Gjest Darthoven Skrevet 13. februar 2013 #21 Skrevet 13. februar 2013 Men du, jeg lurer på en ting. Hva med de som ser at spruten har en klar/hvitaktig farge, og ikke lukter som urin, hverken der og da, eller om det setter seg i klær, laken etc? Kan urin endre konsistens, farge og lukt - og hva kommer i så fall det av? Sier ikke at det at det er urin er feil, men synes bare det er litt merkelig, så er oppriktig nysgjerrig på hvordan det kan forklares. Øhh..ja? Kommer av hva man drikker, hvor mye man drikker og i blandt hva man spiser. Urin er avfallsstoffer. Drikker du lite er pisset tykt og gult og lukter stramt. Drikker du mye er pisset blankt, tynt og lukter lite. Enkelte stoffer i mat påvirker også tykkelsen/lukt.
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 13. februar 2013 #22 Skrevet 13. februar 2013 Kvinnehater! Ikke kvinnehater, bare kjønnsbevisst
Gjest Gaea Skrevet 13. februar 2013 #23 Skrevet 13. februar 2013 Øhh..ja? Kommer av hva man drikker, hvor mye man drikker og i blandt hva man spiser. Urin er avfallsstoffer. Drikker du lite er pisset tykt og gult og lukter stramt. Drikker du mye er pisset blankt, tynt og lukter lite. Enkelte stoffer i mat påvirker også tykkelsen/lukt. Til en viss grad er sikkert mulig, men jeg har selv aldri opplevd at det jeg drikker, spiser og så videre påvirker urinen så mye at det heller ligner utvannet sæd (bare uten lukten). Det er vel også litt merkelig om urinen alltid er ''normal'' på toalettbesøk, og alltid annerledes farge, konsistens og lukt under en sprutorgasme? Om man følger teorien om at det man spiser og drikker endrer urinen såpass drastisk, så burde det vel holde seg slik i noen timer eller dager i hvert fall.
Gjest Gaea Skrevet 13. februar 2013 #24 Skrevet 13. februar 2013 Noen mener det er snakk om naturlig vaginalt glidemiddel, men det eksisterer vist et skokk med teorier rundt det her uten at det ser ut til at man har klart å konkludere med noe som helst. Den wiki-artikkelen jeg linket til tidligere (som det ble så mye oppstyr over) presenterer en del ulike teorier (under reserach, source of fluid, nature of fluid). Og så er det jo heller ikke alltid sånn at piss lukter så veldig piss. http://en.wikipedia....ale_ejaculation Det er min oppfatning også, at det er svært mange teorier og ulike resultater under testforsøk. Og som jeg skrev i en annen kommentar, selv har jeg aldri opplevd at urinen på toalettbesøk ser, lukter eller virker som noe annet en nettopp urin. Mens det som kommer under en sprutorgasme, i blant ikke senere enn en time etterpå, alltid virker som noe helt annet. Det virker i hvert fall som om det kan være vanskelig å si nøyaktig hva det består av, men så lenge det ikke er til sjenanse for hverken meg (eller TS) eller partner så er det vel ikke så viktig.
nfb Skrevet 13. februar 2013 #25 Skrevet 13. februar 2013 Det er et helt annet trykk som kommer når man spruter enn når man tisser. Når det ikke engang ser ut som eller lukter urin, og heller ikke lukter etter man har sprutet ned hele sengen så sier det seg selv at det ikke er urin. Jeg er veldig fornøyd over å kunne klare "kunsten", og det er oftest etter at jeg har hatt et trykk på g-punktet, enten fingre eller penis at denne væsken kommer ut fra skjeden. Så lite sannsynlighet for at det er urin. Bare til å prøve og bli overrasket Partneren din kommer garantert til å bli fornøyd (kanskje 2% som ikke liker det av menn da).
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 13. februar 2013 #26 Skrevet 13. februar 2013 Det er et helt annet trykk som kommer når man spruter enn når man tisser. Når det ikke engang ser ut som eller lukter urin, og heller ikke lukter etter man har sprutet ned hele sengen så sier det seg selv at det ikke er urin. Jeg er veldig fornøyd over å kunne klare "kunsten", og det er oftest etter at jeg har hatt et trykk på g-punktet, enten fingre eller penis at denne væsken kommer ut fra skjeden. Så lite sannsynlighet for at det er urin. Bare til å prøve og bli overrasket Partneren din kommer garantert til å bli fornøyd (kanskje 2% som ikke liker det av menn da). Det er ikke det at jeg har noe imot en golden shower, men det er ikke noe problem å leve uten heller.
Bella21 Skrevet 13. februar 2013 #27 Skrevet 13. februar 2013 Det kan vel ikke være piss når det kommer inne ifra skjeden?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #28 Skrevet 13. februar 2013 ..og hvorfor skrivet noen det kommer ut av skjeden, mens andre skriver urinrøret? Anonym poster: f677c449d2609ccf67bb452cf01e363b 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #29 Skrevet 14. februar 2013 Hvis det lukter piss, er det mest sannsynlig piss. On a more serious note: De lærde strides om hva det egentlig er for noe. Noen mener det er piss, andre mener det er piss + litt mer. http://en.wikipedia....ale_ejaculation Og man skal jo tro på alt som står på wikipedia Det kan komme litt urin ved orgasmen, men selve spruten består ikke av det. Anonym poster: 888dc9b60986dff7bef2df93014cfe6d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #30 Skrevet 14. februar 2013 Det kan umulig være urin.. for jeg spruter masse, men likevel når vi er ferdige sprenges det i blæra og jeg må fryktelig tisse, dersomd et var urin som enkelte påstår, så burde jo blæra ha vært tom? Anonym poster: fce32245a52a8ac0bb6305a70f8cb58a
Gjest Morteno Skrevet 14. februar 2013 #31 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Det er ikke urin. Spør hvilken som helst lege om det, herregud. Det kan i midlertid inneholde spor av urin som gjør at det kan lukte, men det vil ikke alltid inneholde urin. Det kommer for øvrig fra kjertler i urinveissystemet. Endret 14. februar 2013 av Morteno
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #32 Skrevet 15. februar 2013 Man merker forskjell på urin og væsken som kommer ut ved squirting. Av og til kan man nok presse ut noen dråper urin i samme slengen, om man er litt "brutal" på trykket, men ved vanlig sprut er væsken stort sett klar og luktfri. Jeg hadde lenge noia for at det skulle være urin der, men jeg sjekker nøye etter hver gang. Se på fargen, lukte, og eh.. en gang smakte jeg også. Jeg jobber med mennesker til vanlig, og urin -det luktes! Anonym poster: 02dd13f6785e92a2f2d2b8ba593bf627
Sophie-Ann Skrevet 17. februar 2013 #33 Skrevet 17. februar 2013 Det er noen kjertler som heter Skenes kjertler som ligger langs urinrøret som lager denne væsken. Derfor kan det lukte pittelitt urin. Væsken kommer ut urinrøret.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #34 Skrevet 21. februar 2013 Akkurat som sæd kommer ut fra samme sted som urinen på menn, så kommer denne væsken ut fra urinrøret. Det er ikke urin. Men en tynn smørevæske, som kjennes like glatt ut som fersk sperma. Smaker nesten ingenting. Sæd litt salt. Jobbet i mange år med å få til sprutorgasme, men fikk det endelig til når jeg hadde jentesex med jente med litt mer erfaring. Anonym poster: bebbb334339eb9502d468a9a756198ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå