Aslow90 Skrevet 19. januar 2013 #1 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg er en 22 år gammel jente som har bodd og studert i Oslo i 2 år. Det er dessverre ikke så veldig lett å få seg venner, det blir liksom bare med bekjente. Hjelper heller ikke på at jeg er i overkant sjenert, noe som forsvinner når jeg blir bedre kjent med en person, men jeg kommer sjelden over den kneika, for det tar jo litt tid. Nå begynner jeg å bli litt sprø av å ikke ha noen å finne på ting med. Skikkelige gode venninner som jeg kan snakke med alt om, ta et glass vin med, kaffe, dra ut med, bare hele den venninnegreia! Er det noen der ute som har det på samme måte, evt. bare vil ha flere venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vippe Skrevet 23. januar 2013 #2 Del Skrevet 23. januar 2013 Hei! Jeg er også 22 år og på jakt etter venner i Olso området Jeg holder til i Bærum. Bor ikke her fast helt enda, er her en uke i måneden ca for å besøke faren min. Det er ikke så lett å bli kjent med folk når man verken går på skole her eller jobber. Det eneste jeg gjør når jeg er her er å gå turer med hundene, trene sammen med pappa og se på serier alle kveldene, litt kjipt til tider, så det hadde vært kult å blitt kjent med noen her Jeg er som deg litt sjenert til å begynne med, men det går fort over når jeg blir kjent med folk Ellers er jeg er glad og positiv jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aslow90 Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2013 Hei hei! Kanskje det hadde vært hyggelig å møtes for en kaffe en dag det passer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.fersken Skrevet 22. februar 2013 #4 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg er 21 år og bor i oslo, hadde ikke gjort noe med flere venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå