Samaysa Skrevet 20. mai 2013 #1181 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 20. mai 2013 #1182 Del Skrevet 20. mai 2013 All sinne på 17 mai. Enten på de som gjør bunadtabber, de som ikke går i kjole, de som bruker religiøs plagg eller de som ikke pynter seg. Kg tikker inn med tråd etter tråd for hva alle hater på 17 mai. Lurer på om disse folka har det gøy i det hele tatt.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #1183 Del Skrevet 20. mai 2013 All sinne på 17 mai. Enten på de som gjør bunadtabber, de som ikke går i kjole, de som bruker religiøs plagg eller de som ikke pynter seg. Kg tikker inn med tråd etter tråd for hva alle hater på 17 mai. Lurer på om disse folka har det gøy i det hele tatt.. Sinne? Jeg må si jeg ikke kjenner igjen den påstanden, de fleste som har svart i den tråden som omhandler bunadtabber, ser jeg på som en humoristisk tråd, der folk fleiper om egne eller andres tabber, og litt uskyldig erting brukere imellom. Jeg var den som mente at den ene brukeren som hadde brukt vanlige høyhælte sko (tror jeg det var) burde blitt dømt til straffearbeid. Det var selvsagt en humoristisk bemerkning og ikke seriøst ment, akkurat som de andre brukerne også gjorde/ gjør. Skjønner ikke greia med at alt skal tas så seriøst, jeg Anonym poster: b210ca49bdb9ef2d339297a6fd607c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 20. mai 2013 #1184 Del Skrevet 20. mai 2013 Sinne? Jeg må si jeg ikke kjenner igjen den påstanden, de fleste som har svart i den tråden som omhandler bunadtabber, ser jeg på som en humoristisk tråd, der folk fleiper om egne eller andres tabber, og litt uskyldig erting brukere imellom. Jeg var den som mente at den ene brukeren som hadde brukt vanlige høyhælte sko (tror jeg det var) burde blitt dømt til straffearbeid. Det var selvsagt en humoristisk bemerkning og ikke seriøst ment, akkurat som de andre brukerne også gjorde/ gjør. Skjønner ikke greia med at alt skal tas så seriøst, jeg Anonym poster: b210ca49bdb9ef2d339297a6fd607c6c Du kjenner deg ikke igjen,sikkert fordi den ikke var rettet direkte mot deg,men mot alt som er ute og går for tiden. Men nå skjønner du vel at jeg ikke snakket om det morsomme heller,men brukere som har kommentert mer negative og frekke ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 20. mai 2013 #1185 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) - Endret 15. juni 2014 av Samaysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #1186 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg synes også at det er en morsom tråd i diskutere i, jeg. Jeg skjønner egentlig ikke hva som er så negativt heller. Man lærer jo av andres feil, og den "bunaden" som det ble linket om i dag, fortjener all den kritikken den har fått. Tenk å ødelegge en så flott bunad på en slik måte. Enig, det er jo visse retningslinjer om hvordan en bunad skal se ut, og det bør respekteres. Den "bunaden" som det ble linket til, var bare überstygt. Så det må være lov til å reagere Anonym poster: b210ca49bdb9ef2d339297a6fd607c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 20. mai 2013 #1187 Del Skrevet 20. mai 2013 Pirkehøns Greit, tar tilbake akkurat den da,selv om det ikke var nøyaktig en tråd jeg siktet til, har bare hørt mange stygge kommentarer om bunadtabber her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 20. mai 2013 #1188 Del Skrevet 20. mai 2013 Hehe, det er t.o.m en FB-gruppe som heter "bunadspolitiet"... Er ganske mange som er helt nazi på det er, selv om disse ikke nødvendigvis er på KG. Tråden handler vel om ting vi ikke skjønner greia med overalt, ikke bare ting på KG? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 23. mai 2013 #1189 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med de som har mista huset sitt 3 ganger i flom og bygger det opp på samme plassen om og om igjen. Har vært mange artikler om det i avisa de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 23. mai 2013 #1190 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med de som har mista huset sitt 3 ganger i flom og bygger det opp på samme plassen om og om igjen. Har vært mange artikler om det i avisa de siste dagene. Eller folk som bygger hus i tornado belte i usa, eller i sørøst kysten av usa der 2-3 orkaner kommer i året. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. mai 2013 #1191 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg hadde flytta! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celebi Skrevet 23. mai 2013 #1192 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med de som har mista huset sitt 3 ganger i flom og bygger det opp på samme plassen om og om igjen. Har vært mange artikler om det i avisa de siste dagene. Enig. Usaklig å sammenligne med tornadobeltet i USA, som dekker flere delstater hvor folk naturligvis er nødt til å bo, og hvor sjansen for at en alvorlig tornado skal ramme akkurat dem er mindre enn sjansen for å bli lottomillionær. Blir huset ditt tatt av flom er det fordi det er bygget på et sted som er utsatt for flom. Punktum. Fortsetter du å bo på samme sted må du regne med at flommen vil komme igjen før eller siden. Kommunen burde tatt grep og ikke lagt boligområdene på slike steder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 23. mai 2013 #1193 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg hadde flytta! Greit nok det, om du har ubegrenset med midler, men de fleste må få solgt huset/tomta før de kan kjøpe nytt, og hvem vil kjøpe en tomt som har stått under tre meter flomvann? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 23. mai 2013 #1194 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvorfor KG går så uffatelig treig i det siste, eller er det bare hos meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. mai 2013 #1195 Del Skrevet 24. mai 2013 Hvorfor har folk på babyer hårbånd (gjerne med stor dekor på i tillegg)?? De har jo ikke hår! Ikke er det fint heller. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 24. mai 2013 #1196 Del Skrevet 24. mai 2013 Hvorfor har folk på babyer hårbånd (gjerne med stor dekor på i tillegg)?? De har jo ikke hår! Ikke er det fint heller. For å vise at det er jente? Noen jentebabyer ser jo ut som gutter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #1197 Del Skrevet 24. mai 2013 Har noen en link til tråden om bunadspolitiet? Anonym poster: 4280b4dbd1ff5b85726d2f97c8e3de08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. mai 2013 #1198 Del Skrevet 24. mai 2013 For å vise at det er jente? Noen jentebabyer ser jo ut som gutter men hvis det er så viktig å vise så er det vel bare å putte på rosa klær og/eller en kjole? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 24. mai 2013 #1199 Del Skrevet 24. mai 2013 For å vise at det er jente? Noen jentebabyer ser jo ut som gutter Ser babyer ut som jenter eller gutter? Det tar gjerne minst et år eller to (og kanskje mer) før man kan se utelukkende på ansiktet om et barn er gutt eller jente. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 24. mai 2013 #1200 Del Skrevet 24. mai 2013 men hvis det er så viktig å vise så er det vel bare å putte på rosa klær og/eller en kjole? Ser babyer ut som jenter eller gutter? Det tar gjerne minst et år eller to (og kanskje mer) før man kan se utelukkende på ansiktet om et barn er gutt eller jente. Jeg sier ikke jeg skjønner hvorfor, bare kom med en mulig forklaring Jeg synes hårband på babyer er søtt og forstår også hvorfor mange ikke orker bruke rosa på jenter og blått på gutter for å vise kjønn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå