Gå til innhold

Hvor store er dine mobilutgifter hver måned?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Har chess sjakkmatt, 199 i mnd. Inkluderer 600 ringeminutter, 600 sms, 600 mms og 1000 MB i mnd. Bruker sjeldent over dette :)

Denne har jeg også. :) Havner som regel på rundt 200-230 en plass.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Er ikke sikker siden jeg har abbonement gjennom abbonementet til mannen min, og han betaler for oss begge.

Har noen ringeminutter, sms og databruk...og får beskjed av mannen min at jeg gjerne må bruke telefonen mer da jeg ligger ekstremt lavt i forbruket :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Chess Sjakkmatt som koster 199 kr mnd. 600 min, sms og mms, 1000 MB. Bruker aldri mer enn det som er inkludert av det vanlige, men havner som regel på 220-230 kr i mnd pga noen samtaler til spesialnummer og sms til utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netcom kontant. Bruker 50-100 pr mnd. Nesten alt på datatrafikk når jeg er ute og reiser. Da bruker jeg gjerne opp maksprisen på 20 kr pr dag innenlands og 39 utenlands. Ringer aldri, og hvis jeg skal sende sms og befinner meg ved en PC så klarer jeg meg fint med de 25 gratis man kan sende fra nett hver mnd. Sørger også for å fylle opp kortet bare når de har sånne 400 for 300-type tilbud, så i realiteten er prisen minst 25% lavere på forbruket.

Anonym poster: 2b4ccde369d6919cfe60af385dffbbde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fri telefon gjennom jobben, og blir fordelsbeskattet av 4000 kroner årlig.

Uten å ha finregnet blir det rundt 150 kroner i måneden. For det får jeg 3000 ringeminutter, 1000 sms/mms og 500 MB data per måned. I tillegg ringer vi gratis internt i bedriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Så det stod nesten 4000kr på årsoppgaven fra jobb, men litt usikker på hva jeg faktisk betaler av det. Om det er den skatteprosenten jeg har på resten av inntekten min kanskje?

Taper vel ikke noen penger, får ny tlf om jeg trenger det. Fikk nettopp en Samsung S3, så det gjør vel opp for ulempen med å bli skattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havner stort sett på rundt 700 kr. Like imponert over meg selv hver gang! Men vet at jeg har høyt nettforbruk og mye ringing + sms.. jeg bruker generelt telefonen mye, så må vel bare tåle det :Gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havner stort sett på rundt 700 kr. Like imponert over meg selv hver gang! Men vet at jeg har høyt nettforbruk og mye ringing + sms.. jeg bruker generelt telefonen mye, så må vel bare tåle det :Gjeiper:

Tipper du kan få betydelig lavere regning med et annet abonnement..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bindt opp til midten av februar pga mobilkjøp.. blir å bytte da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke si sånt høyt! Vi tjener store penger på slike folk!

-Hilsen en som jobber i teleselskap.

Anonym poster: 878b165bbe0fbd99f71324d4a3a0c317

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett klarer jeg med one call sin pakke til 100, noen få måneder dobler jeg bruken og betaler 150.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke mobilregning da den blir dekket av jobben. Men vet at jeg ligger på mellom 2-500 kr i utgifter hver måned (har ikke bedriftsabonnement bare for å understreke det).

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...