AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #41 Skrevet 23. januar 2013 Til TS, med unntak av sexgreia(her vet jeg ikke) så synes jeg det du beskriver er nesten sånn de fleste jenter ville beskrevet seg selv. Anonym poster: 07ac768b97ee49458e818535f0a4b916 Det er godt mulig, men vi vet også at selvinnsikt er mangelvare så det er heller uinteressant hva kvinner omtaler seg selv som. Anonym poster: f5fcb873f3c5bd847f9087a58c3453c1 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #42 Skrevet 23. januar 2013 Synes ikke dette var urealistiske krav. Når det gjelder det den andre brukeren sa ang. krav om fremmedsspråk, synes jeg heller ikke det var så spesielt. Jeg har mange i min vennekrets som snakker to fremmedsspråk flytende i tillegg til engelsk, det er da virkelig ikke uvanlig i disse dager. Jeg hadde faktisk nesten det som krav til en partner før jeg fant ham, da jeg selv kan 3 fremmedspråk (ikke alle like flytende), og ville gjerne finne en som "matchet" et av mine sånn at vi kunne praktisere det sammen Anonym poster: bfe9da05f1270b5590ec5cac4ce74e56
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #43 Skrevet 23. januar 2013 Min erfaring er at disse menn som har sånne "kravlister" har svært liten selvinnsikt og selv ikke oppfyller halvparten av kravene. Bortsett fra det, så synes jeg det er temmelig idiotisk å sette opp en liste over krav i det hele tatt før man treffer noen. Det er jammen ikke rart det er mange som dater frenetisk i årevis men sin lille kravliste godt gjemt i jakkelommen på først date. Men lykke til ;-) Anonym poster: ca2ae497cf464386c0fc09396cb62cff 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #44 Skrevet 23. januar 2013 Det er godt mulig, men vi vet også at selvinnsikt er mangelvare så det er heller uinteressant hva kvinner omtaler seg selv som. Anonym poster: f5fcb873f3c5bd847f9087a58c3453c1 Og akkurat det samme kan jo sies om menn selvfølgelig. Anonym poster: ca2ae497cf464386c0fc09396cb62cff 1
sol87 Skrevet 28. januar 2013 #45 Skrevet 28. januar 2013 Hvilke kvaliteter mener du at en ny partner må ha? Jeg tror jeg har blitt altfor kravstor, jeg har vært i 2 langvarige forhold tidligere, og vet hva som ikke fungerte i de forholdene, og for at en ny jente skal interessere meg, så føler jeg hun må møte visse krav.. Men på mange måter tror jeg nesten ikke denne jenten finnes. Bl.a, så tenker jeg at hun må ha/være - Smart - Engasjert, og glad i å diskutere, men samtidig kunne legge fra seg diskusjoner f.eks innen politikk uten å lage dårlig stemning - Noenlunde lik sexlyst som meg, altså ca 1-3 ganger dagen i snitt.. (Bare dette vil luke vekk de fleste) Også gjør det ingenting om hun liker å eksprimentere litt - Oppegående og jordnær - Sosial - Like å ta seg en fest i blant - Være aktiv, hvertfall holde seg i form - Avslappet når det kommer til sjalusi Er det urealistisk å finne en slik jente? Jeg trives for øvrig godt som singel og har ikke noe hastverk med å finne meg noen enda I starten av et forhold er vel de fleste gira på sex både en og flere ganger om dagen. Men ofte, på grunn av jobb og andre ting som tar tid, så er det i de fleste forhold naturlig at dette avtar noe. Ellers synes jeg du beskriver en ganske normal jente....
Eska Skrevet 29. januar 2013 #46 Skrevet 29. januar 2013 Hun må være kvinne. Endelig et krav jeg lever opp til
Shamin Skrevet 29. januar 2013 #47 Skrevet 29. januar 2013 Jeg scorer på 1-2-3 og halveis 6. Kunne aldri hatt alle på en gang, hadde jeg hatt noen av de andre, hadde noen andre falt bort.. 1
henriken Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #48 Skrevet 2. februar 2013 Min erfaring er at disse menn som har sånne "kravlister" har svært liten selvinnsikt og selv ikke oppfyller halvparten av kravene. Bortsett fra det, så synes jeg det er temmelig idiotisk å sette opp en liste over krav i det hele tatt før man treffer noen. Det er jammen ikke rart det er mange som dater frenetisk i årevis men sin lille kravliste godt gjemt i jakkelommen på først date. Men lykke til ;-) Anonym poster: ca2ae497cf464386c0fc09396cb62cff Så det å vite sånn noenlunde hva man er ute etter er en negativ ting? Det å være betatt av en person er en ting, men om forholdet skal vare i det lange løpet tror jeg man bør matche på visse punkter. I starten av et forhold er vel de fleste gira på sex både en og flere ganger om dagen. Men ofte, på grunn av jobb og andre ting som tar tid, så er det i de fleste forhold naturlig at dette avtar noe. Ellers synes jeg du beskriver en ganske normal jente.... Nå tok jeg kun med veldig generelle ting på listen min da, som jeg kom på der og da. Og jeg mener absolutt ikke at det er et krav å ha sex flere ganger hver dag, men for at jeg skal trives i det lange løpet så vil jeg være obs på at jenten matcher noenlunde med meg der.
sol87 Skrevet 3. februar 2013 #49 Skrevet 3. februar 2013 Så det å vite sånn noenlunde hva man er ute etter er en negativ ting? Det å være betatt av en person er en ting, men om forholdet skal vare i det lange løpet tror jeg man bør matche på visse punkter. Nå tok jeg kun med veldig generelle ting på listen min da, som jeg kom på der og da. Og jeg mener absolutt ikke at det er et krav å ha sex flere ganger hver dag, men for at jeg skal trives i det lange løpet så vil jeg være obs på at jenten matcher noenlunde med meg der. Ja, ikke sant. Jeg tror seksuell kompatibelhet er veldig viktig i et forhold. 1
makkapakka Skrevet 3. februar 2013 #50 Skrevet 3. februar 2013 jeg som trodde det var bare trang mus og store pupper som skulle til for å få en mann til å falle og ville gifte seg. på an igjen med å ordne på andre ting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå