KaDust Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #301 Del Skrevet 7. mai 2013 orgus: Du kan ikke få regnbuehinnebetennelse hvis du ikke har genet for det. Så relaaax man. Det er svært sjeldent, så sjeldent at øyelegen min er helt fasinert av at jeg har det Hei pinar, ja det har jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 7. mai 2013 #302 Del Skrevet 7. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. mai 2013 #303 Del Skrevet 7. mai 2013 Men har du redusert syn? Eller langsynt eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #304 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg er nærsynt. Bruker -5.25 og -5.50 i linser. Tror det er rundt 6 i briller, om ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. mai 2013 #305 Del Skrevet 7. mai 2013 Ah, jeg er og nærsynt. Jeg klarer ikke bruke linser og ser kjempe stygg ut med briller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #306 Del Skrevet 7. mai 2013 Hvorfor klarer du ikke linser? Slet mye med det i starten, men nå går det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. mai 2013 #307 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg får ikke til å sette de på! Prøver og prøver, men de skal på død og liv ikke inn på øya mine :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #308 Del Skrevet 7. mai 2013 Har du fått ordentlig opplæring av optiker da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. mai 2013 #309 Del Skrevet 7. mai 2013 Ja. Jeg må bare innse at jeg er en linse feiler. Jeg prøver jo flere ganger, men må beregne gooood tid. Har måttet kaste så mange og, så det er jo veldig sløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #310 Del Skrevet 8. mai 2013 Hehehheeheh. Jeg tror jeg kastet 5-10 om dagen det første året men nå går de på første forsøk. So, planen gikk ikke så bra idag. Jeg våknet først 9, klarte ikke å stå opp før halv 10 fordi jeg måtte på do, gikk og la meg igjen, lå i senga til 10. Har til nå stått på kjøkkenet og prøvd å få til en perfekt mugcake men gadd ikke prøve mer etter 3. forsøket. Har ennå ikke fått lest til eksamen fordi jeg har en så flott mann som har ryddet vekk laderen til skolepcen min og som ikke har peiling på hvor han har lagt den. Grrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #311 Del Skrevet 8. mai 2013 Nå har jeg sittet å lest til teite eksamen i litt over en time. Er drittlei og Databaser var brått ikke så moro lenger Hvorfor blir morsomme fag kjedelige når man leser til eksamen? Vurderer å ta meg en tur på nille og Europris, jeg. Trenger nøtteposer eller finmasket sil, også vil jeg gjerne ha noen ispinner/isformer. HMMM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. mai 2013 #312 Del Skrevet 8. mai 2013 Hva studerer du? Eksamens lesing er ikke gøy, det meste blir kjipt når det blir noe man MÅ gjøre. Jeg sitter og svaier og skal mane meg til å dra opp på den ene jobben min for å ordne noe.. bør jo starte på en skoleoppgave og men.. treig. Lagde is igår :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #313 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg studerer Informasjonssystemer. Eller Bachelor in Science of Information Technology som det så fint heter på Engelsk. HEHE, høres skikkelig avansert ut på engelsk i forhold til norsk. Gogo! Så starter du på skoleoppgaven i kveld Jeg jobber egentlig best om natta, synd jeg ikke kan snu på døgnrytmen nå før eksamen Åh, hvordan ble isen? :D Vil også lage is. Vil også lage mandelmelk, men da trenger jeg sil/nøttepose for kjøkkenhåndklærne vi har er fulle av kattehår, så ikke særlig delikat å bruke de. BOOH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #314 Del Skrevet 8. mai 2013 Nå er jeg sur Var på nille, Europrise, Jernia, Jysk og Rema1000 og ingen av de hadde nøttepose, sil med små nok hull, pene skåler eller ispinner. Fader da! Fikk hvertfall Dark Chocolate Dreams hjem i posten idag <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. mai 2013 #315 Del Skrevet 8. mai 2013 Disse ispinnene er vanskelig å oppdrive! Jeg var innom maange steder før jeg fant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #316 Del Skrevet 8. mai 2013 Får ta en tur til Ski en dag å titte der. De har jo ørten tusen kjøkkenting-butikker så der burde jeg finne det. Bare vet ikke når jeg skal ta meg tid til det siden jeg egentlig skal lese til eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. mai 2013 #317 Del Skrevet 8. mai 2013 Bor du nedi der? Ja, men selv med eksamen trenger man avkobling og lufteturer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #318 Del Skrevet 8. mai 2013 Nei, bor i Askim. Bodde i Ski før. Hehe. Er 20 min kjøretur ca, så blir stressa hvis kjøreturen tar 40 min og jeg skal gå rundt å titte. Det tar jo lang tid og jeg blir sliten, da blir det dårlig med eksamenslesing den dagen Kanskje jeg rett og slett må bite tenna sammen og ta det etter eksamen. Den er på mandag. Klarer vel å holde meg til da. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. mai 2013 #319 Del Skrevet 8. mai 2013 Kanskje du kan ringe til nille blant annet og høre om de har, så slipper du bomtur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #320 Del Skrevet 8. mai 2013 Nillen i Ski er mindre enn den her, så tviler på at de har noe på Nille der borte. Er vel heller disse kjøkkenbutikkene (som jeg aldri husker navnet på) som jeg må prøve lykken hos. Tør uansett ikke å ringe bort hehe. Får bare venter. Eller se. Kanskje jeg er spontan en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå