Gjest brutal mann Skrevet 20. januar 2013 #21 Skrevet 20. januar 2013 Ja, for de programmene produsert for menn som går på "vitenskapskanalen" Discovery hele dagen er jo ikke søppel. Det meste er jo bare dokudrama/reality tilsatt økser, kongekrabber, lastebiler, gull eller pantelånersjapper. Eneste forskjellen på dem og Cupcake Girls på TLC er at deltakerne har skjegg. Dere menn er så søte når dere tror dere er bedre enn kvinner, Discovery har virkelig brukt riktig taktikk for å få menn til å gå fem på og elske crappy reality med rimelige produksjonskonstnader. Jeg ser Mythbusters, Known Universe, NASA's største bragder, Aircrash Investigation, Megakonstruksjoner o.l. Med andre ord, programmer en lærer faktisk naturvitenskap og teknikk i fra. Merk også at disse såpegreiene du nevner går utenfor beste sendetid. Det er mer fyllmasse en noe annet. Og best av alt, kvinner som ser på Discovery og NGC hva ser de på? Programmene du nevnte
Tabris Skrevet 20. januar 2013 #22 Skrevet 20. januar 2013 Det er lite interessant på tv, synes jeg. Jeg kan sette meg ned en kveld og bla gjennom listen, men finner lite. Jeg liker noen programmer på Animal Planet og History, men det meste er likevel vinklet så dramatisk. Men jeg liker kvalitetsserier og filmer, samt spill. Bruker tven mest til slikt. Også blir jeg fort sliten av at tven skal stå på i bakgrunnen når ingen ser på.
Gjest Cuntzilla Skrevet 20. januar 2013 #23 Skrevet 20. januar 2013 Jeg ser Mythbusters, Known Universe, NASA's største bragder, Aircrash Investigation, Megakonstruksjoner o.l. Med andre ord, programmer en lærer faktisk naturvitenskap og teknikk i fra. Merk også at disse såpegreiene du nevner går utenfor beste sendetid. Det er mer fyllmasse en noe annet. Og best av alt, kvinner som ser på Discovery og NGC hva ser de på? Programmene du nevnte Kilde? Dette er jobben min, jeg sitter på alle seertallene for Discovery-kanalene fra TNS Gallups offisielle TV-meter så ikke prøv deg på å dra statistikk ut av ræva her 1
slask Skrevet 21. januar 2013 #24 Skrevet 21. januar 2013 (endret) Jeg hater ikke tv, men jeg bestemmer sjøl om jeg gidder sitte foran den. I stedet irriterer jeg meg over alle disse reklame-tvene som står på Oslo S, Jernbanetorget Tbane osv. Bare svade-flåseri som vises og med mest mulig bevegelig tull og modeller som stirrer deg i øya. Og som forbruker (som jeg er), så dukker spørsmålene opp fortere enn de klarer å switche bilder.....men svarene har de ikke. Og står det noe der som de er pålagt å ha med så er skrifta så liten at du ramler utfor perrongen om du skal forsøke å se det før det forsvinner. Reiser der daglig og har begynt å bevisst holde øya unna de skjermene. Viser bare møkk uansett. Ser heller på bygningskonstruksjoner, rare folk, damer osv i stedet. Endret 21. januar 2013 av slask
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå