Gjest Inggolf Skrevet 6. mai 2013 #1021 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg skjønner heller ikke dette med interiør. "Alle" synes de har en sååå personlig stil, men hjemmene til alle som er opptatte av interiør, ser stort sett helt like ut. Fatter heller ikke hvorfor noen faktisk kan ha interiør/innredning av bolig som hobby. Det må jo være det kjedligste i verden? Og så oppussing - kjempeslitsomt, kjempedyrt og kjedelig. Og blir det noe finere egentlig? Ikke er det akkurat miljøvennlig. Og ikke familievennlig. Opplys meg om hva som er "greia"! men selv om man skulle ha dette som hobby, så tilsier jo ikke det at man pusser opp hver uke, eller annen hver mnd for den sak skyld. Mange pusser jo opp de møblene som de allerede har, ved å pusse på dem, lakke dem, male dem- rett og slett bare lage en annen stil på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 6. mai 2013 #1022 Del Skrevet 6. mai 2013 men selv om man skulle ha dette som hobby, så tilsier jo ikke det at man pusser opp hver uke, eller annen hver mnd for den sak skyld. Mange pusser jo opp de møblene som de allerede har, ved å pusse på dem, lakke dem, male dem- rett og slett bare lage en annen stil på dem Men jeg skjønner fortsatt ikke greia Og alt ser fortsatt likt ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. mai 2013 #1023 Del Skrevet 6. mai 2013 Alle de jævla grill-reklamene på TV! Skulle tro det viktigste i hele verden er å grille!? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 6. mai 2013 #1024 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Jeg skjønner ikke greia med å legge ut bilder av nylakkerte negler når man ikke klarer å legge lakken riktig engang... http://1.bp.blogspot.com/-bYAQEWu36U0/TgdhveJCoSI/AAAAAAAAAEU/MFopPT6ETxw/s1600/kamera_26_06_11+004.jpg Endret 7. mai 2013 av Yvonne 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 7. mai 2013 #1025 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med å legge ut bilder av nylakkerte negler når man ikke klarer å legge lakken riktig engang... Jeg vet om en som selger manikyr og pedikyr-tjenester, hun legger minst like dårlig lakk. 😳Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #1026 Del Skrevet 7. mai 2013 Skjønner ikke greien med å begynne å diskutere noe kun for å trykke ned din mening i halsen på folk. Kjennetegn på disse mennesker: - Bytter argument. Merker de at de ikke har noe mer å si, så bytter de bare argumentet, uten å engang bry seg om hva den andre personen sa - Personangrep.. Plutselig er du feminist, sjalu, dust og så videre. Sånne uttalelser vitner om at de har tapt diskusjonen og begynner å bli desperate - herskerteknikk. "Ja,men ingen bryr seg om hva du syns uansett. Osv. Jeg er glad i å høre folk sine meninger, spesielt når de er annerledes enn mine. Liker å se annerledes på ting og åpne sinnet mitt. Så selv om jeg argumenter mot deg betyr det ikke at jeg er IMOT DEG. Du kan fint fortelle meg hva du syns i en hyggelige tone. Dette er ikke krig Anonym poster: cdd776743b053e61348eee683341d127 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 7. mai 2013 #1027 Del Skrevet 7. mai 2013 Den ekstreme motstanden mot en og annen unge med et utenlandsk flagg på 17. mai. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. mai 2013 #1028 Del Skrevet 7. mai 2013 Alle de jævla grill-reklamene på TV! Skulle tro det viktigste i hele verden er å grille!? Ja, det er vel ikke heeelt tida enda heller. Jeg kjenner ingen som har satt ut hagemøblene enda engang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 7. mai 2013 #1029 Del Skrevet 7. mai 2013 Grillreklamene er så irriterende. Og nå med det nye - "ingen kjendiskokker-bare grilling" ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 7. mai 2013 #1030 Del Skrevet 7. mai 2013 Ja, det er vel ikke heeelt tida enda heller. Jeg kjenner ingen som har satt ut hagemøblene enda engang. Her er alle møbler ute. Bare i dag har det vært 20 varmegrader og vindstille 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #1031 Del Skrevet 7. mai 2013 Den ekstreme motstanden mot en og annen unge med et utenlandsk flagg på 17. mai. Samme her. Virker som om alle står på tå og bare venter på å "ta" utlendingene. Sånn er det når man føler seg truet av at noen barn vifter med papirflagg med norsk flagg på den andre siden. Skulle ikke mer til..Begynner å føle meg utrygg og uønsket... Anonym poster: cdd776743b053e61348eee683341d127 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 7. mai 2013 #1032 Del Skrevet 7. mai 2013 Samme her. Virker som om alle står på tå og bare venter på å "ta" utlendingene. Sånn er det når man føler seg truet av at noen barn vifter med papirflagg med norsk flagg på den andre siden. Skulle ikke mer til..Begynner å føle meg utrygg og uønsket... Anonym poster: cdd776743b053e61348eee683341d127 Det er visst noen som føler seg veldig truet av dette, og mener "utlendinger tar over landet". Når jeg ber dem fortelle konkret hva de mener skjer/vil skje, klarer de aldri å si noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 7. mai 2013 #1033 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. mai 2013 #1034 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med å merke annonser med "utleid" eller "solgt" på f.eks Finn.no. Kan man ikke hellelr fjerne annonsen så slipper jeg å få det opp på søket mitt når det likevel ikke er aktuelt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. mai 2013 #1035 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med å merke annonser med "utleid" eller "solgt" på f.eks Finn.no. Kan man ikke hellelr fjerne annonsen så slipper jeg å få det opp på søket mitt når det likevel ikke er aktuelt! Enig! Eiendomsmeglerne sender tilogmed ut reklamekort for én leilighet, som er solgt! (Jeg har reservert meg mot reklame, men av og til når jeg lurer på om postvesenet fungerer, setter jeg en lapp over "reklame, nei takk"-lappen.) (Jeg skjønner hvorfor, det er for å vise potensielle selgere at vi kan få helvetes mye for leiligheten din også. Men det er forbannet irriterende likevel. Jeg vil ikke at trær skal dø pga sånt fjas.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mai 2013 #1036 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor eiendomsmeglere legger ut reklame om stygge hus/leiligheter som er til salgs i mitt nabolag i postkassen min, når jeg bor i en kjempefin villa. Tror de jeg vil flytte dit liksom? Det er jo ikke i 'mitt nabolag' heller forresten, selv om de kaller det det. . Endret 8. mai 2013 av loffen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 8. mai 2013 #1037 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte kg'ere ALLTID avsporer/krangler i alle tråder de går inn i. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 8. mai 2013 #1038 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte kg'ere ALLTID avsporer/krangler i alle tråder de går inn i. Så enig. Klikker meg inn på en tråd jeg gjerne ville følge med på i håp om tips og råd, men det er HI og kanskje et par svar som holder seg til temaet...og flere sider med masse avsporing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #1039 Del Skrevet 8. mai 2013 Det er en spesiell bruker som jeg har fått langt oppe i vrangstrupen, fordi vedkommende har en tendens til å ødelegge for TS ved å avspore, dreie tråden over på seg og sine problemer. Herregud, i helvete! La TS få råd, tips og så videre, ikke bland inn dine egne synspunkter/ opplevelser for liksom å vise at TS sitt problemstilling er av mindre betydning - hva er greia? Hva med heller starte egen tråd der hele universitetet gjerne må dreie seg om denne brukeren. J*vlig irriterende, denne brukeren! Anonym poster: ab9fe0dde9314fbd1bfcb4759c6f3ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. mai 2013 #1040 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med cupcacestativ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå