MalloryK Skrevet 25. mai 2013 #1221 Del Skrevet 25. mai 2013 Nok nå 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 25. mai 2013 #1222 Del Skrevet 25. mai 2013 Har jo ikke sagt at de ikke elsker barnet sitt da. Men de føler vel sikkert det samme som de ville gjort om noen hadde trodd at de selv var en mann. Vil tro det er stor forskjell på en voksen kvinne og en baby mtp å bli tatt for å være det motsatte kjønn. Legg en gjeng med babyer på gulvet, alle iført kun bleier, så er det rimelig umulig å se hvilket kjønn de har. Det samme er neppe tilfelle med kvinner med tildekket underliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2013 #1223 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Enig med Mallory altså. Endret 25. mai 2013 av Mynona 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. mai 2013 #1224 Del Skrevet 25. mai 2013 hva er greia med Ullared egentlig? Blir det på samme måte som om vi skulle ha laget en dokuserie som heter "IKEA" ? (Hehee, nå er jo IKEA også svenskt, men det er jo et sted her i Norge hvor folk går amokk fordi det liksom skal være så billig) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. mai 2013 #1225 Del Skrevet 27. mai 2013 Apropos hårbånd, så vet jeg at noen har fått tips fra legen om at det kan hjelpe om barnet har utstående ører. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 31. mai 2013 #1226 Del Skrevet 31. mai 2013 To håndvasker på ett og samme bad. Altså på et rom man også har toalett. Vil ikke folk være private på priveten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 31. mai 2013 #1227 Del Skrevet 31. mai 2013 To håndvasker på ett og samme bad. Altså på et rom man også har toalett. Vil ikke folk være private på priveten? Man kan jo bruke begge vaskene uten at noen sitter på potta da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 31. mai 2013 #1228 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 31. mai 2013 #1229 Del Skrevet 31. mai 2013 Hvorfor det er trendy å gå med gummistøvler, gjerne Hunter, når det er opphold og strålende sol. Gjerne i kombinasjon med kort shorts eller sommerkjole. Det ser jo bare idiotisk og stygt ut. Må bli ekstremt varmt også ser jeg for meg. Noe av gleden med sommer og tørre veier er jo å ta på seg småsko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 31. mai 2013 #1230 Del Skrevet 31. mai 2013 Disse hekle shortsene. Ja de kan se fine ut på modellbilder med riktig bakgrunn. Men stort sett ser de lite fine ut til hverdags. Lite flatterende for rumpa er de og. (Eller er det kanskje bare min?). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #1231 Del Skrevet 31. mai 2013 To håndvasker på ett og samme bad. Altså på et rom man også har toalett. Vil ikke folk være private på priveten? Jeg ønsker meg to vasker på badet, men har bare en. Grunnen til det er at vi er en familie på to voksne og to barn som deler på badet, og da kan man A) jeg og mannen ha en vask, barna en B) en vask til rengjøring av hender etter dobesøk, den andre til tannpuss og ansiktsvask Man trenger da å regnjøre badet sjeldnere, og det er greit dersom flere er på badet samtidig (noe som skjer titt og ofte). Anonym poster: cc75e2587aa6ae0f889840b9d3082ff3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. mai 2013 #1232 Del Skrevet 31. mai 2013 InstaWeather......seriøst, jeg irriterer meg så innmari når jeg logger meg på Fb og alle poster et bilde og tempen der de bor. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mai 2013 #1233 Del Skrevet 31. mai 2013 Haremsbukse. Sikkert utrolig behagelig, men veldig lite flatterende. Shorts med strømpebukse under. Hva skjer med moten?! Crocs og Uggs. Hva blir det neste rare designerene skal få oss til å gå i? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mai 2013 #1234 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Dobbel ... Endret 31. mai 2013 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 1. juni 2013 #1235 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. juni 2013 #1236 Del Skrevet 1. juni 2013 Å legge seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 1. juni 2013 #1237 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #1238 Del Skrevet 1. juni 2013 Bloggere som redigerer seg til det ugjenkjennelige. Dette bildet må være det verste jeg har sett på lang tid: http://livingdoll.no...05/IMG_1414.png Det der var bare stygt, så ufattelig stygt. Men som navnet i linken antyder, er det nok bevisst. Men gud, så stygt. Anonym poster: b210ca49bdb9ef2d339297a6fd607c6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 1. juni 2013 #1239 Del Skrevet 1. juni 2013 InstaWeather......seriøst, jeg irriterer meg så innmari når jeg logger meg på Fb og alle poster et bilde og tempen der de bor. Totalt idiotisk app! For det første; hvilken nytteverdi har det for meg i nord å vite hvilket vær det er i Oslo? Om jeg har lyst å vite det kan jeg tune inn på Været etter Nyhetene på Tv2, eller trykke meg inn på yr.no. Noe jeg sjeldent gjør, for guess what, det har veldig liten verdi for min del å vite hvilket vær de andre landsdelene har. Og for de som poster bilder av noe i nærheten av meg; jeg går faktisk ut av døren hver eneste dag, så jeg er fullt klar over hvilket vær det er. Har også vinduer. Og om din argumentasjon er at det selvfølgelig er bildet i bakgrunn som er viktig; Guess what - den temperaturen og alt det greiene skrevet i hvitt gjør sånn at det er tilnærmet umulig å se bildet ordentlig, eller å i det hele tatt få en god opplevelse av hva enn det er bildet viser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 1. juni 2013 #1240 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) hvilken nytteverdi har det for meg i nord å vite hvilket vær det er i Oslo? Om jeg har lyst å vite det kan jeg tune inn på Været etter Nyhetene på Tv2, eller trykke meg inn på yr.no. Noe jeg sjeldent gjør, for guess what, det har veldig liten verdi for min del å vite hvilket vær de andre landsdelene har. Dette er grunnen til at jeg har hatet værmeldingen på TV/radio siden jeg var liten! Vel, en annen grunn var selvfølgelig at den tok ti minutter eller noe sånt og jeg ventet på et spennende program etterpå. Og fordi det stort sett var vage anslag av typen "tildels kan ende med torden" og "fare for nedbør i høyereliggende strøk" "i siste del av perioden". Og fordi de sjelden er noe i nærheten av korrekt. Det er spådd sånn og sånn vær, sa man i gamle dager, og i noen grad brukes det ennå. Det stemmer bedre. Værmeldinger er like nøyaktige som horoskop. Endret 1. juni 2013 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå