Gjest Nils-Per Skrevet 10. mars 2013 #201 Skrevet 10. mars 2013 Nils-Per, du blir snart utestengt pga altfor mye flytting! skulle tro du lev et jetsett liv. hehe Var akkurat innom Bangkok en tur også, men er tilbake på Island nå. Likte meg best der.
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. mars 2013 #203 Skrevet 10. mars 2013 Hvordan får dere til å laste opp bilde fra pc'n? Prøvde i morges men fikk det ikke til.... Og nå er jeg på jobb, kan ikke gå inn på den siden da
Gjest Nils-Per Skrevet 10. mars 2013 #205 Skrevet 10. mars 2013 (endret) Kina ftw! Wow...gruser både Japan, Fillippinene og Thailand ihvertfall. Haha, og så var det ei der som hadde lagt ut et bilde av seg selv i klovnedrakt og et annet bilde hvor hun så ut som hun skumle fra The Ring (fotomanipulert). Søtt... Endret 10. mars 2013 av Nils-Per
twang Skrevet 10. mars 2013 #206 Skrevet 10. mars 2013 Kina ftw! Wow...gruser både Japan, Fillippinene og Thailand ihvertfall. Haha, og så var det ei der som hadde lagt ut et bilde av seg selv i klovnedrakt og et annet bilde hvor hun så ut som hun skumle fra The Ring (fotomanipulert). Søtt... I know. var innom der selv. Hadde øynene oppe for en jente da. Cynthia eller noe. søt jente as :D O_O
Bonito Skrevet 10. mars 2013 #207 Skrevet 10. mars 2013 Jeg vil si de fleste jeg har sett til nå har vært ganske normale. Men, kanskje det er meg som har sær smak.
Gjest Nils-Per Skrevet 10. mars 2013 #208 Skrevet 10. mars 2013 (endret) I know. var innom der selv. Hadde øynene oppe for en jente da. Cynthia eller noe. søt jente as :D O_O Veldig fin. Så du hun med klovnedrakten og det freaky bildet hvor hun ligna på hun fra The Ring? "Unique", kaller hun seg. Virker rimelig spesiell ja, men samtidig litt fin, litt geeky. Hun ser ut som hun kan sin internet-meme, liksom. Endret 10. mars 2013 av Nils-Per
HedvigR Skrevet 10. mars 2013 #209 Skrevet 10. mars 2013 Jeg ga inn sammen med Pepperbiff, vi bestemte vel oss sammen for å prøve! Kommer til å slette meg kjempefort etter at de 48 timene er over, så flaut hvis noen jeg kjenner ser meg Holder meg på den grønne streken, men det går veldig mye opp og ned. Folk har tydeligvis forskjellige meninger!
Gjest Nils-Per Skrevet 10. mars 2013 #210 Skrevet 10. mars 2013 (endret) Ok, skal gi Norge en sjanse, i ca. 5 min. Kan si jeg er fra Karasjokk, så blir jeg forhåpentligvis ikke kjent igjen... Meh...divas. Masse sminke og masse kløft. Stikker tilbake til Island. Endret 10. mars 2013 av Nils-Per
twang Skrevet 10. mars 2013 #211 Skrevet 10. mars 2013 Jeg ga inn sammen med Pepperbiff, vi bestemte vel oss sammen for å prøve! Kommer til å slette meg kjempefort etter at de 48 timene er over, så flaut hvis noen jeg kjenner ser meg Holder meg på den grønne streken, men det går veldig mye opp og ned. Folk har tydeligvis forskjellige meninger! ja, det er jo jævla interessant om man blir "akseptert" av verden da! LOL hahaha. :D
Ferny Skrevet 10. mars 2013 #212 Skrevet 10. mars 2013 Veldig fin. Så du hun med klovnedrakten og det freaky bildet hvor hun ligna på hun fra The Ring? "Unique", kaller hun seg. Virker rimelig spesiell ja, men samtidig litt fin, litt geeky. Hun ser ut som hun kan sin internet-meme, liksom. HÆH - hva skjedde nå? You and me babe, how about it.....? Hahaha! Men liker at dere streamer damer i KINA. Dere får begynne å grave et hull....
twang Skrevet 10. mars 2013 #213 Skrevet 10. mars 2013 HÆH - hva skjedde nå? You and me babe, how about it.....? Hahaha! Men liker at dere streamer damer i KINA. Dere får begynne å grave et hull.... Grave? nei nei, kan fly dit, tar bare over 20 timer :D (med mellomlanding) hehehehe, Kinesiske jenter er gale, trust me.
HedvigR Skrevet 10. mars 2013 #214 Skrevet 10. mars 2013 ja, det er jo jævla interessant om man blir "akseptert" av verden da! LOL hahaha. :D Haha ja. Som Pepperbiff skrev tidligere, har også blitt merka som "checking you out" tidligere, og da gjerne fra mannfolk i Tyrkia, Colombia, osv. Og de er myyyye eldre enn meg :| Det er også mange der som skriver de har kjæreste?
Gjest Nils-Per Skrevet 10. mars 2013 #215 Skrevet 10. mars 2013 HÆH - hva skjedde nå? You and me babe, how about it.....? Jo da. Bare gi meg 2-3 måneder på å trene litt, så skal jeg være klar. Hahaha! Men liker at dere streamer damer i KINA. Dere får begynne å grave et hull.... Ender en ikke opp i Australia da? Which reminds me...
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #216 Skrevet 10. mars 2013 Er det bare jeg som må innom og sjekke hver halvtime - minst? Anonym poster: be570fdb0062fa974bed3cdd39394bab 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. mars 2013 #217 Skrevet 10. mars 2013 Og der ble jeg gjenkjent gitt...WTF; jeg som liksom bor i USA. 1
Gjest Nils-Per Skrevet 10. mars 2013 #218 Skrevet 10. mars 2013 Er det bare jeg som må innom og sjekke hver halvtime - minst? Nei da. Har sjekket oftere enn det. Skal dog sies at utvalget på beautifulpeople.com er dårligere enn blant de damer som har postet bilde i denne tråden så langt, og det gjelder alle landa jeg har vært innom så langt.
twang Skrevet 10. mars 2013 #219 Skrevet 10. mars 2013 Og der ble jeg gjenkjent gitt...WTF; jeg som liksom bor i USA. Gratulerer. du er godkjent av verden :D hvordan føles det ?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #220 Skrevet 10. mars 2013 Og der ble jeg gjenkjent gitt...WTF; jeg som liksom bor i USA. What??? Hvordan er det mulig? Creepy:S Hadde slettet meg fort som f Anonym poster: 5c92ee23525a80396e930523f1cf7559
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå