Gå til innhold

litt random spm. til menn der ute

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er positivt å se at de fleste av gutta her både vil vite og ønsker å ta ansvar!

Anonym poster: 6759ef29c48f6510b264b45009ca7073

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg ikke bedriver ONS ville det vært i et tilfelle hvor jeg både kjenner deg og liker deg godt. Uavhengig av om vi da var i et forhold eller ikke ville jeg visst det. Og jeg ville gjerne blitt inkludert og pratet med deg om det.

Skrevet (endret)

ja, uansett hvilket form for forhold vi hadde

Endret av Perrin
Skrevet

1. Selvfølgelig. Det burde være straffbart å ikke si fra.

2. Ditt valg, men jeg ville gjerne ha snakket om det i alle fall.

Er vel meningen at du skal være imot abort?

Skrevet

Takknemlig for at jeg slipper å tenke på denne problemstillingen.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Om jeg og du hadde hatt sex, og det viste seg at jeg ble gravid. Ville du ha vist at jeg var gravid? Eller hva om jeg tok abort, ville du ha vært med på den avgjørelsen eller ville du vært likegyldig?

Bare lurer av rein nyserrihet.

Ville likt å vite det, og ville rådet til abort. Dersom du hadde tatt abort før du fortalte meg ville jeg blitt kjempeglad.

Skrevet

Forutsatt at vi ikke er i et forhold så vil jeg kun vite det i det tilfellet der du er usikker eller vil beholde det. Hvis du uansett har tenkt til å ta abort så er det bedre å ikke nevne det.

Anonym poster: cdfbf02c88770269c6de55bf95707c3c

Skrevet

Tror du mener abortmotstandere.

Og jeg synes abort er et drastisk steg å ta. Men jeg er likevel FOR kvinners rett til å bestemme over egen kropp.

Når skal denne retten ta slutt da?

Skrevet

Jeg synes det er positivt å se at de fleste av gutta her både vil vite og ønsker å ta ansvar!

Anonym poster: 6759ef29c48f6510b264b45009ca7073

Helt enig. Håper virkelig ikke jeg havner i den situasjonen og måtte ta et slikt valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...