Gå til innhold

Selvtilliten min døde litt :(

Fremhevede innlegg

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Kan jeg foreslå en hårklipp og runde med barberhøvelen for å lette på situasjonen? ;)

Uaktuelt! Uansett er det lite en hårklipp og en runde med barberhøvelen kan gjøre med rynker og poser under øynene. Min teori er snarere sånn at jeg må gjøre det jeg kan for å skjule ansiktet mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar, alle sammen! Det var godt å høre at det ikke bare er meg dette gjelder... litt bedre humør i dag :) Håper resten av dere også har det fint. Du får forresten all min sympati, Lillebjørn...

Anonym poster: 55610926933a250ba6c4e929fd72daae

Skrevet

Jeg er snart 20 og når folk tipper alderen min, så kan de svare 15 år faktisk. Det er UTROLIG lite gøy, menmen, jeg får igjen for det når jeg blir 40 ;)

Anonym poster: af1f7fe5760fcbabc2752a685aecfa8d

Skrevet (endret)

Det er en regel på polet/i butikker at du skal hvertfall spørre etter leg om personen ser ut som han er under 26 år. Kan hende de brukte samme regel på kinoen også. Så ingen grunn til å ha dårlig selvtillit med mindre du ønsker å se ut som du er 30?

Mange på 17 og gjerne helt opp til 24 kan se ut som de er på samme alder. Det er helt normalt. Og man skal spørre etter leg uansett om man tror personen er 17 eller 25.

Veldig mange tror at jeg er 20 - 21. Mens jeg er 24 :P Det er ikke enkelt å se hele tiden.

Endret av Kjempeliten
Skrevet

Jeg er 23 og trøkker leggen min opp i trynet på både personalet på polet og dørvaktene på byen rein fornærmelse over å aldri bli spurt.

Av og til nedverdiger jeg meg til og med til å be dem pent om å sjekke meg og - siden de rett som det er sjekker de noenogtredve år gamle venninne mine som går inn før og etter meg. :jolie:

Nå forventa du deg kanskje et råd eller noe på slutten her, men det har jeg ikke .. trengte bare desperat å dele dette med noen! :ler:

Gjest Euforia
Skrevet

Kjenner meg igjen, men vi får igjen for det når vi blir eldre (forhåpentligvis). Jeg er i tjueårene og får ikke kjøpt paracet på matbutikken uten å ha med meg legitimasjon...

Gjest brutal mann
Skrevet

Å føle seg uønsket gjør noe med en. Det river i stykker mye innvendig. I din alder ønsker en å være mann, ikke gutt. Men så er det nå en gang slik at mannen i deg kommer innenfra. Du må, totalt uten hjelp fra noen, finne en måte å føle egenverd. Først da vil du klare å se at dagens opplevelse er en positiv hendelse. Jeg har vert der du er. Og i en alder av mer en gammel nok til å være din far opplever jeg unge kvimner i starten av tyveårene legge an på leg før de blir litt bleke når de finner ut at de heller burde lagt an på mine barn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...