Gå til innhold

Urealistiske krav?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ganske generelle krav, ikke uvanlig at jenter vil ha sex vær dag.. Det tror jeg de fleste vil bare det er rette mannen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok fordelaktig.

Herregud, for en kravstor fyr. :jolie:

:fnise:

Gjest annemor30
Skrevet

Herregud, for en kravstor fyr. :jolie:

:fnise:

Har du ikke skjønt det før nå?
Skrevet

Synes de kravene her så greie ut ja. Den jeg stussa mest på var et tredje språk.

Og lurer på om dere selv oppfyller alle kravene deres? Og hva om du møter en perfekt dame du faller for, skal du da dumpe henne fordi hun ikke kan 3 språk, selv om hun oppfyller alle de andre kravene?

• Liker 2
Skrevet

Hvilke kvaliteter mener du at en ny partner må ha?

Jeg tror jeg har blitt altfor kravstor, jeg har vært i 2 langvarige forhold tidligere, og vet hva som ikke fungerte i de forholdene, og for at en ny jente skal interessere meg, så føler jeg hun må møte visse krav.. Men på mange måter tror jeg nesten ikke denne jenten finnes.

Bl.a, så tenker jeg at hun må ha/være

- Smart

- Engasjert, og glad i å diskutere, men samtidig kunne legge fra seg diskusjoner f.eks innen politikk uten å lage dårlig stemning

- Noenlunde lik sexlyst som meg, altså ca 1-3 ganger dagen i snitt.. (Bare dette vil luke vekk de fleste) Også gjør det ingenting om hun liker å eksprimentere litt :)

- Oppegående og jordnær

- Sosial

- Like å ta seg en fest i blant

- Være aktiv, hvertfall holde seg i form

- Avslappet når det kommer til sjalusi

Er det urealistisk å finne en slik jente?

Jeg trives for øvrig godt som singel og har ikke noe hastverk med å finne meg noen enda :)

Til din informasjon; 1-3 ganger om dagen er ikke normalt i langvarige forhold.

Men det forundrer meg forsåvidt ikke hvis du innbiller deg at langvarige forhold er 6 måneder hehe

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal det at du ikke liker treningsstudio styre hvordan hun trener?

Er ikke det litt greit med litt "fritid" mens hun trener styrke/zuma/kickboksing? Eller er du en sånn som må gjøre alt sammen?

Anonym poster: 976335c37a20d82588d0e6cb8194cab2

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hvorfor skal det at du ikke liker treningsstudio styre hvordan hun trener?

Er ikke det litt greit med litt "fritid" mens hun trener styrke/zuma/kickboksing? Eller er du en sånn som må gjøre alt sammen?

Kanksje fordi TS ikke vil prøve og bli lokket med dit?

Endret av Melkebarten
Skrevet

Synes de kravene her så greie ut ja. Den jeg stussa mest på var et tredje språk.

Og lurer på om dere selv oppfyller alle kravene deres? Og hva om du møter en perfekt dame du faller for, skal du da dumpe henne fordi hun ikke kan 3 språk, selv om hun oppfyller alle de andre kravene?

Ja jeg oppfyller selv alle kravene mine, er det ikke bare bra at de kan flere språk da?

Anonym poster: 1295568a024ae3f71fefe89e9c065dec

Skrevet (endret)

Sitat slettet, mod.

Det har du helt rett i. Men de fleste som ustødige i norsk forventer da heller ikke at kjæresten skal snakke 3 språk.

Anonym poster: 82d877ad16760024f1af136b60eb0b50

Endret av Sulosi
  • Liker 4
Skrevet (endret)

-Hun må være vakker, altså jeg må være tiltrukket av henne.

-Hun må være smart, gjerne smartere enn meg. Ikke at det er så vanskelig, men det er enda viktigere enn å se bra ut. En vakker, dum dame er turnoff. Det er som å sette seg inn i en Lamborghini for så å finne ut at den kun har fire sylindre. Gir det i det hele tatt menining?

Endret av lygekryss
Skrevet

Det har du helt rett i. Men de fleste som ustødige i norsk forventer da heller ikke at kjæresten skal snakke 3 språk.

Anonym poster: 82d877ad16760024f1af136b60eb0b50

Det kan jeg forstå, men man kan være elendig i norsk rettskrivning og fremdeles være helt super i andre språk også. Jeg syns bare det rett og slett var sånn passe tafatt av han litt lenger oppe her og ta opp og/å når jeg bare la ut en liste som jeg skulle ønske at min partner oppfyllte.

