Gå til innhold

Glitter og stæsj.

KaDust

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde maaaaaange linsetyper før jeg fant noe som fungerer, og denne er jaggu det beste jeg noen sinne har vært borti: Johnson-and-Johnson_Acuvue-Oasys-for-Astigmatism_151_270.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ukeslinser ja. Har prøvd alt som finnes av dalies tror jeg, men nesten alle tørket ut før jeg kommer til middag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken optiker bruker du da? Jeg bruker Krogh Optikk, det er jo de som har de beste linsene. Brukte de beste linsene til Specsavers før og da tørket de ut iløpet av formiddagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Krogh jeg også faktisk, men kjøper linsene på nett siden det er billigere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe :P Jeg er litt lat jeg, og bestiller i butikk. Eller "lat". Gammeldags, forandring fryder ikke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lateste må vel være å bestille på nett, og få det i postekassen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa, forandring fryder ikke :D

Ville uansett fått det i postkassen i Ski, og ikke hit, noe blir tungvindt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er registrert kunde hos Krogh Optikk så når jeg logger meg på står folkeregistrerte adressa mi der, de vil ikke legge inn semesteradresse fordi den er midlertidig likevel. :P Så jeg får det i Ski.

Hehehe, for noen dager siden ga vi kattene catnip for første gang. Filmet reaksjonen (vel ikke helt først, trodde jeg filmet men hadde glemt å trykke på knappen :( ) og de er så søøøte :D Tenkte å legge ut filmen senere kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt opp og ned. De er ennå unge, så de er litt ettersom. Kosekatter når de passer dem, og rampekatter når det passer dem! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Men har blitt litt svak for katter altså, selv om de kan være frustrerende til tider :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er kjempe kos å våkne opp med et trøtt kattetryne :)

Er du fra SKi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er fra Vestby men flyttet til Ski når jeg var 19. Så flyttet jeg til Askim når jeg var 21. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...