Ghost Hunter Skrevet 15. mars 2013 #501 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor "alle" synes at maten smaker bedre ute i skauen. Og at "alt" smaker godt der, til og med en ekkel svett skive med ost. Jeg er en av de som ikke spiser ute på tur. Jeg elsker sjokolade mer enn noe annet, men selv det frister ikke ute. Jeg er heller ikke av typen som liker å sette meg ned å tenne et bål der ute, jeg elsker naturen og sånn, og jeg elsker å gå lange turer i skogen, men ikke å spise der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2013 #502 Del Skrevet 15. mars 2013 Det er vel fordi man er sulten etter en lang strabasiøs tur til denne skogen? Alt smaker jo bedre når man er skikkelig sulten. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 15. mars 2013 #503 Del Skrevet 15. mars 2013 Det er vel fordi man er sulten etter en lang strabasiøs tur til denne skogen? Alt smaker jo bedre når man er skikkelig sulten. Kan også ha noe med lukt og luft fuktighet, mat smaker bedre ute, enten du griller, spiser i skauen eller er på picnic, Tenker lukten av blomster, gress trær og barnnåler kan gjøre at det smaker bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Hunter Skrevet 15. mars 2013 #504 Del Skrevet 15. mars 2013 Kan også ha noe med lukt og luft fuktighet, mat smaker bedre ute, enten du griller, spiser i skauen eller er på picnic, Tenker lukten av blomster, gress trær og barnnåler kan gjøre at det smaker bedre. Lukten av blomster, gress, trær og barnåler gir meg mindre matlyst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. mars 2013 #505 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg skjønner ikke hva som er så stort med ABBA. Foreldrene mine sa jeg var den eneste som ikke skjønte det... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 15. mars 2013 #506 Del Skrevet 15. mars 2013 Hvorfor jeg må ha seks menskopper. Trodde noe av hensikten var å spare penger, plass og miljøet, jeg. (Forbannede særinteresser! Men det er nå hyggelig likevel. Liker å ta på dem og se på dem. Fine poser også.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. mars 2013 #507 Del Skrevet 16. mars 2013 Else Kåss Furuseth- hun er ikke morsom. Ofte ser jeg ikke poenget med menn heller ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #508 Del Skrevet 16. mars 2013 Blanding av norsk og engelsk i boktitler. Eksempel: A Guide to Understanding Kosttilskudd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2013 #509 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Blanding av norsk og engelsk i boktitler. Eksempel: A Guide to Understanding Kosttilskudd Økonomi for dummies. Fifty shades: Fanget Endret 16. mars 2013 av Mynona 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 16. mars 2013 #510 Del Skrevet 16. mars 2013 Blanding av norsk og engelsk i boktitler. Eksempel: A Guide to Understanding Kosttilskudd Akkurat den er heldigvis(?) bare et tilfelle av overforbruk av Google oversetter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 16. mars 2013 #511 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg skjønner ikke hva som er så stort med ABBA. Foreldrene mine sa jeg var den eneste som ikke skjønte det... Jeg skjønner ikke jeg heller.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mariah Skrevet 16. mars 2013 #512 Del Skrevet 16. mars 2013 Hotel Cæsar - hvilken episode har vi kommet til nå, egentlig? 10.000? Jeg så på det i et par år, og det var jo stort sett det samme dramaet som gikk igjen bare i ulike former og med ulike personer. Charlotte Thorstvedt som stilikon - liker å tro at jeg kan og er interessert i mote, men jeg synes hun stort sett kler seg kjedelig og lite kreativt. Twilight - er jeg den eneste som ikke skjønner greia? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 16. mars 2013 #513 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #514 Del Skrevet 16. mars 2013 En mer overvurdert dame skal du lete lenge etter. Regner med at hun har kommet i rampelyset pga. faren sin. På denne listen kan jeg også legge til Jenny Skavlan. Akkkurat Jenny Skavlan har jeg noen issues med. Hun har liksom altfor store øyne og munn til det fjeset? Står ikke forhold til hverandre. Hun burde hatt større fjes! Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pinkiee Skrevet 16. mars 2013 #515 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) IDOL (alle som deltar i år er jo talentløse. Som han sangpedagogen sa; de høres ut som karokesangere. Tragisk.) Og når jeg først er inne på IDOL, kan jeg også nevne Tone Damli... at media (og folk) gir henne så mye oppmerksomhet forundrer meg stort. Endret 16. mars 2013 av Pinkiee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 16. mars 2013 #516 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pinkiee Skrevet 16. mars 2013 #517 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg husker at Idol var tingen da jeg unge Skjønner ikke hvorfor de har begynt en ny sesong i år. Konseptet er gammelt, dommerpanelet (bortsett fra Kurt) suger og jeg kan ikke fatte at folk synes at dette er topp underholdning på en fredagskveld. Ja, konseptet er jo i utgangspunktet genialt, men det begynner å bli litt oppbrukt. Kanskje ikke rart, er vel begrenset hvor mange talenter man kan finne når man har Norske talenter, X factor (?) og gudene må vite alt sammen. Synes vel også dommerne har tatt en del merkelige valg denne sesongen. Tone har jo skrytt folk som åpenlyst synger surt, fordi de har sjarm og utseende. Vel og bra det, men er ikke IDOL først og fremst en sangkonkurranse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 16. mars 2013 #518 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 16. mars 2013 #519 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 16. mars 2013 #520 Del Skrevet 16. mars 2013 Twilight - er jeg den eneste som ikke skjønner greia? Selvfølgelig er du ikke den eneste. Har du ikke fått med deg at Twilight er sikkert en av de mest omdiskuterte bøkene i verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå