Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Folk som reiser langveis fra til Asker/Bærum for å kunne få BS-skilt på bilen, fordi det virker mere høyklasse. Huseieren min er fra Bærum og har BS-skilt. Han får telefoner rett som det er fra folk som vil kjøpe bilen hans. Enkelte forhandlere selger de dyreste bilene sine med BS-skilt for at da kan de presse prisen enda litt høyere. Noen folk kjøper bilen i Bærum så den skal få BS-skilt fordi da blir bilen lettere å selge brukt og man kan ta litt ekstra penger for den. Folk som melder bilskiltene sine for stjålet sånn at de kan ta ut BS-skilt til bilen istedenfor.

OSV OSV.

Åja, takk for svar. Visste ikke dette jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uAnonymbruker

Åja, takk for svar. Visste ikke dette jeg.. :)

Da har du lært noe unyttig i dag også, det er alltid kjekt :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Lurer på om de som kjøper BS-skilt også skaffer seg dette som nytt trendutstyr på barnevognene?

Var jo så poppis med skilt med navn, det neste blir kanskje barnevognsskilt med "BS Franz-Wilhelm".

Synes BS er et passende skiltmerke, for det er jo bare BullShit ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som reiser langveis fra til Asker/Bærum for å kunne få BS-skilt på bilen, fordi det virker mere høyklasse. Huseieren min er fra Bærum og har BS-skilt. Han får telefoner rett som det er fra folk som vil kjøpe bilen hans. Enkelte forhandlere selger de dyreste bilene sine med BS-skilt for at da kan de presse prisen enda litt høyere. Noen folk kjøper bilen i Bærum så den skal få BS-skilt fordi da blir bilen lettere å selge brukt og man kan ta litt ekstra penger for den. Folk som melder bilskiltene sine for stjålet sånn at de kan ta ut BS-skilt til bilen istedenfor.

OSV OSV.

Å, så teit! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hår på tærne.

Anonym poster: 7ead69fb939864fa5308b67b4da2aa32

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Søndagsstengte butikker.

Enig.

Også skjønner jeg ikke greia med religion

Skjønner heller ikke dette behovet for å vise omverden at man er en ekte nordmann som følger norske tradisjoner. Tenker da på FB og at "alle" liksom er på fjellet, går på ski, spiser appelsin, leser en krimbok og alt er bare fryd og gammen. Halvparten av dem eier sikkert ikke en krimbok engang - garantert.

Samme gjelder når juletiden nærmer seg. Da skal man pynte riktig, gjøre alle de riktige tingene, også skal man da bevise det for hele verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Også skjønner jeg ikke greia med religion

Skjønner heller ikke dette behovet for å vise omverden at man er en ekte nordmann som følger norske tradisjoner. Tenker da på FB og at "alle" liksom er på fjellet, går på ski, spiser appelsin, leser en krimbok og alt er bare fryd og gammen. Halvparten av dem eier sikkert ikke en krimbok engang - garantert.

Samme gjelder når juletiden nærmer seg. Da skal man pynte riktig, gjøre alle de riktige tingene, også skal man da bevise det for hele verden

Enig!

Irriterer med over TV-reklamene som er fulle av grillpølser, appelsiner, Kvikk lunch og folk på skitur også. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Performance-kunst.

Jeg skjønner ikke hvordan det å sitte og stirre på andre mennesker, ligge i en glassboks foran et publikum eller stille ut en seng full av søppel kan regnes som kunst.

http://www.side2.no/...icle3595958.ece

Jeg kan legge til at det er en hel del samtidskuns jeg ikke forstår. At en støvsuger plutselig blir til kunst fordi den står i en glassmoter liksom.. hva er greia? Og hvorfor gidder kunstsamlere å betale hundretusner for den støvsugeren, bare fordi en kjent kunstner har satt den i en monter? De kanjo bare kjøpe seg en støvsuger selv for 1000 spenn.. men da er det jo ikke kunst igjen... :klo:

Anonym poster: 093d99adcfb4f11b81233c745836f8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan legge til at det er en hel del samtidskuns jeg ikke forstår. At en støvsuger plutselig blir til kunst fordi den står i en glassmoter liksom.. hva er greia? Og hvorfor gidder kunstsamlere å betale hundretusner for den støvsugeren, bare fordi en kjent kunstner har satt den i en monter? De kanjo bare kjøpe seg en støvsuger selv for 1000 spenn.. men da er det jo ikke kunst igjen... :klo:

Anonym poster: 093d99adcfb4f11b81233c745836f8b3

Er mye samtidskunst jeg syns er teit også.. Men om all kunst hadde stoppet opp i renessansen så hadde det jo vært ganske kjedelig... Folk hata jo impresjonismen når den kom på banen...

Det er nok bare en måte å utforske kunst på. Og mye av det skal jo være provoserende, så det er jo ikke rart folk lurer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...