Gå til innhold

Hva er deres mening om hvite biler?


-Jiinxs-

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Jeg har hvit bil, og jeg synes den er ekstremt kul når den er ren. Dessverre er den sjelden det.. :P

Håpløst nå på vinteren, men jeg holder den pen og hvit om sommeren. Under pollensesongen ser nesten de sorte bilene verre ut enn min. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er bakgrunnen til spm mitt :P

Syns ikke den hvite fargen gjør seg så godt på de bildene, men det ser mye bedre ut når man har bilen foran seg. Ser av og til slike hvite Audi A4'er i trafikken, og syns det funker bra når man ser bilen i virkeligheten.

Funderer faktisk selv på å prøve å gå for en hvit bil neste gang, har hatt det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke den hvite fargen gjør seg så godt på de bildene, men det ser mye bedre ut når man har bilen foran seg. Ser av og til slike hvite Audi A4'er i trafikken, og syns det funker bra når man ser bilen i virkeligheten.

Funderer faktisk selv på å prøve å gå for en hvit bil neste gang, har hatt det før.

Samme her, de bilene jeg har hatt har vært sølv og sølv og sølv, og svart.

Så hadde vært artig å prøve ut en hvit. Men som en annen sa så er det jo også en risk med at hvit kanskje går av mote om noen år, og at det kanskje vil bli litt vanskelig å få den solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Likte hvite biler i 2006, men nå er det så vanlig at det har utspilt sin rolle. Tror det vil bli veldig ut i takt med at over-hvite hjem vil bli utdatert også. Men jeg er ingen moteekspert, heller. Men alt som blir overeksponert vil jo gå ut av motebildet, men kanskje hvite biler er som svarte biler - veldig klassisk og vil aldri bli "ut".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle biler skal vaskes hver 14. dag inne og ute, så for meg er det samme hvilken farge du har. Er den ikke ren er den ekkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

før følte jeg meg kul som var den "eneste" som hadde hvit bil. idag er det (dessverre) blitt veldig vanlig, men jeg vurderte det selv ved siste kjøp. i like it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lite glad i hvite biler. Synes ikke det er pent, men kjøpte faktisk en stasjonsvogn som var hvit en gang - nettopp fordi den var billigere enn andre i "ordentlige" farger. Jeg liker faktisk å ha ren bil, men med denne var det umulig. Var også 15 år gammel unilakk (ikke metallic) så optisk var bilen nok dau.

Farger jeg foretrekker er heller British Racing Green eller oransje eller gul. De to siste av sikkerhetshensyn og fordi jeg har en forkjærlighet for 70-tallsbiler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt ann på hvilken bil det er ;) Synes f.eks nyere Skoda Superb, Audi og Mercedes er fine med hvit lakk.. Såfremt de er heeelt rene selvsagt! :) Har selv svart bil, og den er også helt klart finest nypolert og nyvasket! Da glinser den så pent atte <3

Anonym poster: dfe598f6711d2cad1fbfc26d57c8bddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fint. Den eneste bilen jeg synes "kler" å være hvit er Fiat 500, men det er nok mest nostalgiske følelser som trenger seg fram :fnise: .

Edit: Det var en i for mye i nostalgiske

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Ikke fint. Den eneste bilen jeg synes "kler" å være hvit er Fiat 500, men det er nok mest nostaligiske følelser som trenger seg fram :fnise: .

Bilen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint.

Det var ute noen år pga alle kjørte disse hvite bilene,men nå er det in igjen.

Jeg har hatt rød,sort,hvit.....det er like lett-vanskelig å holde alle fargene rene

Anonym poster: 96c0199267d14af3a2788a7ed29af5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hvite biler må jeg alltid tenke på gamle Volvo stasjonsvogner... Denne flotte 940 ville ha kostet 60000 heller enn 45000 i svart, mørkeblå eller kanskje til og med sølvgrå. Av 62 gamle Volvo 240 og 740 på Finn er 16 hvite, det klare flertallet.

Anonym poster: 317c127c6887e17080af61ca3965715f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...