orgus Skrevet 8. mai 2013 #321 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg prøvde maaaaaange linsetyper før jeg fant noe som fungerer, og denne er jaggu det beste jeg noen sinne har vært borti: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #322 Del Skrevet 8. mai 2013 Er det ukeslinser? Jeg bruker disse: http://www.kroghoptikk.no/butikk/index.php/forside-produkter/dailies-total1-tilbud.html Og det er de eneste jeg har støtt på hittil som ikke har trigget regnbuehinnebetennelsen. Men så er det de beste linsene på markedet nå til dags også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 8. mai 2013 #323 Del Skrevet 8. mai 2013 Ukeslinser ja. Har prøvd alt som finnes av dalies tror jeg, men nesten alle tørket ut før jeg kommer til middag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #324 Del Skrevet 8. mai 2013 Hvilken optiker bruker du da? Jeg bruker Krogh Optikk, det er jo de som har de beste linsene. Brukte de beste linsene til Specsavers før og da tørket de ut iløpet av formiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 8. mai 2013 #325 Del Skrevet 8. mai 2013 Bruker Krogh jeg også faktisk, men kjøper linsene på nett siden det er billigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #326 Del Skrevet 8. mai 2013 Hehehe Jeg er litt lat jeg, og bestiller i butikk. Eller "lat". Gammeldags, forandring fryder ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 8. mai 2013 #327 Del Skrevet 8. mai 2013 Det lateste må vel være å bestille på nett, og få det i postekassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #328 Del Skrevet 8. mai 2013 Som jeg sa, forandring fryder ikke :D Ville uansett fått det i postkassen i Ski, og ikke hit, noe blir tungvindt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 8. mai 2013 #329 Del Skrevet 8. mai 2013 Det kommer vel helt an på hva du skriver i bestillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #330 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg er registrert kunde hos Krogh Optikk så når jeg logger meg på står folkeregistrerte adressa mi der, de vil ikke legge inn semesteradresse fordi den er midlertidig likevel. Så jeg får det i Ski. Hehehe, for noen dager siden ga vi kattene catnip for første gang. Filmet reaksjonen (vel ikke helt først, trodde jeg filmet men hadde glemt å trykke på knappen ) og de er så søøøte :D Tenkte å legge ut filmen senere kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 9. mai 2013 #331 Del Skrevet 9. mai 2013 Ja det synes jeg du skal gjøre! :D Min katt er bare uskikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #332 Del Skrevet 9. mai 2013 Missie: Miko: Hehehe han er en rar skrue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 9. mai 2013 #333 Del Skrevet 9. mai 2013 Er det rampekatter eller kosekatter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #334 Del Skrevet 9. mai 2013 Litt opp og ned. De er ennå unge, så de er litt ettersom. Kosekatter når de passer dem, og rampekatter når det passer dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 9. mai 2013 #335 Del Skrevet 9. mai 2013 Hehe.. Men har blitt litt svak for katter altså, selv om de kan være frustrerende til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #336 Del Skrevet 9. mai 2013 Hehehe. ja det kan de være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. mai 2013 #337 Del Skrevet 9. mai 2013 Men det er kjempe kos å våkne opp med et trøtt kattetryne Er du fra SKi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #338 Del Skrevet 9. mai 2013 Nei, er fra Vestby men flyttet til Ski når jeg var 19. Så flyttet jeg til Askim når jeg var 21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. mai 2013 #339 Del Skrevet 9. mai 2013 Trives du der? Jeg har vært der en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #340 Del Skrevet 9. mai 2013 Askim? Ja, trives veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå