Gå til innhold

Glitter og stæsj.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi blir kasta ut av leiligheten og det er ingen leiligheter som ligger ute som vi har råd til. Great :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hvaa? :o Dere har jo ikke bodd der lenge?

Sitter i samme situasjon som deg forresten. Føles jævelig kjipt. :/ :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, siden november bare.

Bleh. Samboer er nede å hører nå hvorfor vi blir kastet ut, for han ga oss ingen oppriktig grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Han har vel ikke lov til å kaste dere ut uten en gyldig grunn heller. Håper han ombestemmer seg!

Fortell hvordan det går da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men jeg tror egentlig at han får problemer for et eller annet ulovelig han har drevet med. HEHE.

Vil uansett ikke bo her mer når han er sånn. Faren til Knut sa vi kunne bo der til vi fant noe annet. Er bare så kjedelig å pakke hele tiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare håper vi finner noe annet før neste semester starter igjen. Er nemlig ikke et eneste sted i huset dems å få fred :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde fått sinneutbrudd pga familiære forhold og bare latt det gå utover meg. :( Men han mente det ikke, så vi trenger ikke å flytte.

Vi skal se etter annen leilighet da, så får vi bare bo her enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får det hvis det skjer igjen.

Håper jeg slipper å se huseieren i det hele tatt mer, han ga meg skikkelig angstanfall i sted og jeg hadde endelig kommet meg litt ut av en dårlig periode. Han dyttet meg rett ned igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er en ny dag i morgen. Da skal jeg kose meg, danse rundt og synge glade sanger!

Orket ikke middag idag jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det går å legge til video, men prøver med video av missie som vil inn!

Joda, vi bygget nettopp kjøkken men leier ja :) får lov til å pusse opp her, men nå gidder vi ikke pusse opp det andre vi hadde planer om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...