Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

- legge ut bilder av kroppen din hver gang du har trent.

- skrive "beastmode" hver gang man har trent.. Baaah

Anonym poster: d4e6967ac170b710acafb17796adc5cf

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- soverom. Sløse et helt rom på soving?

Anonym poster: edf6fa3fb192f44cfc08b6adc8f8aef1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg løper litt før jeg starter styrketreninga i alle fall.

Vesker og boblejakker til prisen av en weekend i Paris er noe jeg ikke skjønner greia med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke digg å løpe i regn heller.

Det er heller ikke digg å løpe i <fyll inn det som passer>

Trening skal ikke være det mest komfortable som finnes, da hadde vi jo rett å slett sluttet å ligge på soffan, og løpt istedet.

Hva med folk som meg som går inn i astmaanfall dersom man løper mer enn 5 minutter ute når det er 0 grader eller lavere ute? Løper ute vår, sommer og høst. Vinter, ikke aktuelt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- soverom. Sløse et helt rom på soving?

Anonym poster: edf6fa3fb192f44cfc08b6adc8f8aef1

Det er da masse moro man kan gjøre på soverommet :lur:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Folk som røyker i treningstights.

- Enkelte av linjene på BI.

- Svada studier

Anonym poster: af6f3bd81967f76ae6ffb7ac25f8795c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Skjønner ikke helt greia med facebook heller.

Jeg oppdaterer av og til selv, og titter innom et par ganger i uken, men hva som gjør at folk klarer å sitte der i timesvis, når de ikke en gang spiller noen spill (som jeg heller ikke skjønner noe av), har jeg rett og slett ikke sett.

Marry me..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med folk som meg som går inn i astmaanfall dersom man løper mer enn 5 minutter ute når det er 0 grader eller lavere ute? Løper ute vår, sommer og høst. Vinter, ikke aktuelt.

Samme her!

Anonym poster: cdd776743b053e61348eee683341d127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med løs og slafsete singlet med større utringning enn en gjennomsnittlig puppemodell. På gutter, altså. Gjerne toppet med en halvåpen canada goose. I 14 minus.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest tråden på lenge, så unnskyld hvis dette er nevnt før.

Jeg skjønner meg ikke på folk som skal trykke ørten ganger på trafikklyset, heisknappene, eller døråpneren på bussen...........

Jeg skjønner meg ikke på kort skjørt, høye hæler, og utringet topp når det er under - 10 ute, og såpeglatt.

Jeg skjønner meg ikke på alle oppdateringene på facebook. Hva er dette behovet for å dele alt med alle? Bilder av middagen, hvilken kino du har sett, hvilke nye klær du har osv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- legge ut bilder av kroppen din hver gang du har trent.

- skrive "beastmode" hver gang man har trent.. Baaah

Anonym poster: d4e6967ac170b710acafb17796adc5cf

Og at så lenge du heter noen med Fitness i bloggnavnet ditt er det helt kurrant å ha et svææært headerbilde av deg selv i stringtrusa.

Det er nesten sånn at glamourmodellene blir classy i forhold...

Anonym poster: a3d77df741c9bfb83c1173c90dbdc9b5

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ymse -protokoller i nettaviser. Hvorfor i alle dager skal vi skrive en hilsen til Aksel Lund Svindal i gratulasjonsprotokollen til VG? Eller til håndballjentene. Eller til Dronning Sonja som har bursdag eller whatever. Er det egentlig noen som leser disse en gang??

Kondolanseprotokoller også. Selv om jeg skjønner den litt mer. Det kan være fint for de som sitter igjen å lese at deres nære og kjære har gjort et stort inntrykk på mange mennesker. Men altså.. Leser de egentlig disse protokollene?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen motetrender jeg ikke skjønner greia med:

- De som har acne skjerf som på liv og død må vise acne merket.. jada jada, vi skjønner at det ikke er tilfeldig at du viser merkelappen, og at du er stolt over skjerfet ditt

-Når man har på seg f.eks en kort jeansshorts, også er lommeforet nedenfor buksekanten. "kjeeeempepent..".HVA ER GREIA???

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke ser det u-logiske med ord delingen i denne setningen

Facebook: "Del dette bildet hvis du er mot kreft/dyremishandling/menneskehandel!" (Doner heller penger hvis du virkelig bryr deg :balltre: )

Halleluja!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med voksne mennesker som trykker gjentatte ganger på "hit"-knappen når de venter på heisen. Tror de virkelig det trigger heisen til å komme noe raskere?

Det samme gjelder de (sikkert de samme folka) som står og venter på grønn mann og trykker på "fotgjengerknappen" når den allerede lyser og det ikke er til å unngå å forstå at noen allerede har trykket.

Og når du stiller deg ved siden av noen som allerede venter på grønn mann, så har de ikke trykket og du oppdager det ikke på lenge...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...