Gjest O___o Skrevet 25. februar 2013 #341 Del Skrevet 25. februar 2013 Folk som ikke evner å se at de er selvmotsigende. " jeg er ikke fordomsfull - men folk som har/er (...) er alltid så sykt (...) " " jeg var og handlet masse i dag! elsker salg, for da sparer man så mye! " Folk som er åpne - ALT for åpne om hvor dårlig økonomi de har, hvordan de skylder masse penger, har betalingsanmerkninger og hvordan de tvangstrekkes fra konto, samt hvordan de lever på et budsjett... ...som allikevel bretter ut om shoppingturer, kaffébesøk, fester og take away mat. Folk som på død og liv skal gå ned i vekt, er motivert i 10 dager, hvor de har gjort det til sitt livs store kall - å misjonere om sunnhet, fitspo, muskler, proteiner osv, og så er tilbake til det normale fylle-junkfood-sjokoladekaffe-livet igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 25. februar 2013 #342 Del Skrevet 25. februar 2013 så einig, så einig! eg ventar på Tone og Aksel 2.0 Tone og Aksel 2.1 Tone og Aksel 2.2 Kvifor er dette temaet interessant? Det eneste interessante med dette temaet, er å få uttrykt hvor lite interessant vi synes det er. Det var ihvertfall derfor jeg heiv meg på denne diskusjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 25. februar 2013 #343 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor damer som er en måned på vei annonserer på facebook at de er gravide( helst med hint slik at de skal få 160 spørsmål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alopia Skrevet 25. februar 2013 #344 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg skjønner ikke at enkelte folk dropper å prøve ting som er "in" - kun fordi det er i vinden for tiden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. februar 2013 #345 Del Skrevet 26. februar 2013 Fordi ikke alle er sauer? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #346 Del Skrevet 26. februar 2013 Skjønner ikke greia med voksne mennesker som trykker gjentatte ganger på "hit"-knappen når de venter på heisen. Tror de virkelig det trigger heisen til å komme noe raskere? Det samme gjelder de (sikkert de samme folka) som står og venter på grønn mann og trykker på "fotgjengerknappen" når den allerede lyser og det ikke er til å unngå å forstå at noen allerede har trykket. 1. Gjør det ikke fordi jeg tror at heisen kommer raskere, gjør det fordi jeg blir irritert av å vente og lar det gå utover knappen. 2. Jeg gjør det automatisk. Kan hende jeg er opptatt med andre ting (snakker i telefon, ser på trafikken etc.) og at jeg dermed ikke legger merke til at det lyser. Anonym poster: 576cee51a2d31225db6ae788ba404a0d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #347 Del Skrevet 26. februar 2013 Poenget er vel at de mener at de greit skal klare å luke ut våpen ved hjelp at røntgen og sånn detektor som du går igjennom. Og når da dette blir for vanskelig bli neste steg å ta med seg noe de kan lage en bombe av. Og da ble det forbud mot væske også. Men det er jo veldig mange som mener at dette er bare et spille for galleriet og at det for at vi forbrukerene skal føle oss trygge, men det er egentlig helt fånyttes, for vil man ta med seg noe ombod som man kan kapre et fly med så klarer man det. Nå skal det heldigvis bli slutt på dette innen 2013/2014. Anonym poster: 02c12310bd0b1d50379bf9fcead03886 Jaha, det er da enkelt å få kjøpt en flaske vann på innsiden. Doesn't make any sense. Anonym poster: 576cee51a2d31225db6ae788ba404a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #348 Del Skrevet 26. februar 2013 Jaha, det er da enkelt å få kjøpt en flaske vann på innsiden. Doesn't make any sense. Shit, er trøtt og tydeligvis ganske treg i oppfattelsen. Anonym poster: 576cee51a2d31225db6ae788ba404a0d Anonym poster: 576cee51a2d31225db6ae788ba404a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 27. februar 2013 #349 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. februar 2013 #350 Del Skrevet 27. februar 2013 Lærere. Finnes vel ikke noen yrkesgruppe som klager mer enn dem. De har kjempelange ferier, avspaserer midt i skoleåret for å dra på ferie uten å skaffe vikar til elevene og bruker ukevis på å rette innleveringer og prøver. Gjelder selvsagt ikke alle lærere, men en god del. nei, ei verd utan lærare hadde vore veldig bra. De hadde lært så ufatteleg mykje utan dei! skjerpings- de luxe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøffeldyret Skrevet 27. februar 2013 #351 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg skjønner ikke folk som spiser makrell i tomat til frokost, og går med stinkende fiskeånde halve skole-/arbeidsdagen. Skjønner heller ikke folk som har makrell i tomat/salami/sild som pålegg på nista når de er på buss/tog. Det er helt forferdelig å sitte i nærheten når folk spiser mat som lukter så sterkt. Og lukta bruker kjempelang tid på å gå vekk. Skjønner ikke at de tør å være en så åpenbar grunn til irritasjon og kvalme. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 27. februar 2013 #352 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. februar 2013 #353 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) no er det slik at elevar og må gjera ein del av jobben! Eg er litt nyfiken; korleis i heitaste hesteræva skulle du klart å få nok kunnskap til å få deg ein jobb om ein ikkje hadde hatt lærare?? Ein lærar er og under div arbeidsavtalar og kan søkje om fri, akkurat som andre arbeidstakare i arbeidslivet. Ein lærar søkjer om fri og får tilbakemld frå skuleeigar/rektor om det passar at han/ho får fri då. Det er skuleeigar/rektor som er ansvarleg for å setja inn vikar. IKKJE læraren som er på ferie. Endret 27. februar 2013 av Stjerner og planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 27. februar 2013 #354 Del Skrevet 27. februar 2013 Greit nok at kvaliteten på enkelte lærere er diskutabel, men det at du ikke skjønner greia med lærere er jo en annen sak (som for øvrig viser at du har vært borti en del dårlige lærere). For de som ikke vet det er greia med lærere at vi trenger noen til å hjelpe oss å lære ting slik at vi kan fungere i samfunnet. Kort forklart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. februar 2013 #355 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Jaha, det er da enkelt å få kjøpt en flaske vann på innsiden. Doesn't make any sense. Anonym poster: 576cee51a2d31225db6ae788ba404a0d Man har kanskje litt mer kontroll på hva slags innhold det er i flasker som er solgt på innsiden, enn de folk i prisippet kan ha med seg fra det hemmelige Al-Quaida laboratoriet avd. flytende sprengstoff? Forbudet mot å ta med seg flasker skriver seg forresten fra et reelle planer om å sprenge en haug med passasjerfly midtveis over atlanterhavet. Jeg skjønner ikke folk som spiser makrell i tomat til frokost, og går med stinkende fiskeånde halve skole-/arbeidsdagen. Skjønner heller ikke folk som har makrell i tomat/salami/sild som pålegg på nista når de er på buss/tog. Det er helt forferdelig å sitte i nærheten når folk spiser mat som lukter så sterkt. Og lukta bruker kjempelang tid på å gå vekk. Skjønner ikke at de tør å være en så åpenbar grunn til irritasjon og kvalme. + de som spiser mat med 50% hvitløksinnhold, og går ut i offentligheten etterpå. Endret 27. februar 2013 av Lutetium 71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. februar 2013 #356 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) *Dobbeltpost* Endret 27. februar 2013 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 27. februar 2013 #357 Del Skrevet 27. februar 2013 Sjønner ikke greia med mote, klær er klær... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 27. februar 2013 #358 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 27. februar 2013 #359 Del Skrevet 27. februar 2013 Tror jeg har formulert meg dårlig. Det jeg ikke skjønte greia med var at lærere kan ta ferie midt i skoleåret, slik at elevene ikke får den undervisninga de har krav på. Dette er jo tross alt en yrkesgruppe som har mye fri i forhold til andre yrkesgrupper, og derfor synes jeg det er rart at de kan ta fri og avspasere når de vil. Selvfølgelig er det nødvendig med lærere, selv om kvaliteten på undervisninga varierer fra lærer til lærer. Håper jeg fikk forklart litt bedre nå, slik at misforståelsen ble oppklart! Lærere har ikke "fri", de har avspasering på grunn av de enorme mengdene for- og etterarbeid som hører med jobben. Ellers er de som hvilke som helst andre arbeidstakere, som kan ha alt fra ferie til flyttedager. Tilbake til tema: jeg skjønner ikke greia med skoletter med åpen tå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. februar 2013 #360 Del Skrevet 27. februar 2013 Lærere har ikke "fri", de har avspasering på grunn av de enorme mengdene for- og etterarbeid som hører med jobben. Ellers er de som hvilke som helst andre arbeidstakere, som kan ha alt fra ferie til flyttedager. Tilbake til tema: jeg skjønner ikke greia med skoletter med åpen tå. jepp, du har skjønt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå