Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke greia med en bachelorgrad, man kommer jo ikke noe sted i dette livet uten master viser det seg... Bummer! :(:sur:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ezmeralda

Mad men

Kontiki (filmen)

Justin Bieber

Originale tregulv (spesielt furugulvene gir meg hytteassosiasjoner)

Folk som handler alt på IKEA (gjelder ikke studenter, men ja - de finnes)

Melodi Grand Prix

IDOL

Magasinet Kamille

Vinnie

Tone Damli

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke greia med at fjortisene skal ha seg svinedyre varme vinterjakker, når de ellers har på seg lave sommer-Converse med sånne korte sokker i. Overhørte noen fjortisjenter på bussen en dag som klaga over at de frøys sånn på beina. Det var ti minusgrader ute.

Minner litt om nittitallet, da en del gikk i tykke dunjakker som var altfor korte, fordi man måtte jo vise navlen, må vite!

(Føler meg litt gammel nå :fnise: )

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med at fjortisene skal ha seg svinedyre varme vinterjakker, når de ellers har på seg lave sommer-Converse med sånne korte sokker i. Overhørte noen fjortisjenter på bussen en dag som klaga over at de frøys sånn på beina. Det var ti minusgrader ute.

Minner litt om nittitallet, da en del gikk i tykke dunjakker som var altfor korte, fordi man måtte jo vise navlen, må vite!

Jeg synes synd på de som må gå med tynne stoffsko om vinteren som ikke har råd til vinterstøvletter. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi betalte ikke en halv månedslønn for dunjakkene våre.........

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på de som må gå med tynne stoffsko om vinteren som ikke har råd til vinterstøvletter. :ler:

Blir ikke mye til overs når de betaler 7000 kr for en jakke må vite. :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke mye til overs når de betaler 7000 kr for en jakke må vite. :fnise:

Nei, nettopp! :ler:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke dusjer etter treninga, og så tar på seg rene klær over svetten sin og går fra treningssenteret. Usj!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Barnesikring til huset. De kommer seg fortsatt inn.

Anonym poster: 6d6c4b8c118a81bad7a71d4829b206a9

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nin Meleth

Jeg skjønner ikke alle disse sakene hvor foreldre klager over at det finnes "in-app-purchases" i apper og at det er røveri. Hvis foreldrene ikke kan klare å passe på ungen(e) sin(e) til at de ikke bruker flere tusen på "in-app-purchases"- så synes jeg de fortjener å betale prisen, selv om den måtte komme på 50k. At man fraskriver seg ethvert ansvar for sin egen idioti og forventer at Apple skal betale, synes jeg faktisk ikke går an.

Så jeg lurer på hvorfor det finnes sånne foreldre... <.<

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnesikring til huset. De kommer seg fortsatt inn.

HVORFOR i allverden poster du anonymt?? Du kunne hanket inn minst 50 + på den der!

Jeg skjønner ikke greia med en bachelorgrad, man kommer jo ikke noe sted i dette livet uten master viser det seg... Bummer! :(:sur:

Høyspentkabler sliter med de samme utfordringene. :tristbla:

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

HVORFOR i allverden poster du anonymt?? Du kunne hanket inn minst 50 + på den der!

Sånn at alle dere andre skal lure på hvem jeg er, naturligvis.

:blomst:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...