orgus Skrevet 13. februar 2013 #121 Del Skrevet 13. februar 2013 Hva har du søkt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #122 Del Skrevet 13. februar 2013 Evry har flere sommerjobber tilgjengelige som de bare har opplyst om internt i firmaet. Mamma jobber der så har fått vite det. Har jobbet i praksis der før så håper jeg får en av de. Ellers har jeg søkt hos NCE også, som er den bedriften vi har prosjekt for på skolen. Så om prosjektet vi leverer løsning på slår an håper jeg at jeg får sommerjobb der også. De sa at de ofte tok inn elever som har holdt på med prosjekter for dem inn til sommerjobber så er jo lov å håpe. Men håper mest på Evry, der vet jeg at jeg trives NCE i Halden driver mest med strømnett, det er ikke sååå interessant for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 14. februar 2013 #123 Del Skrevet 14. februar 2013 Lovende at du har hatt praksis der da! Mange arbeidsgivere synes nok det er greit å ansette noen de kjenner fra før! Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 14. februar 2013 #124 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg har ikke råd til Balderklinikken, men alle som går dit er jo brått allergisk mot alt - mens på sykehuset finner de ingenting. Det som var poenget Det der kjenner jeg godt igjen ja. Jeg er "allergisk" mot sukker, hvetemel, mais, tomat, jordbær, banan, svinekjøtt, alle melkeprodukter og egg, i følge Balderfolket. Lykke til med å finne et kosthold man orker å leve med lissom. Men på det ordinære sykehuset finner de ingen verdens ting. Jo, kattehårsallergi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #125 Del Skrevet 14. februar 2013 Heheheh. Ja, man må nesten bare prøve seg frem med dietter. Jeg har blitt mye bedre ved å kutte sukker helt, men igår reagerte jeg på noe igjen og samme idag. Regner med at det er rundstykkene jeg kjøpte. Får vel starte å lage egne selv. Sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shania_ Skrevet 14. februar 2013 #126 Del Skrevet 14. februar 2013 Melder meg som snikleser:)Morsomt, vi har faktisk Evry som produktløsning på jobben. Er ikke så fornøyd med kundeservicen deres, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #127 Del Skrevet 14. februar 2013 Haha. Nei, er ganske mye jobb å sette flere firmaer sammen til ett så det tar sikkert litt tid før de kommer seg stabilt på beina mtp kundeservice enda Koselig med snikleser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #128 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg klarer enda ikke slå fra meg å finne Sigel igjen. Men det er jo umulig! Finnes det privatdetektiver her i Norge? Er de dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #129 Del Skrevet 15. februar 2013 Idag lagde jeg meg en god, men sunn, frokost. Åh, det er deilig å kunne spise godt selvom man skal være sunn. Arme riddere, vaniljekesam og bær. NAM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 15. februar 2013 #130 Del Skrevet 15. februar 2013 Synd at det er så vanskelig å finne Sigel Det burde jo la seg gjøre på et eller annet vis! Høres ut som en helt nydelig frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #131 Del Skrevet 15. februar 2013 Det gjør jo ikke det når kjerringa som eier han har verdens mest vanlige navn og NKK har ikke lov til å oppgi informasjon om eieren. Bleh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #132 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg har trent igår og idag. Ser litt resultater på magen av at jeg har trent mage hver uke nå. Den er en anelse flatere, magen holdes mer på plass selvom jeg er oppblåst fordi musklene nå er sterkere. Deilig. Men jeg ser ikke noe mindre fettprosent da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #133 Del Skrevet 19. februar 2013 Vel, ser ikke så mye resultater når jeg sitter da, men når jeg står Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2013 #134 Del Skrevet 19. februar 2013 Heldig! Har du et spesielt treningsprogram du følger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #135 Del Skrevet 19. februar 2013 Ja, har lagd eget da Føler jeg har nok kunnskap til det etter idrettslinja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2013 #136 Del Skrevet 19. februar 2013 Vil du dele? Forstår hvis du ikke vil det altså. =) Siden du har satt den sammen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #137 Del Skrevet 19. februar 2013 Neida går greit det altså. Kan gi det på PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2013 #138 Del Skrevet 19. februar 2013 Snille deg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #139 Del Skrevet 19. februar 2013 Null stress! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 28. februar 2013 #140 Del Skrevet 28. februar 2013 Lovende at du har hatt praksis der da! Mange arbeidsgivere synes nok det er greit å ansette noen de kjenner fra før! Masse lykke til!! I tillegg brukes det mindre tid på opplæring Tenkte jeg måtte begynne å lese dagboken din omsider, KaDust. Siden jeg kind-off (uten å vite det) stjal inspirasjon av dagboknavnet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå