Gå til innhold

Hva er deres mening om hvite biler?


-Jiinxs-

Anbefalte innlegg

Jeg synes de ser veldig fin ut, og skiller seg litt ut ifra mengden.

Men kan jo forstår det er kanskje et "slit" å holde de ren og pen, spesielt nå på vinterstid.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det ikke er en van uten vinduer, så...

Anonym poster: 40de69086b64386d800761f64a6658f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før syntes jeg hvite biler var grusomt. De siste årene hvor det har blitt populært og moderne synes jeg det er ganske fint. Lar meg (dessverre) påvirke av trender jeg som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvite biler synes dårlig i trafikken. Jeg holdt på å kjøre på en hvit bil som stod i ro i et kryss, fordi jeg ikke så den før jeg var veldig nærme den. Hvitt blir lettere enn andre farger oversett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er verre å holde en svart bil ren enn en hvit. En svart bil blir grå veldig fort.. menst en hvit bare blir en litt mørkere hvitfarge, som egentlig ikke synns før den sammenlignes med en annen hvit bil, evt om man vasker på et sted så man ser skillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at hvite biler ruster fortere enn andre farger, eller er det bare en myte? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at hvite biler ruster fortere enn andre farger, eller er det bare en myte? :vetikke:

Det har jeg aldri hørt. Men høres mer ut som en myte i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at hvite biler ruster fortere enn andre farger, eller er det bare en myte? :vetikke:

det er en myte. det er metall som ruster, ikke lakken.

det synes dog gjerne raskere på hvite biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at hvite biler ruster fortere enn andre farger, eller er det bare en myte? :vetikke:

De ruster ikke fortere. Men den hvite lakken dekker bedre enn andre farger - så når rusten først synes på en hvit bil, er det mye mer omfattende rustskader enn om bilen hadde hatt en annen farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Da er ikke det lenger en unnskyldning man kan bruke for å ikke skaffe seg den fargen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er spent på om hvite bruktbiler blir like vanskelig å bli kvitt i fremtiden som det de var for noen år siden.

Spesielt Ford Mondeo den gangen. Var den hvit, gikk den for mye mindre enn en hvilken som helst annen farge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barista

Jeg synes det er flott med hvite biler! Det "tvinger" i tillegg folk til å vaske bilen så ofte som en bør.

Biler bør vaskes 1 gang i uken, spesielt på vinter, og jeg ser dessverre fryktelig mange som går måneder uten å få vaske bilen, også lurer de på hvorfor det er rust plutselig, eller andre ting? Og med hvit bil må du nesten vaske bilen regelmessig, så det er ett ekstra pluss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest DevilAngel

Jeg syntes det bare er fint på noen biler og de nyeste modellene. Som de nyeste modellene av Audi,bmw og lamborghini syntes jeg det er drit kult med hvitt ;) det er jo min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes hvit bil er helt ok. Mine foreldre kjøpte just en nissan xtrail, (det var jo i høst da), den ser faktisk fin ut til å være hvit. (også er det litt kjendis bil siden den ble brukt i 71 grader nord programmet, måtte bare få det med :fnise: )

Anonym poster: 97053af3794f31237957c451ed1515fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at hvite biler ruster fortere enn andre farger, eller er det bare en myte? :vetikke:

Det er nok heller det at rusten synes mye bedre, og bilen etter hvert begynner å ligne på innholdet i en boks med krokan is.

Personlig så liker jeg ikke hvit på biler. Synes det blir litt for skarpt, og klarer ikke la være å se for meg krokan is'en etter hvert som årene går. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...