loffen Skrevet 28. april 2013 #861 Del Skrevet 28. april 2013 Ja. http://img.nrk.no/img/188318.jpeg Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 28. april 2013 #862 Del Skrevet 28. april 2013 Hahaha Innrøm det og du vil føle deg fri med en gang, ikke sundt å holde slikt inne vet du;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 28. april 2013 #863 Del Skrevet 28. april 2013 Hva var det han het?? Eller hva var det programmet het?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #864 Del Skrevet 28. april 2013 Hva er greia med extentions? jeg skjønner jo viss du er model og skal se en speiselt måte ut for et show og ikke har tid til å gro 10 cm med hår liksom, men vanlige damer har da vel ikke så dårlig tid? eller er det en epidemi av skallethet blandt kvinner? Extensions bør bare brukes i firefox! Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. april 2013 #865 Del Skrevet 28. april 2013 Hva var det han het?? Eller hva var det programmet het?? Skræmmer'n! Det var Trond Kirkvaag som spilte ham, det var i et program sammen med Otto Jespersen. Sykt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. april 2013 #866 Del Skrevet 28. april 2013 http://www.youtube.com/watch?v=3zML8cBoRpI 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 28. april 2013 #867 Del Skrevet 28. april 2013 Skræmmer'n! Det var Trond Kirkvaag som spilte ham, det var i et program sammen med Otto Jespersen. Sykt morsomt. thank You Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 28. april 2013 #868 Del Skrevet 28. april 2013 Den første var ikke så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. april 2013 #869 Del Skrevet 28. april 2013 De som vasker håret hver eneste dag når de ikke bruker stylingprodukter. Ja det lurer jeg også på. Hadde jeg hatt så problemfritt hår at jeg ikke trengte hårskum, paste, hårpudder og hårkrem hadde jeg bare vasket håret 2-3 ganger i uka. Men slik det er nå blir det ihverfall annenhver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #870 Del Skrevet 28. april 2013 Den første var ikke så bra Du skjønner ikke greia med skræmmern? Hva med denne: http://www.youtube.com/watch?v=c7qLwIkhWxg Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 28. april 2013 #871 Del Skrevet 28. april 2013 Du skjønner ikke greia med skræmmern? Hva med denne: http://www.youtube.com/watch?v=c7qLwIkhWxg Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26 Jo, det gjør jeg, har sett de fleste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 28. april 2013 #872 Del Skrevet 28. april 2013 De er ganske artige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 29. april 2013 #873 Del Skrevet 29. april 2013 Poenget med språkundervisningen på skolen. Jeg har hatt engelsk i NI år - og jeg bruker engelsk daglig (leser og evt skriver), men jeg har ikke noe funksjonelt språk! Jeg må hele tiden slå opp ord og fraser for å være sikker på at jeg husker riktig og at det ikke er grove slanguttrykk jeg har lært meg. Én ting er å sjekke det engelske ordet, det er verre når jeg ikke aner hva ting heter på engelsk. Og det er piiinlig når det er helt enkle dagligdagse ord! Hva heter for eksempel "hentelapp" på engelsk?? Grrr... Jeg fant det ut til slutt, men vi kan jo ha det som en mini-quiz. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 29. april 2013 #874 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. april 2013 #875 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Så du mener vi skal droppe språkundevisning i skolen?? Altså engelsk? Endret 29. april 2013 av Mynona 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 29. april 2013 #876 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) - Endret 15. juni 2014 av Samaysa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 29. april 2013 #877 Del Skrevet 29. april 2013 Ja, min kunnskap om tysk og fransk er enda mer nedstemmede. Jeg kan få utbytte av en tysk fagartikkel om den ikke er for avansert, men å lese en roman er bortimot håpløst. I en fransk tekst oppfatter jeg bare enkelte ord. Fransk innebærer gjerne veldig tydelig uttale, jeg synes jeg oppfatter hver enkelt bokstav, og det er så irriterende at jeg ikke forstår. Jeg mente ikke at vi skulle droppe språkundervisningen! Men lære mer praktiske ord og uttrykk, jobbe mer med uttale/samtale så vi ikke vil kvie oss så mye når vi en sjelden gang må bruke engelsk muntlig... og ja, kanskje pugge mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. april 2013 #878 Del Skrevet 29. april 2013 Hmm... kanskje det har litt med læreren man har? Eller hvilken reform man har lært under? Jeg synes at jeg har veldig bra kunnskaper i engelsk praktisk hverdagslig språk. Men at det skorter litt på mer akademisk språk. Selvfølgelig er det ord jeg ikke kan på engelsk. De jeg bruker sjelden. Og hentelapp aner jeg ikke hva er, men sånn er det på norsk og. At jeg må lete etter et ord jeg sjelden bruker. Synes i grunn at engelskundervisningen jeg har hatt opp gjennom har vært bra jeg... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 29. april 2013 #879 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg skjønner ikke greia med at store firma, reklamebyrå og/eller journalister ikke kan skille mellom OG/Å eller vite når et ord skal deles eller ikke. Det koster da vitterlig ikke så mye for en korrekturleser??? Når SAS skriver "Påske tilbud" får jeg komplett noia! Jeg blir gærn! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 29. april 2013 #880 Del Skrevet 29. april 2013 Hmm... kanskje det har litt med læreren man har? Eller hvilken reform man har lært under? Jeg synes at jeg har veldig bra kunnskaper i engelsk praktisk hverdagslig språk. Men at det skorter litt på mer akademisk språk. Selvfølgelig er det ord jeg ikke kan på engelsk. De jeg bruker sjelden. Og hentelapp aner jeg ikke hva er, men sånn er det på norsk og. At jeg må lete etter et ord jeg sjelden bruker. Synes i grunn at engelskundervisningen jeg har hatt opp gjennom har vært bra jeg... Jeg er enig med deg. Nå er det veldig sjeldent jeg faktisk snakker engelsk, så jeg synes ikke det er rart at det blir litt klumsete i begynnelsen, det gir seg relativt raskt. Men jeg ser da tv-serier, leser bøker, pensum og aviser uten problemer, så vokabularet er der, det er nok bare uvant for meg å tenke og formulere meg på et annet språk. Helt naturlig det, og ikke skolen sin feil. Men jeg tviler ikke på at kvaliteten på undervisningen varierer mye fra lærer til lærer, og fra skole til skole. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå