AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Del Skrevet 19. januar 2013 Hei. Er litt oppgitt over samboeren min. Det virker rett og slett som hun ikke nyter det når Vi har sex... Hun sier hun liker sex, og hun tar initiativ til sex. Under akten viser hun ikke noe antydning til at hun liker det. Litt vanskelig og forklare.. (Nei har ikke lite utstyr) har prøvd alt..ingen respons.. Hun bare ligger der.. Vi har hvert i lag o 10 år snart og alt dette begynte for et års tid siden. Hun har aldri likt og snakket om sex, det synes hun er ubehagelig. Hun har ikke blitt utsatt for noen ting. Jeg varter henne opp dag og natt....det har blitt til at nå vegrer jeg meg for å ligg med henne. Jeg synes det Er ubehagelig... Har prøvd og spurt litt fint, om det er noe hun vil ha annerledes Men nei, hun sier hun er fornøyd. Men det er ikke jeg.. Hvordan i svarte skal jeg Forklare at hun er som et lik i senga.. Når hun ikke liker og snakke om det fra før.. Noen tips fra dere sex guruer her? Anonym poster: 20e269430f839ad44222523e6d5f4709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #2 Del Skrevet 19. januar 2013 Tror ikke du trenger en sexguru, problemet r at dama ikke vil snakke om hva som er galt. Du må få henne til å snakke(lettere sagt enn gjort), det som ikke hjelper er i hvert fall å regelmessig spørre, det oppfattes bare som mas, du må prøve å gå "all inn" på en prat. tenk gennom hva du vil si, hva du tenker, mulige forslag og ha forståelse for også hennes syn på tingene. Det er mine tanker, men jeg har ganske lite erfaring så sikkert noen andre som har bedre råd. Anonym poster: d06aa56aa640b4185b02cc33a919c60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panter mannen Skrevet 19. januar 2013 #3 Del Skrevet 19. januar 2013 Minner meg om ei jeg lå med noen ganger i min ungdom. Hun lå bare stiv med lukkede øyne. En gang vi lå på siden og jeg var inni henne, prøvde jeg å få henne til å jukke litt hun også, så jeg spurte henne om ikke hun kunne jobbe litt hun også? "Jamen jeg går jo på skole" kommer det fra jenta. Jeg ga opp 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #4 Del Skrevet 19. januar 2013 Tror ikke du trenger en sexguru, problemet r at dama ikke vil snakke om hva som er galt. Du må få henne til å snakke(lettere sagt enn gjort), det som ikke hjelper er i hvert fall å regelmessig spørre, det oppfattes bare som mas, du må prøve å gå "all inn" på en prat. tenk gennom hva du vil si, hva du tenker, mulige forslag og ha forståelse for også hennes syn på tingene. Det er mine tanker, men jeg har ganske lite erfaring så sikkert noen andre som har bedre råd. Anonym poster: d06aa56aa640b4185b02cc33a919c60f Edit: du må selvsagt tenke litt selv også på hva som kan være galt, men regner med at du har gjort det allerede. Anonym poster: d06aa56aa640b4185b02cc33a919c60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 19. januar 2013 #5 Del Skrevet 19. januar 2013 Vel, du kan jo starte med å si til henne at DU ikke er fornøyd og se hvor det bærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 19. januar 2013 #6 Del Skrevet 19. januar 2013 Minner meg om ei jeg lå med noen ganger i min ungdom. Hun lå bare stiv med lukkede øyne. En gang vi lå på siden og jeg var inni henne, prøvde jeg å få henne til å jukke litt hun også, så jeg spurte henne om ikke hun kunne jobbe litt hun også? "Jamen jeg går jo på skole" kommer det fra jenta. Jeg ga opp Seriøst?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #7 Del Skrevet 19. januar 2013 Jente her Jeg synes det er veldig bra at du tar opp dette, trur det er flere som deg her inne. Etter erfaring fra "venninne snakk" er det mange jenter som ikke får orgasme eller generelt ikke synes det er spesielt godt å ha sex (føler lite underveis)..... Kan være det som er problemet, vanskelig å si men.... Lykke til iallfall Anonym poster: cd2d3181ee74ac748e21643e88d44b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #8 Del Skrevet 19. januar 2013 Hun bare hoffer seg når jeg bringer det på banen.... Hun går veldig i forsvar.. Og da bli det fort en diskusjon ut av det... Ska prøve og ta det opp forsiktig litt for litt.. Det er også det hun får orgasme, dette er en av grunnene Hun vil ha sex.. Hun har lyst på orgasme...men selve akten er bare blitt klient for meg..nesten like godt å gjøre Det selv. Ts Anonym poster: 20e269430f839ad44222523e6d5f4709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 19. januar 2013 #9 Del Skrevet 19. januar 2013 Kanskje du burde prøve å vinkle det på en måte som forteller at du synes det er vanskelig å få fullt utbytte av sex'en når du opplever at hun ikke får så godt utbytte som hun kunne få ? Og spørre om hun hva hun synes om at du synes det er vanskelig. Da får du flyttet fokus fra henne og over på hva hun tenker om at det ikke er helt topp for deg heller slik det er nå. Det er mulig det fokuset vil kunne gjøre det litt lettere for henne ettersom jeg forstå det du skriver som hun synes det er veldig vanskelig å snakke om seg selv som seksuelt menneske med lyst og behov. Det er ikke sikkert dette er en spesielt god idè altså, men det er den beste jeg kan se her og nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #10 Del Skrevet 19. januar 2013 Jente her Jeg synes det er veldig bra at du tar opp dette, trur det er flere som deg her inne. Etter erfaring fra "venninne snakk" er det mange jenter som ikke får orgasme eller generelt ikke synes det er spesielt godt å ha sex (føler lite underveis)..... Kan være det som er problemet, vanskelig å si men.... Lykke til iallfall Så av veninnesnakk, så har dere funnet ut at det er mange jenter som ikke får orgasme, eller generelt ikke synes det er spesielt godt å ha sex? Du har vel ikke millioner med veninner? Om det isåfall er veninnene dine som har de problemene, så betyr det jo ikke at det er mange som har det. Anonym poster: 718b8e5fccc02245c3ed28c0337d43d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 19. januar 2013 #11 Del Skrevet 19. januar 2013 10 år med dårlig sex?!?! Er nesten så en ikke klarer å bestemme seg for om du bør få pris for utholdenhet eller tøffelvirksomhet. Drit i å sex med potetsekker, de fortjener ikke kuken din. Dump dama og finn ei som i alle klarer å gi inntrykk av at sex er noe hun liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #12 Del Skrevet 20. januar 2013 Hun lå bare stiv med lukkede øyne. En gang vi lå på siden og jeg var inni henne, prøvde jeg å få henne til å jukke litt hun også, så jeg spurte henne om ikke hun kunne jobbe litt hun også? "Jamen jeg går jo på skole" kommer det fra jenta. HAHAHAHAHAHA!! Anonym poster: e7df1cf31d7e10aea097aac3752bc07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. januar 2013 #13 Del Skrevet 20. januar 2013 Det virker som dama di har et veldig anstrengt forhold til sin egen kropp og sin egen seksualitet. 10 år med så lite givende sex er virkelig nesten utrolig! Du må være veldig glad i henne, som klarer å ha det sånn i år etter år. Og at hun ikke vil prate om det heller, tyder på at hun har et anstrengt forhold til sex generelt, men også at hun vet at hun ikke strekker til. Noen blir jo oppdratt til å tro at ordentlige jenter har ikke sex, og om de har det, skal de hvert fall ikke være aktive og nyte det. Kan det ligge noe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HankySpanky Skrevet 20. januar 2013 #14 Del Skrevet 20. januar 2013 Hva gjør dere da? Hvor gjør dere det? Når? Forspill? Snakk om ønsker og fantasier? Tilknappet seksualitet og null kommunikasjon = necrosex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #15 Del Skrevet 21. januar 2013 Noen som har misforstått her, det er snakk om det siste året. Vi hadde en liten nedtur. Men vi har kommet oss veldig. Vi har det veldig bra nå, samlivsmessig. Lille-pus. Kansje den vinklinga hadde funket bedre, en at jeg nesten "beskylder" henne for ting. Sengen er vel kansje den plassen vi har det mest, har prøvd og hinte til andre ting. Vi må gjøre det etter sengetid til barna. Så vi har en brems der. Før noe sier at hun er kansje sliten etter barna, skal det sies at det er jeg som er "husfar" Med rydding ect lek med barnet. Så hun slipper unna det meste. Forspill er det vanlige kan du si. Men det er hun som vil fort ha "den" inn. Jeg har prøvd og snakke med henne om ønsker og fantasier. Men hun vil ikke snakke om det hun synes det er kleint og rart. Hun er veldig inneslutta på den måten. Så vis jeg spør. Har hun ikke noen ønsker og fantasier, hun vil dele. Jeg har prøvd og hinte fram om kansje kjøpe noe kansje hoppe i dusjen i lag. Men ingen ting. Akkurat som hun ikke liker ting som hun likte før. Håper årene framover ikke blir sånn, at det føles ut som jeg ligger med en dokke. Hvor vanskelig kan det være og prøve og nyte sex med sin samboer når alt annet er så forbanna bra! Problemet er at dette går utover min selvtillit. Og synes det er veldig ubehagelig. TS Anonym poster: 20e269430f839ad44222523e6d5f4709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 21. januar 2013 #16 Del Skrevet 21. januar 2013 Det som kan oppfattes som 'beskydninger' og at det pålegges skyld av noe slag fingerer aldri godt. Jeg sier ikke du gjør det, men om hun oppfatter det slik så spiller det jo ikke så stor rolle hva du egentlig mente, - da går porten ned for å forstå hva du prøvde å si. Og fokus blir på 'de beskydningene du kom med', og at hyn ikke er god nok, aktiv nok, osv, osv. Prøv med den viklingen jeg foreslår og se om det kanskje kan være med å bidra til litt dialog. For kan det bli verre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HankySpanky Skrevet 21. januar 2013 #17 Del Skrevet 21. januar 2013 Tror det ligger andre steder enn selve sexen, da det virker som at du gjør "ditt" til at det skal fungere der. Kan hende hun ikke er helt ferdig med hvadetnåvar og at det er dette som ligger å gnager. Jeg ville forsøkt å høre om det er noe hun grubler på/sliter med, da det tydeligvis ikke er normalt at det er sånn som nå. Evt fått noe samlivshjelp fra noen teratauter om dere ikke klarer å løse det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 21. januar 2013 #18 Del Skrevet 21. januar 2013 Virker nesten som hun har "godtatt" med seg selv, at hun ikke får så mye ut av det, etc. Eller kanskje hun ikke helt vet hvordan være mer aktiv? Riktignok litt rart, siden det var bra før denne "dumpen" i forholdet deres. Hva med å spørre om hun vil være på topp? Høres ut som dere gjør misjonær, men om hun er på topp så må hun jo være mer aktiv. Forøvrig virker hun veldig lite interessert i sexlivet deres, ettersom hun ikke responderer på spørsmål om fantasier, leker osv. Nå har ikke jeg vært lenger med kjæresten min enn 2 år, og vet at sexlivet for mange går litt nedover etter mange år sammen, men tror du rett å slett må si til henne at det svekker din selvfølelse, Er jo ikke noe god følelse å ha sex med en som ikke virker som nyter det at all Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissama Skrevet 21. januar 2013 #19 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg er jente, men hadde ALDRI godtatt at den andre personen ikke ønsker å prate om slikt fordi det er "kleint" Ja, Ok, Sex samtaler kan være veldig kleint å snakke seriøst om, men det er sinnsykt viktig... Om hun nekter å prate om de tingene når det er tydelig at det plager deg får jeg heller en følelse av at hun avfeier dine plager ved å legge skylden på at det er kleint. Du kan jo også prøve med å utfordre henne... altså få henne til å gjøre noe for å få Kuken... ikke bare gi kuk fordi hun sier hun vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå