Gå til innhold

Glitter og stæsj.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Evry har flere sommerjobber tilgjengelige som de bare har opplyst om internt i firmaet. Mamma jobber der så har fått vite det. Har jobbet i praksis der før så håper jeg får en av de.

Ellers har jeg søkt hos NCE også, som er den bedriften vi har prosjekt for på skolen. Så om prosjektet vi leverer løsning på slår an håper jeg at jeg får sommerjobb der også. De sa at de ofte tok inn elever som har holdt på med prosjekter for dem inn til sommerjobber så er jo lov å håpe. Men håper mest på Evry, der vet jeg at jeg trives :) NCE i Halden driver mest med strømnett, det er ikke sååå interessant for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovende at du har hatt praksis der da! Mange arbeidsgivere synes nok det er greit å ansette noen de kjenner fra før! Masse lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke råd til Balderklinikken, men alle som går dit er jo brått allergisk mot alt - mens på sykehuset finner de ingenting.

Det som var poenget :)

Det der kjenner jeg godt igjen ja. Jeg er "allergisk" mot sukker, hvetemel, mais, tomat, jordbær, banan, svinekjøtt, alle melkeprodukter og egg, i følge Balderfolket. Lykke til med å finne et kosthold man orker å leve med lissom. Men på det ordinære sykehuset finner de ingen verdens ting. Jo, kattehårsallergi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheheh. Ja, man må nesten bare prøve seg frem med dietter. Jeg har blitt mye bedre ved å kutte sukker helt, men igår reagerte jeg på noe igjen og samme idag. Regner med at det er rundstykkene jeg kjøpte. Får vel starte å lage egne selv. Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shania_

Melder meg som snikleser:)Morsomt, vi har faktisk Evry som produktløsning på jobben. Er ikke så fornøyd med kundeservicen deres, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Nei, er ganske mye jobb å sette flere firmaer sammen til ett så det tar sikkert litt tid før de kommer seg stabilt på beina mtp kundeservice enda :P

Koselig med snikleser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer enda ikke slå fra meg å finne Sigel igjen. Men det er jo umulig! Finnes det privatdetektiver her i Norge? Er de dyre? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag lagde jeg meg en god, men sunn, frokost. Åh, det er deilig å kunne spise godt selvom man skal være sunn.

Arme riddere, vaniljekesam og bær. NAM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det er så vanskelig å finne Sigel :( Det burde jo la seg gjøre på et eller annet vis!

Høres ut som en helt nydelig frokost! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jo ikke det når kjerringa som eier han har verdens mest vanlige navn og NKK har ikke lov til å oppgi informasjon om eieren.

Bleh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent igår og idag. Ser litt resultater på magen av at jeg har trent mage hver uke nå. Den er en anelse flatere, magen holdes mer på plass selvom jeg er oppblåst fordi musklene nå er sterkere. :) Deilig. Men jeg ser ikke noe mindre fettprosent da :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
  • 2 uker senere...

Lovende at du har hatt praksis der da! Mange arbeidsgivere synes nok det er greit å ansette noen de kjenner fra før! Masse lykke til!! :)

I tillegg brukes det mindre tid på opplæring :)

Tenkte jeg måtte begynne å lese dagboken din omsider, KaDust. Siden jeg kind-off (uten å vite det) stjal inspirasjon av dagboknavnet ditt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...