Skrevet

Det er nok fordelaktig.

Men spørsmålet er om det faktisk er.... nødvendig?

Anonym poster: 34ec464512d0482b7cc51f0cbaa9aa57

Skrevet

Ja jeg oppfyller selv alle kravene mine, er det ikke bare bra at de kan flere språk da?

Bra du oppfyller kravene selv. Sefølgelig er det fint å kunne mange språk. Bare synes det er rart hvis noe sånnt skal være dealbreaker.

Skrevet

Kanksje fordi TS ikke vil prøve og bli lokket med dit?

Tror de færreste damer er interessert i tilskuere når de trener :)

Gjest brutal mann
Skrevet

Men spørsmålet er om det faktisk er.... nødvendig?

Anonym poster: 34ec464512d0482b7cc51f0cbaa9aa57

Det er jo STORE fordeler om vedkommende ikke puster, men i lengden blir det nok litt stusselig. Det er noe kjedelig over et forhold der en stort sett får en kald skulder.

Skrevet

Det er jo STORE fordeler om vedkommende ikke puster, men i lengden blir det nok litt stusselig. Det er noe kjedelig over et forhold der en stort sett får en kald skulder.

Varmekabler..?

• Liker 3
Gjest brutal mann
Skrevet

Varmekabler..?

Naaah... Trenger håndtverker. Og de er ikke til å stole på! :nei::jolie:

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Sulosi, mod.

Skrevet (endret)

TS her. Er det meg dere svarer når dere snakker om treningsstudio? Jeg er i aktivitet både ute på fjellet, i skitrekket og på treningsstudio, og har ikke skrevet noe om det :P

Det en skrev om at du må tenne på h*n, er ikke det en selvfølge da når du går inn i et forhold? :)

Hva slags menn er dere da som kan bestille slike flotte damer? Dere må jo være ganske så perfekte selv :fnise:

Det er jo litt av poenget med tråden :laugh: For, i mine øyne finnes det ikke mange slik jenter.

Liste med krav.. fungerer fint det helt til den dagen man faller pladask for en eller ei som ikke er innenfor. Da er det straks ikke så viktig lengre ;)

Anonym poster: 2523463dc0004beab38ad69f494ef35a

Hehe, det er akkurat det jeg tenker. Jeg har ikke laget spørreundersøkelser jeg deler ut på første daten .. enda ;)

Så er det også andre kvaliteter jeg setter pris på, nå nevnte jeg bare det jeg kom på i farten. For eksempel hadde det vært kult om hun hadde vært 'litt' nerd, har ordnet økonomi men ikke er gjerrig(slitsom med en som skal regne ut alt på kroner og øre), hører på noenlunde samme musikk som meg osv.. Sikkert mye jeg kunne ramset opp.

Til din informasjon; 1-3 ganger om dagen er ikke normalt i langvarige forhold.

Men det forundrer meg forsåvidt ikke hvis du innbiller deg at langvarige forhold er 6 måneder hehe

Jeg er klar over at det ikke er normalt, i en hektisk hverdag har jeg ikke noe problem med å se at det kan bli trangt. Grunnen til at jeg nevner det spesifikt er at jeg tidligere har vært i forhold der det har vært frustrerende til tider å ha såpass mye mer lyst, og det er strengt tatt ikke er noe å gjøre med det. Alle har forskjellig sexlyst og jeg tror at for at et forhold skal fungere over tid må man ligge noenlunde likt.

For øvrig er mitt lengste forhold 3 år, der vi var samboere i 2 av årene. Teller det? :)

Endret av henriken
Skrevet

TS her.

Jeg er klar over at det ikke er normalt, i en hektisk hverdag har jeg ikke noe problem med å se at det kan bli trangt. Grunnen til at jeg nevner det spesifikt er at jeg tidligere har vært i forhold der det har vært frustrerende til tider å ha såpass mye mer lyst, og det er strengt tatt ikke er noe å gjøre med det. Alle har forskjellig sexlyst og jeg tror at for at et forhold skal fungere over tid må man ligge noenlunde likt.

For øvrig er mitt lengste forhold 3 år, der vi var samboere i 2 av årene. Teller det? :)

2 år som samboere teller selvfølgelig som et forhold.

Men ikke som et langvarig forhold (i mine øyne). Da snakker vi om å leve i sammen i mer enn 10 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...