AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Er jeg unormal? Liker alle TV i 2013? Jeg misliker TV'en sterkt. For det første er det så mye reklame. Så hvis man skal se et program, bortsett fra på NRK, så er det reklame hver 5.-10. minutt. Og da gjerne 5-10 minutter med reklame. Så man ser like mye reklame som man ser programmer. For det andre er noe av det mest irriterende jeg kan tenke meg den ekle, forferdelige summingen av en TV som står på i bakgrunnen. Det er så mye bråk. Det er nesten ingen rolige programmer på de komersielle kanalene, det er hyling, biler som krasjer, ting som bråååker. Hele tiden, ustanselig. Bråk og gnål hele tida. Derfor liker ikke jeg TV. Men er det bare jeg som tenker sånn, er alle her inne TV-slaver? Anonym poster: 37f31a2385b187070f224a4de1f67b24 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Jeg har ikke TV? Fint! Anonym poster: 37f31a2385b187070f224a4de1f67b24
Gjest Raindrops Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Jeg har heller ikke TV, har ikke hatt det på flere år. Hjemme hos min mor så står den på fra førstemann står opp og til sistemann legger seg, jeg synes det er utrolig slitsomt.
Tibbie Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 (endret) Det er nok mange som er enig med deg, men her i Norge tror jeg nok dere er mindretall. Jeg har ikke TV, og det er vell det jeg ønsker meg mest for tiden! Deilig med TV som står på. Da blir det skikkelig hjemmekoselig Endret 20. januar 2013 av Tibbie
debattanten Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 TV brukes mye til film og slikt, tv programmer bruker jeg svært lite.
Gjest Funky Punk Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 Da er det jo bare å holde seg unna TV Jeg er helt nerd når det kommer til serier og filmer. Jeg bare elsker det. TV'n står kun på når det er noe jeg vil se, aldri ellers. Jeg har også PVR dekoder som gjør at jeg ka ta opp filmer og serier og se de senere og dermed bare klikke meg forbi eventuelle reklamer
Gjest Elissima Skrevet 20. januar 2013 #8 Skrevet 20. januar 2013 Jeg elsker tv, helt genial oppfinnelse. Men mye drit på tven, verste jeg veit er amerikanske serier, 99% av det er bare driiiit. Jeg tar opp mye med pvr-dekoderen og ser en del filmer. Hater reklame så spoler bare over den. TLC er yndlingskanalen. Liker dokumentarer jeg.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #9 Skrevet 20. januar 2013 Da er det jo bare å holde seg unna TV Jeg er helt nerd når det kommer til serier og filmer. Jeg bare elsker det. TV'n står kun på når det er noe jeg vil se, aldri ellers. Jeg har også PVR dekoder som gjør at jeg ka ta opp filmer og serier og se de senere og dermed bare klikke meg forbi eventuelle reklamer Ja, når jeg drar på besøk til folk får jeg gi beskjed i forkant om at de må kaste TV'en, i allefall ikke ha den på de 3 dagene jeg skal være der. Og så får jeg styre over andre jeg bor sammen med. Nei, det fungerer ikke sånn.. Og dessverre må TV'en være midt i stua så man hører den hvorhen man er, bortsett fra hvis man oppholder seg utendørs da. Jeg liker enkelte programmer, men de blir ødelagte av all den reklamen som skal sendes.. Kjenner jeg blir helt stresset av å høre på den bakgrunnsstøyen. Anonym poster: 37f31a2385b187070f224a4de1f67b24
Gjest Raindrops Skrevet 20. januar 2013 #10 Skrevet 20. januar 2013 Jeg har ikke noen spesielle problemer med det som sendes på TV, liker både filmer og serier. Men jeg foretrekker å se dem uten reklame og mas. Dessuten merker jeg veldig godt hvor mye mer jeg får gjort når tv'n ikke står på hele døgnet og skriker etter oppmerksomhet. 1
Gjest *Maja* Skrevet 20. januar 2013 #11 Skrevet 20. januar 2013 Ser sjeldent tv programmer på TV, men ser mye film, serier og driver med gaming.
Gjest Lurifix Skrevet 20. januar 2013 #12 Skrevet 20. januar 2013 Det gir ingen mening å se på TV. Hvem i helvete vil ha reklamepause midt i episoden av favorittserien sin? Ikke jeg hvertfall. Også liker jeg å se de så fort de kommer ut. Noe som ikke er mulig med mindre man bruker internett. Norske TV-programmer har ikke underholdningsverdi imo
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #13 Skrevet 20. januar 2013 Liker heller ikke TV, av ulike årsaker. Men øverst på listen over hat-momenter er at ting kommer ut for treigt på norsk TV. Innen det kommer på skjermen her har det blitt diskutert i det lange og brede over hele nettet lenge i forveien. Og for å ikke snakke om den uendelige mengden med reality programmer, reklame og ikke minst VOLUMET på reklamen. Nei, ellers takk. Anonym poster: c9c71e99242ef25beadc81bf55cf5ef8
Gjest brutal mann Skrevet 20. januar 2013 #14 Skrevet 20. januar 2013 det er ikke TV'en somer problemet, det er alt søppelet som vises på den. Jeg holder meg kun til vitenskapskanaler. Da slipper alt det ubrukelige som produseres for kvinner.
Gjest Cuntzilla Skrevet 20. januar 2013 #15 Skrevet 20. januar 2013 Jeg elsker TV! Men jeg bruker den nok mest til å se kjøpte/nedlastede programmer og å spille. Når de analoge kanalene gikk i svart så somlet jeg meg aldri til å få meg RiksTV eller kabel der jeg bodde da, så jeg levde faktisk over ett år med et TV-apparat men null kanaler. Jobbet i en DVD-butikk og bare kjøpte alle filmene og seriene jeg ville se, fungerte kjempefint =) Merket at jeg gikk glipp av et par snakkiser, men det var egentlig ikke verre enn en Erlend Bratland eller to. Men foretrekker å ha noen kanaler å switche mellom, om ikke annet så for å ha Morgennytt til frokosten. Er også glad i dokumentarer, og det er mer sånn jeg tilfeldigvis kommer over og blir interessert i underveis i programmet enn at jeg går inn i en butikk og handler en DVD-boks om oldtidens Egypt eller Concordens historie.
Gjest Cuntzilla Skrevet 20. januar 2013 #16 Skrevet 20. januar 2013 det er ikke TV'en somer problemet, det er alt søppelet som vises på den. Jeg holder meg kun til vitenskapskanaler. Da slipper alt det ubrukelige som produseres for kvinner. Ja, for de programmene produsert for menn som går på "vitenskapskanalen" Discovery hele dagen er jo ikke søppel. Det meste er jo bare dokudrama/reality tilsatt økser, kongekrabber, lastebiler, gull eller pantelånersjapper. Eneste forskjellen på dem og Cupcake Girls på TLC er at deltakerne har skjegg. Dere menn er så søte når dere tror dere er bedre enn kvinner, Discovery har virkelig brukt riktig taktikk for å få menn til å gå fem på og elske crappy reality med rimelige produksjonskonstnader. 3
Gjest Funky Punk Skrevet 20. januar 2013 #17 Skrevet 20. januar 2013 Ja, for de programmene produsert for menn som går på "vitenskapskanalen" Discovery hele dagen er jo ikke søppel. Det meste er jo bare dokudrama/reality tilsatt økser, kongekrabber, lastebiler, gull eller pantelånersjapper. Eneste forskjellen på dem og Cupcake Girls på TLC er at deltakerne har skjegg. Dere menn er så søte når dere tror dere er bedre enn kvinner, Discovery har virkelig brukt riktig taktikk for å få menn til å gå fem på og elske crappy reality med rimelige produksjonskonstnader. Så sant, så sant Digger mange av programmene på Discovery, men å si at de programmene er bedre enn de som går på TLC er bare komisk Det er akkurat samme type program, bare anderledes tema
Topplue Skrevet 20. januar 2013 #18 Skrevet 20. januar 2013 Dere som klager over reklamen, hvorfor ser dere på den? Det er ingen som skyter dere om dere slår av lyden og prater med partneren, leser avisen eller rydder på kjøkkenet i reklamepausen.
Gjest Cuntzilla Skrevet 20. januar 2013 #19 Skrevet 20. januar 2013 Så sant, så sant Digger mange av programmene på Discovery, men å si at de programmene er bedre enn de som går på TLC er bare komisk Det er akkurat samme type program, bare anderledes tema Yep. Laget med samme oppskrift. TLC er jo også en Discovery-kanal.
Gjest Sitronkake Skrevet 20. januar 2013 #20 Skrevet 20. januar 2013 Det gir ingen mening å se på TV. Hvem i helvete vil ha reklamepause midt i episoden av favorittserien sin? Ikke jeg hvertfall. Også liker jeg å se de så fort de kommer ut. Noe som ikke er mulig med mindre man bruker internett. Norske TV-programmer har ikke underholdningsverdi imo Lurifix er en mann helt etter mitt hjerte. Når jeg ser TV er det stort sett PVR-opptak der jeg kan spole over reklame. Jeg ser aldri norske program. Som Lurifix her liker jeg å se favorittserien tvert de kommer ut, og da gidder jeg ikke å vente på at de kommer på TV i Norge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå