 2) Egypt 3) California 4) Barcelona 5) Roma Er det lov med fler? Island London Brasil Malaysia og mange...mange fler... hadde jeg bare hatt pengene...sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 21. mars 2004 #22 Del Skrevet 21. mars 2004 storbyferie: praha sydenferie: algarvekysten opplevelsesferie: svalbard norgesferie: lofoten ønskedrømmeland: australia og kina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lampeskjerm Skrevet 21. mars 2004 #23 Del Skrevet 21. mars 2004 Mine 5 på topp er: Brasil Iran Jordan Syria Mali Ja, jeg er sær. Skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 22. mars 2004 #24 Del Skrevet 22. mars 2004 Japan Egypt Australia Mauritius Honduras Det er lov å drømme... Med min økonomi for tiden kommer jeg meg så vidt med toget til Kløfta :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 22. mars 2004 #25 Del Skrevet 22. mars 2004 * Brasil * Island * Australia * USA (kjøretur fra øst til vest) * Thailand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 23. mars 2004 #26 Del Skrevet 23. mars 2004 *New York *Kina *Cuba *Australia *Island vet at du skrev 5, men *Lofoten *Egypt *Bali .....+++++ Jeg kunne ha reist hele tiden. Jeg elsker og oppleve nye ting og kulturer. Skulle helst ikke ha gått glipp av noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 23. mars 2004 #27 Del Skrevet 23. mars 2004 * Sovjetuninonen * Etiopia * Island * Japan * USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. mars 2004 #28 Del Skrevet 23. mars 2004 1. Koh Samui (eller et annet sted i Thailand) 2. Maldivene 3. Egypt 4. India 5. Island Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 24. mars 2004 #29 Del Skrevet 24. mars 2004 5. på topp av steder jeg ikke har vært: Kambodsja Peru Buenos Aires Lisboa Geiranger (må være noe i Norge også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 28. mars 2004 #30 Del Skrevet 28. mars 2004 Oioioi, eg er så reisesjuuuk! * Australia (ingen over, ingen ved sidan) * Island * Vinterstatane i USA * Sør Amerika * Finnmark (ishotell+hundekjøring) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manon Skrevet 28. mars 2004 #31 Del Skrevet 28. mars 2004 Namibia New Zealand Japan Sør Afrika Canada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. mars 2004 #32 Del Skrevet 28. mars 2004 Sibir - tigersafari i verdens flotteste dyrs rette hjemsted USA - fly til østkysten og kjøre til vest Kenya - safari og avslutte med en ukes badeferie ved kysten New Zealand - både i varme kulper Japan - Tokyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 28. mars 2004 #33 Del Skrevet 28. mars 2004 USA Australia Frankrike Italia Bali Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 29. mars 2004 #34 Del Skrevet 29. mars 2004 De reisemålene jeg drømmer om for tiden er ¤Tenerife ¤Mauritius ¤Den Dominikanske Republikk ¤Cruise i middelhavet ¤"Luksuscruise" til køben, med noen overnattinger på hotell der..! :ekstra kul: I tilfeldig rekkefølge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 29. mars 2004 #35 Del Skrevet 29. mars 2004 Innlegget er slettet da innlegget det refererte til er fjernet. Grooo, moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. april 2004 #36 Del Skrevet 5. april 2004 New York Kambodsja Nepal New Zealand Seychellene Må bare vinne i lotto snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Popelka ulogget Skrevet 12. april 2004 #37 Del Skrevet 12. april 2004 Karibien (er jo ikke ett land, men....skal dir i juli!) USA (mange steder - New York, Miami, Ostkysten, Montana, California....etc) Island Seychellene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murvel Skrevet 14. april 2004 #38 Del Skrevet 14. april 2004 Akkurat nå er fem på topp: New York Bolivia Tibet New Zealand Hawaii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 15. april 2004 #39 Del Skrevet 15. april 2004 Tja - vanskelig å velge bare 5, men f.eks.: Grønland Usbekistan Argentina Peru Alaska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. april 2004 #40 Del Skrevet 15. april 2004 Kina USA Thailand Italia Cuba Skulle gjerne nevnt flere da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå