Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Og så skjønner jeg ikke greia med pannekakejern

Finnes det også? :sjokkert:

ja, her http://www.euronics.no/Produkter/Hus-hjem/Kjoekkenapparater/Grill-stekeapparater/MELISSA-643221-PANNEKAKEJERN-MELISSA-1200W

det er vel en fordel om man er en storfamilie for man kan steke mange pannekaker på en gang med noen jern, men ja, det finnes altfor mange unødvendige kjøkkendingser! man må jo ha et ekstra hus til å oppebevare dem om man skulle ha hatt "alt"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Pannekakejern er jo en av de smartere tingene jeg har sett, slippe å snu pannekaken som aldri går bra!!

Ville heller ha det en vaffeljern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mest relevant"-sorteringen på treff i alt fra nettbutikker til søkemotorer. HVEM tror de vet bedre enn jeg, hva som er mest relevant for meg??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke greia med at "alle" leiligheter i dag er "lyse"; i boligannonsene reklameres det hele tiden for "lyst soverom". Men der skal man jo sove??

Og så brukes betegnelsen "lyse farger" - men det er jo bare hvitt!

Endret av Pringle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det også? :sjokkert:

Ja desverre :fnise:

Jeg skjønner ikke greia med de som skjønner greia med sånne ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, her http://www.euronics....N-MELISSA-1200W

det er vel en fordel om man er en storfamilie for man kan steke mange pannekaker på en gang med noen jern, men ja, det finnes altfor mange unødvendige kjøkkendingser! man må jo ha et ekstra hus til å oppebevare dem om man skulle ha hatt "alt"..

Hvordan kan det være en fordel da? Man kan jo bare lage en pannekake om gangen uansett :goodbye:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Late aerobic- og stepinstruktører som ikke gidder å gjøre annet enn å stå og se på de som trener. Som oftest lager de også mye støy, og roper og hoier. Veldig lite motiverende for oss som trener,

Er det noen som gjør det? :arwen:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

-Jenter og gutter på over 60 år

Skjønner du ikke greia med mennesker over 60 år? :hakeslepp:

Anonym poster: b6f243a1d93e4e747d849e17353e4faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakten på kjærligheten.

Synes den tittelen er så dårlig! Var "Bonderomantikk" opptatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når du er 60 år så er det i alle fall 40 år siden du enten var gutt eller jente. Når voksne mennesker omtaler seg som gutt eller jente høres det ut som om de er desperate etter å være unge. Minner meg veldig om enkelte som deltar i Jakten på kjærligheten.

Synes den tittelen er så dårlig! Var "Bonderomantikk" opptatt?

"Jakten på gårdsbruket" er så vidt jeg vet, ledig. :tommel:

Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

"Mest relevant"-sorteringen på treff i alt fra nettbutikker til søkemotorer. HVEM tror de vet bedre enn jeg, hva som er mest relevant for meg??

det er jo logisk det da... om du søker på bukser og vil ha de mest relevante søkene først, så får du bukser først, og så piratbukser, høyvannsbukser,....... og andre buksevester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

det er jo logisk det da... om du søker på bukser og vil ha de mest relevante søkene først, så får du bukser først, og så piratbukser, høyvannsbukser,....... og andre buksevester...

+ øyelapp, trebein og papegøye?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

+ øyelapp, trebein og papegøye?

hehehee :ler: ja, forsempel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Skjønner ikke greia med nettaviser hvor nyhetene blir presentert med videoer! Arrrrrg, da må man klikke seg inn, vente på at videoen skal lastes, gjerne se en reklame først og så .....

Jeg vil ha tekst! Har ikke nettavisjournalister yrkesstolthet lenger? Nå har greia bredt seg til lokalavisa mi si nettside også..hhårrrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...