Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Hvorfor det ikke legges mer vekt på å lære ungene om hva vanskelige ord betyr på skolen.

Endret av Bø65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke greia med all reklemen på underskrevne ord i alle tråder om datingsider og russiske horer. Hva er dette?? Er heeeele KG spammet?

Det er nok heller du som har fått et virus.

Anonym poster: 03d464f0dc2123263f3c2e2dcb1acdd9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med all reklemen på underskrevne ord i alle tråder om datingsider og russiske horer. Hva er dette?? Er heeeele KG spammet?

Du har nok en eller annen add-on på nettleseren din som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg skjønner ikke greia med å forlove seg kun for å forlove seg..

Har opplevd det flere ganger at noen jeg kjenner har blitt det og når jeg spør om

når bryllupet kan komme til å skje så har jeg fått til svar at "Nei det aner vi ikke" - enten

om det er pga studier, økonomi eller noe annet...

Javel? Men hvorfor ikke vente med forlovelse til et bryllup er mulig da?

Å være forlovet i 7 og 8 og 9 år synes jeg bare er teit...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med å forlove seg kun for å forlove seg..

Har opplevd det flere ganger at noen jeg kjenner har blitt det og når jeg spør om

når bryllupet kan komme til å skje så har jeg fått til svar at "Nei det aner vi ikke" - enten

om det er pga studier, økonomi eller noe annet...

Javel? Men hvorfor ikke vente med forlovelse til et bryllup er mulig da?

Å være forlovet i 7 og 8 og 9 år synes jeg bare er teit...

Jeg synes ikke det, det viser jo bare at man lager en slags forpliktelse. Ja, jeg er interessert i ekteskap og villig til å gifte meg med deg, men vi venter til det passer bedre økonomisk (eller av andre årsaker).

Anonym poster: cc75e2587aa6ae0f889840b9d3082ff3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er interessert i ekteskap og villig til å gifte meg med deg, men vi venter til det passer bedre økonomisk (eller av andre årsaker).

- Nå har vi vært kjærester i tjue år, burde vi ikke snart gifte oss?

- Joda, men tror du noen vil ha oss, da?

(Sorry)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, cute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med å like Pepsi, men ikke like Cola, og motsatt.

Greit at man kan preferanser den ene eller andre veien, men å ikke LIKE den andre skjønner jeg virkelig ikke greia med.

Hadde en kollega som sippa en hel hyttetur fordi det var kjøpt inn Pepsi og Pepsi Max, men ikke vanlig Cola. Hun drakk vann.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at man kan preferanser den ene eller andre veien, men å ikke LIKE den andre skjønner jeg virkelig ikke greia med.

Hadde en kollega som sippa en hel hyttetur fordi det var kjøpt inn Pepsi og Pepsi Max, men ikke vanlig Cola. Hun drakk vann.

Det hadde hun tydeligvis meget godt av, da det ble totalt apokalypse pga pepsi og ikke cola.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det smaker jo ikke det samme? Jeg liker heller ikke Pepsi, men Cola er kjempegodt.

Liker ikke Fanta heller, men liker Solo. Selv om begge er appelsinbrus.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smaker jo ikke det samme? Jeg liker heller ikke Pepsi, men Cola er kjempegodt.

Liker ikke Fanta heller, men liker Solo. Selv om begge er appelsinbrus.

Fanta er brus med appelsinsmak. Solo er appelsinbrus.

Det er faktisk en stor forskjell. Fanta inneholder ikke appelsiner, mens Solo gjør det (derfor de har lov til å ha bilder av appelsiner på etiketten). Fanta har ikke nok appelsininnhold til å gjøre dette, da de bruker smaksstoffer. :opplyser:;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Fanta er brus med appelsinsmak. Solo er appelsinbrus.

Det er faktisk en stor forskjell. Fanta inneholder ikke appelsiner, mens Solo gjør det (derfor de har lov til å ha bilder av appelsiner på etiketten). Fanta har ikke nok appelsininnhold til å gjøre dette, da de bruker smaksstoffer. :opplyser:;)

Ok da ;)

Men Cola og Pepsi smaker ikke likt likevel! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da ;)

Men Cola og Pepsi smaker ikke likt likevel! :jolie:

Det er jeg enig i! Det smaker ikke likt, og jeg skjønner jo at folk har preferanser. (Men jeg bryr meg ikke så mye, drikker bare Solo uansett! :fnise: )

Men å sette seg ned og sippe en helg fordi noen har kjøpt inn feil blir for mye for meg, altså.... Tullete. Syns noen burde sagt til kollegaen at om det er så viktig får hun ta ansvar for egen drikke! :blomst:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det er jeg enig i! Det smaker ikke likt, og jeg skjønner jo at folk har preferanser. (Men jeg bryr meg ikke så mye, drikker bare Solo uansett! :fnise: )

Men å sette seg ned og sippe en helg fordi noen har kjøpt inn feil blir for mye for meg, altså.... Tullete. Syns noen burde sagt til kollegaen at om det er så viktig får hun ta ansvar for egen drikke! :blomst:

Nei, det skjønner ikke jeg greia med heller(bare sånn for å ikke kunne beskyldes for å spore av tråden :P)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Riskjeks

Haha, jeg synes Pepsi og Cola smaker tilnærmet likt. Men Cola light, Pepsi max o.l smaker grusomt, ikke det samme som "sukker-brusene" i det hele tatt... Drikker heller vann enn light-brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens egoistiske ungdom

Anonym poster: 561759eb8cccca0867ad2baca60e5512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg synes Pepsi og Cola smaker tilnærmet likt. Men Cola light, Pepsi max o.l smaker grusomt, ikke det samme som "sukker-brusene" i det hele tatt... Drikker heller vann enn light-brus.

Både Pepsi og Cola (light, zero, original) smaker piss.

Pepsi Max er en gudegave, og Solo!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...