Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

At ikke det er lov å kjøre til høyre på rødt lys.

:klo:

Det er jo en grunn til det. Hadde man kjørt til høyre på rødt lys i krysset her borte så hadde det skjedd mange ulykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo:

Det er jo en grunn til det. Hadde man kjørt til høyre på rødt lys i krysset her borte så hadde det skjedd mange ulykker.

Det fungerer jo som gull i mange andre land! Man bare stopper, kikker etter biler og fotgjengere, og kjører når det er klart. Intet problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Det fungerer jo som gull i mange andre land! Man bare stopper, kikker etter biler og fotgjengere, og kjører når det er klart. Intet problem.

Godt mulig, men tviler på at det hadde fungert her.

Skjedde 5 ulykker i løpet av 1 time når de som skulle til høyre bare fikk oransje lys pga feil i anlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig, men tviler på at det hadde fungert her.

Skjedde 5 ulykker i løpet av 1 time når de som skulle til høyre bare fikk oransje lys pga feil i anlegget.

Åh, herregud.

Vel. For for oss andre, som har normale kjøreferdigheter og to øyer å se med, ville denne regelendringen vært hjertlig velkommen. Spesielt i rushen. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvetegress.

Halve Norges befolkning virker å være allergisk mot både hvete(gluten) og gresspollen.

Den resterende halvparten virker å betale 700,- for 1/4 kilo med hvetegress på nett og i helsekostbutikker...

Med vondt skal vondt fordrives!

Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner greia med å ikke like justin bibler, men det jeg ikke skjønner greia med er hvorfor så mange voksne menn har så behov for å kommentere på avisartikler om han om hvor teit/dårlig/hysterisk/idiotisk/osv justin bieber og hans fans er.

Hvorfor klikker de seg i det hele tatt inn på artiklene for å lese de? Hele det fenomenet der er jeg veldig fascinert av..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Iskrem. Blir sikkert drept nå, men jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange eeeelsker is. Det er jo ikke spesielt godt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskrem. Blir sikkert drept nå, men jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange eeeelsker is. Det er jo ikke spesielt godt?

Enig og har allerede nevnt det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lana Del Rey - virker som om jeg er den eneste som ikke digger henne.

Det er du nok ikke. Men i og med at hun hadde konsert her til lands i går er det vel naturlig at hun får en del (positiv) oppmerksomhet.

Jeg skjønner ikke greia med folk som absolutt må løpe over gata på rødt lys. Har de det virkelig så travelt?

Anonym poster: 4140c03be87812ae14788a2e2bb0f6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du nok ikke. Men i og med at hun hadde konsert her til lands i går er det vel naturlig at hun får en del (positiv) oppmerksomhet.

Jeg skjønner ikke greia med folk som absolutt må løpe over gata på rødt lys. Har de det virkelig så travelt?

Anonym poster: 4140c03be87812ae14788a2e2bb0f6b0

Skyldig. Men dette gjør jeg selvfølgelig ikke om det er mye trafikk!! Det er et kryss i Sørkedalsveien oppe ved Volvat ved Majorstuen i Oslo. Der er det fullt mulig å spasere over uten å trykke på rød mann, fordi man trenger bare gå over et felt av gangen. Jeg vet at om jeg hadde kjørt en bil, og en person hadde trykket på fotgjengerfeltknappen og ventet på grønn mann hadde det stoppet all trafikk i begge retninger og skapt irritasjon, spesielt om det ikke er så mye trafikk. Pleier derfor vente til det er trygt med å løpe over, for så å vente på motsatt felt og til det er ledig der. Ingen biler må stoppe, jeg kommer meg like raskt (om ikke raskere) over og alle er fornøyde. Selvfølgelig ser jeg an trafikken, og er det ikke trygt å komme over uten grønn mann, venter jeg selvfølgelig. Men jeg leser trafikken, og akkurat det skader jo ikke...

Det jeg ikke skjønner meg på er folk som på død og liv kronisk ligger 10 under fartsgrensen............

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner meg på er folk som på død og liv kronisk ligger 10 under fartsgrensen............

Eller de som ligger 10 over i f.eks 60 sonen og 10 under når det plutselig blir 80..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Tone, hva er egentlig greia med ei midels pen dame med midels bra stemme som var sammen med en midels bra skuespiller?

2. sydenturer,

3. facebookvenner, du har ca 800venner men sitter ensom kveld etter kveld!

4. politikere, korupte folk som kunn tenker meg-meg-meg

5. gullrekka på nrk.

6. at jeg er singel.

7. offentlige ansatte som kan drite seg ut gang på gang, og hver gang får de en høyere stilling.

8. anonyme brukere her inne som har så tøffe meninger at de ikke kan stå frem med de under eget nick

9. ol, bruke mange mange milliarder på at de samme folkene skal få konkurere i de samme tingene de alltid ellers også gjør, men nå heter det ol, ikke vm eller noe

10. hvorfor fjortiser er så irreterende og bo sammen med.

Punkt 6: hvis du syntes Tone er middels pen er det ikke rart du er singel ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ingen som har silikon i leppene. Kanskje på 80 tallet, men ikke nå lenger :)

Anonym poster: a6e39069565babf8914f00f0315a6058

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ?? Jeg trodde ærlig talt det var hun fra Baywatch på det nederste bildet. Pamela Anderson. Men jeg sjekket, og det stemmer. Kan man virkelig forandre seg så totalt med bare å forandre på leppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hæ?? Jeg trodde ærlig talt det var hun fra Baywatch på det nederste bildet. Pamela Anderson. Men jeg sjekket, og det stemmer. Kan man virkelig forandre seg så totalt med bare å forandre på leppene?

Hun har ikke bare forandret leppene.

Hun har flyttet til Hollywood og er rik, og det fører naturligvis med seg at man hollywoodifiseres utseendemessig :)

Når det er sagt så syns jeg hun er ganske pen da selv om leppene kanskje ble litt i overkant. Håper ikke hun finner på noe mer nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...