Gå til innhold

Tisse ved sprutorgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er vanlig å tisse samtidig med at man har sprutorgasme?

Jeg tror jeg tisser samtidig som jeg spruter siden det lukter litt urin og ser litt lysegult ut.

Men så klarer jeg å sprute dersom jeg nettopp var på do også, rekker blæra å fylle seg opp så fort?

Det jeg lurer på er om; er det mulig å "sprute" urin? Evt. hvorfor kommer det sammen med orgasmen? Dårlige knipemuskler?

Om noen opplever det samme, så si gjerne fra! :)

Anonym poster: bab705681d40b75d9c01de0d8aff25e0

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er en "squrter" og gjør det veldig ofte når jeg mastruberer eller har sex. Har også opplevd at det lukter litt urin også etter at jeg har tisset. Jeg tror denne væsken kommer fra skjeden, når enten den eller klitoris (spruter bare jeg tar på klitoris også), så det kan hende noe som kommer ut fra "trykket" er urin fordi det er en sånn voldsom følelse. Elsker å kunne sprute da, og har ikke fått annet enn gode tilbakemeldinger og typen kommer nesten med en gang jeg spruter på han!

Anonym poster: 7d33d0679ebb7ed5ad63bb94ffb5ce95

Skrevet

Jeg lurer på om det er vanlig å tisse samtidig med at man har sprutorgasme?

Jeg tror jeg tisser samtidig som jeg spruter siden det lukter litt urin og ser litt lysegult ut.

Men så klarer jeg å sprute dersom jeg nettopp var på do også, rekker blæra å fylle seg opp så fort?

Jeg trodde også dette i starten, men det bare lukter litt som urin. Væsken kommer fra skjeden hos meg..

Anonym poster: 29efa31f2e8271635f63e9a42326c1d3

Skrevet

Er nok ikke helt uvanlig at det kan lukte litt "urin", det er kommer jo gjerne litt fuktighet fra det røret også når man squirter, og rester som følger med derfra kan være nok til at det lukter. Hvis du squirter skikkelig skal det ikke komme urin da :)

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Det lukter urin fordi det er urin. Squirting er bare et annet ord for å pisse på seg.

Skrevet

Det lukter urin fordi det er urin. Squirting er bare et annet ord for å pisse på seg.

... Og sæd er spytt.

Kanskje på tide å lære noe om kvinnekroppen?

Anonym poster: 21a6ae6bb4a55062e11b284de1168f07

• Liker 9
Skrevet

Jeg er en squirter jeg også, men det lukter ikke urin fra meg, og spruten er helt gjennomsiktig som vann.

Anonym poster: 21a6ae6bb4a55062e11b284de1168f07

Skrevet (endret)

Nei. Det er det overhodet ikke. Du kan jo gjerne hevde at det er det, altså, men det stemmer overhodet ikke. Det inneholder iblant en ørliten andel urin, fordi det jo gjerne kommer fra (og passerer gjennom) samme steder, men den er forsvinnende liten.

Anonym poster: 7df2e412c8ed70afdafd9a170ae4f23f

Endret av Niennas
  • Liker 1
Gjest Bolsjevidkun
Skrevet (endret)

Nei. Det er det overhodet ikke. Du kan jo gjerne hevde at det er det, altså, men det stemmer overhodet ikke. Det inneholder iblant en ørliten andel urin, fordi det jo gjerne kommer fra (og passerer gjennom) samme steder, men den er forsvinnende liten.

Anonym poster: 7df2e412c8ed70afdafd9a170ae4f23f

Hvis det lukter piss, er det mest sannsynlig piss.

On a more serious note: De lærde strides om hva det egentlig er for noe. Noen mener det er piss, andre mener det er piss + litt mer.

http://en.wikipedia....ale_ejaculation

Endret av Niennas
  • Liker 1
Skrevet

Om det som kommer når man spruter er urin eller ikke kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Moro er det uansett. Personlig synes jeg ikke at det virker slik, da det for meg er en klar/lett farget (hvit) væske som ikke lukter, og dermed er det ikke noe som plager meg.

Men om man oppfatter at det ligner mer på urin er det vel bare å legge et håndkle eller lignende under. For om du spruter (uansett hva den spruten består av) i forbindelse med orgasme blir det bare for dumt å holde tilbake.

Og som man ser i denne tråden og ellers på nettet er det stor uenighet i hvorfor det skjer og hva det består av, så det virker som om det er vanskelig å finne frem til hva som faktisk er riktig uansett.

Skrevet

Utdyp...

Og med dette sier du jo selv at du ikke vet.

Anonym poster: 5f578ec7baff66ddd829e2f88cdd2f7e

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Niennas, mod.

Skrevet

De som sier at squirt=urin kan ikke ha opplevd dette før. Hos meg lukter det ingenting, og setter heller ingen farge - heller ikke dagen etter. Det lukter litt søtt, kanskje litt som "fersk sperm". Det kommer ikke fra skjeden hos meg da, men fra urinrøret.

Anonym poster: 37e5e8c8d1f551f50b6d17612918dc95

Skrevet

Piss er piss , enkelt og greit. Legevitenskapen har ikke funnet andre kilder til slike mengder av kvinnelig sprut en Blæren. Spennende med sprut, ja. Og ofte imponerende hvilke mengder som kommer ut ! Med voldsomt trykk. Men det kommer altså ut urinrøret. Og det vet nok alle innerst inne. Sorry.

• Liker 2
Skrevet

Hva gjør dere for å få det til?

Anonym poster: 572b3eac2f1bddeb5543e71b5c3b7585

• Liker 1
Gjest Bolsjevidkun
Skrevet (endret)

Og med dette sier du jo selv at du ikke vet.

Anonym poster: 5f578ec7baff66ddd829e2f88cdd2f7e

Det svaret kom ikke akkurat som noen bombe...

Endret av Bolsjevidkun
Skrevet

Det svaret kom ikke akkurat som noen bombe...

Men du, jeg lurer på en ting. Hva med de som ser at spruten har en klar/hvitaktig farge, og ikke lukter som urin, hverken der og da, eller om det setter seg i klær, laken etc?

Kan urin endre konsistens, farge og lukt - og hva kommer i så fall det av? Sier ikke at det at det er urin er feil, men synes bare det er litt merkelig, så er oppriktig nysgjerrig på hvordan det kan forklares. :)

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet (endret)

Men du, jeg lurer på en ting. Hva med de som ser at spruten har en klar/hvitaktig farge, og ikke lukter som urin, hverken der og da, eller om det setter seg i klær, laken etc?

Kan urin endre konsistens, farge og lukt - og hva kommer i så fall det av? Sier ikke at det at det er urin er feil, men synes bare det er litt merkelig, så er oppriktig nysgjerrig på hvordan det kan forklares. :)

Noen mener det er snakk om naturlig vaginalt glidemiddel, men det eksisterer vist et skokk med teorier rundt det her uten at det ser ut til at man har klart å konkludere med noe som helst. Den wiki-artikkelen jeg linket til tidligere (som det ble så mye oppstyr over) presenterer en del ulike teorier (under reserach, source of fluid, nature of fluid). Og så er det jo heller ikke alltid sånn at piss lukter så veldig piss.

http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation

Endret av Bolsjevidkun
Gjest Darthoven
Skrevet

Hvis det lukter piss, er det mest sannsynlig piss.

On a more serious note: De lærde strides om hva det egentlig er for noe. Noen mener det er piss, andre mener det er piss + litt mer.

http://en.wikipedia....ale_ejaculation

Kvinnehater!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...