Gjest badeand1 Skrevet 7. april 2013 #201 Del Skrevet 7. april 2013 Så før og etter-bildet ditt på instagram. For en forandring! :D Bra jobba! Har du kuttet ut noen matvarer som du tror kan ha hjulpet med å få flatere mage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. april 2013 Forfatter #202 Del Skrevet 7. april 2013 Ja, jeg har kuttet hvetemel HELT ut, og sukker. Tror det har gjort ganske mye. Jeg spiser egentlig ganske nærme det som kalles "The Eat Clean Diet" nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. april 2013 #203 Del Skrevet 9. april 2013 Skal også prøve å kutte det ut helt. Kommer til å bli vanskelig men skal klare det. :D Hva slags knekkebrød/brød spiser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. april 2013 Forfatter #204 Del Skrevet 9. april 2013 Når jeg spiser brød så er det enten rug-, sesam eller hva enn brød fra helsekost. Knekkebrød er som regel ryvita Har bakt rundstykker å sånn selv også, kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. april 2013 #205 Del Skrevet 9. april 2013 Vil du dele oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. april 2013 Forfatter #206 Del Skrevet 9. april 2013 Har hittil bare prøvd denne oppskriften http://sjelemat.blogspot.no/2013/02/grove-rundstykker.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. april 2013 #207 Del Skrevet 9. april 2013 Får man kjøpt alle ingrediensene i en vanlig matbutikk? Sorry for at jeg kupper dagboka med spørsmål altså. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. april 2013 Forfatter #208 Del Skrevet 9. april 2013 Jada. Ihvertfall på større butikker som Ultra, Meny osv. men mener å huske at Rema også har det. Men du må nok finmale frøene selv i en mikser :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. april 2013 #209 Del Skrevet 9. april 2013 Takker! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 11. april 2013 #210 Del Skrevet 11. april 2013 Har hittil bare prøvd denne oppskriften http://sjelemat.blogspot.no/2013/02/grove-rundstykker.html De rundstykkene gå gode ut! Må testes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 21. april 2013 #211 Del Skrevet 21. april 2013 Atte jeg lurte på noe. Titter innom instagramen din og ser at du lager så mange gode middager. Så kunne du kanskje legge ut oppskrifter her eller noe? Eller linke til noen sider hvis du finner oppskrifter på nett? :D Hvis det ikke er for mye jobb. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 21. april 2013 #212 Del Skrevet 21. april 2013 Jajaja! Jeg har ikke instagram, men jeg vil også se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 21. april 2013 #213 Del Skrevet 21. april 2013 Trenger ikke ha instagram for å se hennnes. Er jo bare å klikke på linken i signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. april 2013 Forfatter #214 Del Skrevet 21. april 2013 Hehe! Ja, det kan jeg sikkert få til! I utgangspunktet drev jeg å la inn alle oppskriftene på bloggen min, men der har jeg vært slapp den siste måneden men kan sikkert gjøre det ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 21. april 2013 #215 Del Skrevet 21. april 2013 Utrolig snilt!! :D Trenger inspirasjon og forslag til sunne måltider. Er altfor dårlig på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. april 2013 Forfatter #216 Del Skrevet 21. april 2013 Hehe, skal jeg legge ut oppskrifter på lunsj og frokoster også? Pannekaker å sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 21. april 2013 #217 Del Skrevet 21. april 2013 Gjerne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. april 2013 Forfatter #218 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Okidoki. Kan starte med burgeren jeg hadde igår da: Osteburger med mandelbrød: Brødet: - 2 egg - 4 ss mandelmel - 1-2 ts xamthan gum (kan bruke fiberhusk også) - 2-4 ss vann - 2 eggehviter Bland mel, xamthan gum og 2 egg til en røre i bollen. Tilsett vann til konsistensen er litt seig. Stivpisk eggehviter i en annen bolle, vend det deretter forsiktig inn i den andre røren. Når røren er litt mousse aktig kan du legge to "klatter" på et bakepapir og steke i ovnen i 20 minutter på 160 grader. Burgeren: - 200g karbonadedeig - Cayennepepper, chilipulver, hvitløkssalt og pepper - 1 egg (eller 4 ss vann) Bland karbonadedeigen med egget eller vannet, tilsett deretter krydder. Smak deg frem (stek en liten plett av gangen for å smake). Bruk en spiseskje for å få deigen i hånden og lag en stor burger (eller to små). Stek i litt olje på middels-høy varme. Legg på ost (jeg bruker cheddar) mot slutten av steketiden. Så bare har dere på hva dere vil av salat osv! Hamburgerdressing: - 3 ss kesam - Paprikapulver, chili, tomatpuré, dill og litt cayennepepper Smak deg til! Endret 21. april 2013 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 21. april 2013 #219 Del Skrevet 21. april 2013 Trenger ikke ha instagram for å se hennnes. Er jo bare å klikke på linken i signaturen. Åja Jeg bruker ikke pc, så ser ingen signaturer. Og har aldri prøvd instagram. Men skal sjekke neste gang jeg er på pcen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 21. april 2013 #220 Del Skrevet 21. april 2013 Osteburger med mandelbrød Så himmelsk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå