Gå til innhold

Glitter og stæsj.

KaDust

Anbefalte innlegg

Vi henta kjøkkenet gratis, hadde gratis rørlegger og vi hang det opp selv. Var bare malinga på veggene og materialer til list vi betalte for + at huseier ble så imponert at vi fikk en måned gratis leie, så vi tjente litt på det faktisk :) hadde aldri klart meg med forrige kjøkkenet som kun hadde er bord å lage mat på + at skapene var for små til tallerkener :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så nydelig katt. :rodmer: Katten min gjør også sånn når hun vil inn.

Hehe de er så søte når de gjør sånn :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et kult skilt på butikken: Coffee - Chocolate - Men, the richer the better

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg spiste tilsammen 4 knekkebrød med brunost, 4 brødskiver med brunost og et eple igår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen brunost på eplet?? ;) Puh, trodde du bare hadde spist brunost, fått skikkelig dilla på brunost ;) Og med "nesten" bare tenkte jeg kanskje brunost og et eple eller noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg nesten bare spist brunost.

Er ofte slik at utlendinger ikke skjønner seg på brunost og synes det ikke er noe særlig.

Men er jo stor forskjell på å spise brunost til frokost hjemme og ha det i matpakken mens du er ute på skitur eller noe. Brunost smaker alltid sykt mye bedre når du er ute på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte slik at utlendinger ikke skjønner seg på brunost og synes det ikke er noe særlig.

Men er jo stor forskjell på å spise brunost til frokost hjemme og ha det i matpakken mens du er ute på skitur eller noe. Brunost smaker alltid sykt mye bedre når du er ute på tur!

Synes det er godt uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe :D Brunost <3

Men nå må jeg kutte ned på mel-produkter igjen, magen var superduper når jeg nesten ikke spiste mel i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må begynne å logge hvordan dagene går, hvordan jeg føler meg og hva jeg har gjort. Da får jeg bedre oversikt over hvordan ADHD-medisinene virker, dessuten vil jeg kanskje huske hva jeg faktisk har holdt på med haha.

Idag har jeg hatt litt mer angst enn på lenge, jeg har vært smådeppa og sint. Jeg er sint fordi jeg er lei av alt som feiler meg; hjerteproblemene, astmatisk bronkitt, ADHD, kronisk oppblåst mage samme hva, depresjoner, angst. Det føles ut som jeg skal lide av ALT JO. Hvorfor i helvete får jeg så mye dritt når andre seiler gjennom uten plager? Jeg blir SINT når jeg ser hvor lett samboer har hatt det i forhold til meg, og jeg blir SINT over hvor få plager søsteren min har i forhold til meg. JEG ER FAEN MEG LEI!

Jeg blir også sint fordi ingen rundt meg forstår meg, de prøver faen ikke engang. Er jeg i litt dårlig humør tar alle det så jævla personlig, HVORFOR KAN DE IKKE BARE FORSTÅ AT JEG FAKTISK IKKE ER FRISK? JEG HAR ADHD, JEG GÅR PÅ MEDISINER SOM GIR HELVETES HUMØRSVIGNINGER, JEG HAR DEPRESJONER OG ANGST OSV OSV. FAEN HELLER DA, DET ER IKKE DIN SKYLD, GI FAEN I Å TA DET SÅ JÆVLA PERSONLIG.

:sinna:

Jeg prøver å gjøre det beste ut av det; jeg prøver å jobbe meg igjennom skolen så jeg kan få en utdannelse og jobbe, jeg prøver å spise sunt så jeg får hjertet i sjakk, jeg prøver å spise rent så det skal bli lettere å takle ADHD'en, jeg prøver så godt jeg kan men det er jo ingen som ser det. Alle setter spørsmål til ALT og ser dumt på meg fordi jeg vil unngå sukker slik at jeg kan leve bedre på de helvetes medisinene. Jeg orker snart ikke mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten så har jeg mindre appetitt som ekleste bivirkning på Concerta'en. Jeg blir kvalm og har ikke lyst på mat lenger. En annen bivirkning er at jeg våkner hver eneste time hver natt og er lys våken. Jævla irriterende for jeg er helt dødkjørt når jeg da våkner på morgenen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Uff, ikke gøy å lese det forrige innlegget. :/ Vil så gjerne hjelpe deg men det er kanskje ikke noe jeg kan gjøre. Bare å sende meg pm hvis jeg kan hjelpe på en eller annen måte. :)

Når det er sagt så syns jeg du er FLINK som tar utdannelse og forbedrer helsen din med tanke på trening og mat!

G7UWo.gif

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk som tilbyr! Skal absolutt huske på det hvis jeg kommer på noe. :lur:

Så søt penguin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ingen gode råd til deg desverre, men hadde en samboer som hadde det om ikke helt likt - ganske likt, så har kjennskap til hvordan det kan oppleves i alle fall :(

Vet ikke hvor åpen du er om det, men kan vel kanskje være en tanke å informere de nærmeste rundt deg i allefall, så de vet at du ikke alltid har det tipp topp og derfor kan bli lett irritert? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...