KaDust Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #141 Del Skrevet 28. februar 2013 Hehe! Så koselig da Adele. Fikk ikke noe jobb der, de hadde allerede hanket inn de studentene de trengte, jeg var for sent ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 28. februar 2013 #142 Del Skrevet 28. februar 2013 Huff, så kjedelig! Men ikke gi deg. Var på jobbintervju på min drømmearbeidsplass april i fjor, februar i år kom jeg meg endelig inn! Vis at du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. februar 2013 #143 Del Skrevet 28. februar 2013 Hvordan går det med magen? Ser du noe forskjell med tanke på treninga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #144 Del Skrevet 28. februar 2013 Ja, det er kjedelig. Får nok ikke jobb der før jeg eventuelt er ferdig med utdannelsen tror jeg. Får håpe det blir noe av NCE da, men da må jeg gjøre det bra på skoleprosjektet Og jeg er ikke motivert. Magen går greit. Jeg er mindre oppblåst etter jeg kutta ut sukker og jeg ser litt resultater etter treningen. Men nå er jeg på en stopp, er skjedd et eller annet med ryggen så jeg må til fysioterapeut før jeg får trent mage videre Men tenkte jeg skulle prøve å jogge imens. Skal prøve å jogge ute i morgen for å se hvordan det går med astmaen mtp kulda. Er jo litt varmere nå, men jeg vet ikke helt sikkert hvor varmt det må være så da må jeg prøve meg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. februar 2013 #145 Del Skrevet 28. februar 2013 Håper ryggen blir bedre da. Jeg skulle teste ut noen av de øvelsene på mage som du sendte på pm men jeg klarer ikke vanlig situps engang. Må bruke ribbevegg som holder igjen bena mine. Så flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #146 Del Skrevet 28. februar 2013 Såpass ja! Hehe, men er bare å fortsette så blir du sterkere Hvis du tar planken 30 sec x 3 hver dag så vil du få framskritt mye fortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. februar 2013 #147 Del Skrevet 28. februar 2013 Prøver på planken men da svikter armene. Skal uansett prøve. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #148 Del Skrevet 28. februar 2013 Har du rette armer eller bruker du albuene? Hvis selv albuene er for svake får du gjøre det på knærne først det tar ikke like mye krefter og vekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. februar 2013 #149 Del Skrevet 28. februar 2013 Skjønner ikke helt hva du mener. Jeg gjør sånn her: http://iform.nu/files/bonnier-ifo/imagecache/430x250/Planke_B.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 28. februar 2013 #150 Del Skrevet 28. februar 2013 Ser dere snakker om planking. Husk på ryggen, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. februar 2013 #151 Del Skrevet 28. februar 2013 Nå gjorde du meg demotivert, Adele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 28. februar 2013 #152 Del Skrevet 28. februar 2013 Haha, jeg gjør den nederste selv. Men prøver å gjøre den øverste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #153 Del Skrevet 1. mars 2013 Gjør det samme bare at du lener deg på knærne i stedet det bør du og adele hvis du ikke helt klarer å ha rett rygg ellers kan du få permanente skader nederst i ryggen! Jeg gjør den korrekt men har så veldig naturlig svai i ryggen at det gjør helvetes vondt etter 1 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 1. mars 2013 #154 Del Skrevet 1. mars 2013 Derfor unngår jeg planken helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #155 Del Skrevet 1. mars 2013 Det er jo av de sunneste øvelsene man kan gjøre for rygg og bekken (hvis du gjør den riktig ) Jeg må gjøre det for å rette opp den helvetes ryggen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 2. mars 2013 #156 Del Skrevet 2. mars 2013 Planken er noe av det jeg liker best når jeg trener! Helt ærlig. Føler meg så bra etterpå!! Håper innlegget mitt er mer motiverende enn demotiverende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #157 Del Skrevet 2. mars 2013 Det er kjempemotiverende men jeg får ikke lov å gjøre planken før ryggen er ordnet opp i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #158 Del Skrevet 4. mars 2013 Da står det eple-frokost-muffins i ovnen. Spent på hvordan det blir for jeg har bare mikset og trikset uten noen oppskrift. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 5. mars 2013 #159 Del Skrevet 5. mars 2013 Spennende, hvordan ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #160 Del Skrevet 5. mars 2013 De ble aaaltfor søte for meg, så måtte gi de til typen haha. Har kuttet halvparten av søtningen i oppkriften, så da bør det være bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå