AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg flyttet for ca ett år siden og hun som overtok leiligheten kjøpte også hvitevarene mine. Hun sendte meg en mld på facebook tidligere i dag om jeg er den personen hun overtok leiligheten fra og jeg regner med at kanskje en av hvitevarene har ryket. Jeg sa at hun bare skal ta kontakt om noen av de ryker innenfor garantien, jeg ga henne ikke kvitteringene da jeg handlet noe annet samtidig som hun ikke kjøpte så jeg ville ikke gi i fra meg kvitteringene i tilfelle mine ting ryker. Hvitevarene står i mitt navn men har det noe å si? Kan jeg bare gi henne kvitteringen hun trenger og så ordner hun opp i det selv? Kan jeg gi henne en kopi av kvitteringen eller må det være originalen? Har ikke lyst å gi i fra meg kvitteringen for andre ting jeg ennå eier, er jo ikke sikkert at hun gir meg den tilbake etterpå. Jeg eide ikke leiligheten selv, var leieboer, så det er ikke noe med leiligheten hun kan klage til meg om. Så da regner jeg med at det er en hvitevare som har ryket. Anonym poster: 7d96768de9693cbecabb08299c8e8acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. januar 2013 #2 Del Skrevet 21. januar 2013 En kopi holder lenge. Gjerne der du skriver på at du har solgt varen videre til NN med signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #3 Del Skrevet 21. januar 2013 Takk det var lurt! Er spent på hva hun lurer på. Garantien er over på noen av tingene så der kan jeg ikke hjelpe henne. Anonym poster: 7d96768de9693cbecabb08299c8e8acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. januar 2013 #4 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg vil jo tro at du solgte hvitevarene billig og da er det jo ofte en risiko med å kjøpe brukt. Hun ble vel opplyst om hvor gamle de var etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #5 Del Skrevet 21. januar 2013 Jo jeg fortalte hva det ennå var garanti på og hva det ikke var garanti på, og alder på tingene. Hun skrev det neppe ned så hun husker sikkert ikke. Sa også at hun ikke fikk kvitteringene av den grunnen jeg har nevnt men at hun bare skal ta kontakt hvis hun trenger en kvittering. Det var jo opp til henne å kjøpe eller ikke. Men regner med at hun ikke blir sur hvis jeg ikke kan hjelpe henne, hun virket hyggelig i fjor så er sikkert ennå hyggelig, hehe Anonym poster: 7d96768de9693cbecabb08299c8e8acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. januar 2013 #6 Del Skrevet 21. januar 2013 Du får ringe henne så finner du ut hva det gjelder. Uansett så har du opplyst om det som var garanti på og ikke, så du har ditt på det rene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 22. januar 2013 #7 Del Skrevet 22. januar 2013 Kan jeg bare gi henne kvitteringen hun trenger og så ordner hun opp i det selv? Kan jeg gi henne en kopi av kvitteringen eller må det være originalen? Har ikke lyst å gi i fra meg kvitteringen for andre ting jeg ennå eier, er jo ikke sikkert at hun gir meg den tilbake etterpå. Anonym poster: 7d96768de9693cbecabb08299c8e8acc Kopi går helt fint. Er det flere produkter på samme kvittering kan du jo streke over med tusj på de gjenstandene du har selv, men det burde ikke være nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #8 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg har ikke nr hennes, hun fikk mitt men kanskje hun har mistet det. Tar en kopi da hvis det trengs Anonym poster: 7d96768de9693cbecabb08299c8e8acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå