Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Bor på østlandet, og har hørt både "pizza på g", "Er det noe på G på byen ikveld?" og "Nå har vi det på g altså!"

Anonymous poster hash: 1ffa5...774
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke de små video greiene som er på facebook for tida, Norges beste vines. Hele newsfeeden min blir fulle av dem. Jeg har prøvd å sett 3-4 av dem for å se hva som er greia, men jeg skjønner det fremdeles ikke. 9 sekunder med en tosk som spiser kake, ei som har gått tom for snus og putter jord i kjeften... Liksom... Hæ?

Anonymous poster hash: 5179f...519

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinna mi generelt, og svigerinna mi sin beundring av Fotballfrue og Trine Grung.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke de små video greiene som er på facebook for tida, Norges beste vines. Hele newsfeeden min blir fulle av dem. Jeg har prøvd å sett 3-4 av dem for å se hva som er greia, men jeg skjønner det fremdeles ikke. 9 sekunder med en tosk som spiser kake, ei som har gått tom for snus og putter jord i kjeften... Liksom... Hæ?

Anonymous poster hash: 5179f...519

Vine er en æpp for iPhone (kommer visst til android etterhvert), der man kan legge ut max 6 sekunder video og dele det på Twitter eller Facebook. Siden 6 sekunder ikke har plass til så mye meningsfylt blir det mye tull og tøys.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å stappe dispenseren så full av tørkepapir at det nesten er umulig å få noe ut av den igjen, ihvertfall ikke ett om gangen og i ett stykke, og ihvertfall ikke med våte hender, som man ofte har når man trenger tørkepapir.

:(

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Å stappe dispenseren så full av tørkepapir at det nesten er umulig å få noe ut av den igjen, ihvertfall ikke ett om gangen og i ett stykke, og ihvertfall ikke med våte hender, som man ofte har når man trenger tørkepapir.

:(

aahhhhhhh- det er såå irriterende! :bond:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Skjønner ikke greia med å klage på dårlig vær i Juni.

Det er jo en kjent sak at det er vanlig med regn, lyn og torden på denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Skjønner ikke greia med å klage på dårlig vær i Juni.

Det er jo en kjent sak at det er vanlig med regn, lyn og torden på denne tiden.

Pluss at det er sånn at om det er 11 soldager, 2 dager med overskyet og noe vind og 1 dag med regn og elendighet i løpet av en 14dagers periode, så er det disse kjipe, kjipe dagene folk husker.. Det kan være 11 dager med sttttttrålende sol og varme, og da klager så mange på at det er for varmt, men den 12.dagen, ja da er det regnete, men da suger den norske sommeren!

:daane:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Pluss at det er sånn at om det er 11 soldager, 2 dager med overskyet og noe vind og 1 dag med regn og elendighet i løpet av en 14dagers periode, så er det disse kjipe, kjipe dagene folk husker.. Det kan være 11 dager med sttttttrålende sol og varme, og da klager så mange på at det er for varmt, men den 12.dagen, ja da er det regnete, men da suger den norske sommeren!

:daane:

Sukk ja...

Jeg ble rett og slett forbannet på en jeg kjenner fordi hun mente bestemt at hele sommeren i fjor var helt gruuuusom og det regnet heeeele tiden.

Så fort jeg prøvde å overbevise henne om at det ikke var så ille så ble hun så skikkelig sur.

Joda! Det var mange regndager den sommeren, men jeg hadde mange dager hvor jeg lå på stranden og leste og koste meg...maaange dager.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Sukk ja...

Jeg ble rett og slett forbannet på en jeg kjenner fordi hun mente bestemt at hele sommeren i fjor var helt gruuuusom og det regnet heeeele tiden.

Så fort jeg prøvde å overbevise henne om at det ikke var så ille så ble hun så skikkelig sur.

Joda! Det var mange regndager den sommeren, men jeg hadde mange dager hvor jeg lå på stranden og leste og koste meg...maaange dager.

Jeg skjønner godt hva du mener! Jeg synes jeg ofte hører folk som snakker om at sommeren i fjor (og året før og året før det...) var så elendig. Men jeg husker og mange soldager i fjor, og desuten så var jeg brunere enn brunest på slutten av sommeren, og jeg var bare i Norge.

Det er vel helt menneskelig å klage..Det klages i hytt og pine og ofte så er ikke det ene bra nok, men det andre er egentlig bare hakke verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk ja...

Slike folk kan man sparke i retning av været som var.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike folk kan man sparke i retning av været som var.

Takk for link.

Jeg har alltid ment å huske at sommeren 1997 var spesielt bra. Det stemte. 21 + 19 + 9 dager over 20 grader. Jeg husker det så godt fordi den sommeren hadde jeg ikke ferie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærestens behov for å ta av seg sokkene og legge dem på gulvet - til envher tid. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner greia med å klage over kalde Juni. Det hadde vært deilig å kunne ha en lang og varm sommer. Både fysisk og psykisk.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg på dette med været: skjønner ikke hvorfor østlendinger aldri er fornøyd med været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Hiver meg på dette med været: skjønner ikke hvorfor østlendinger aldri er fornøyd med været!

Det er ikke trøndere heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

Sukk ja...

Ikke meningen å være nesevis, men om man ser på statistikken så var det nesten dobbelt så mye regn i juli i fjor enn normalt.

149 mot 88 mm nedbør :)

Temperaturen var imidlertid dønn på gjennomsnittet..16,4.

http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/statistikk.html

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...